Seksi menkkojen aikana
Mieheni ei suostu seksiin menkkojen aikana! Käskee ottamaan rauhallisesti... ;) Mun mielestä ihan hyvin voisi harrastaa seksiä menkkojenkin aikana, saahan sen kalun sitten pestyä...vastaavia kokemuksia muilla?
Kommentit (12)
Ha ha mun mies ei suostuisi koskaan.
Omituista, silti palstan miehistä 99% ovat heti valmiita b-rappuun tai jopa vaativat sitä.
Kuukupin kanssa onnistuu mulla ilman sotkuja! Riippuu varmaan miehestä, mutta meillä ei ole kuppi sisällä häirinnyt mitenkään.
Mua ei haittaa menkat missään mielessä. Suuseksiäkin olen antanut useaan otteeseen suihkun jälkeen vaikka menkat kesken. Ihme mikkihiiri teidän ukot
Yleensä kyllä nainen joka ei haluia seksiä menkkojen aikaan.
Kuukautiset eivät ole olleet este miehelleni. Jos miestä panettaa, niin kyllä hän sisään kalunsa työntää kelillä kuin kelillä.
Kuukautisten aikana on liukastettakin valmiina.
Suihkussa seinää vasten takaapäin, saa sitten paikat pestyä samantien.
Ei pieni verisyys mua miehenä haittaa ollenkaan, naisia se tuntuu enemmän haittaavan.
Tosi outoa ettei seksi kelpaa. Itelle naisen menkat ei oo mikään este. Sehän on parasta päästä laukeen sisään pikkasen veriseen pilluun.
Kyllä mulle miehenä käy menkkojen aikaan ihan kaikenlainen seksi paitsi suuseksi naiselle.
Onhan siinä vaihtoehtona vaikka mitä, peppuseksi esim.
Ei mua haittaa, exän kanssa panin kyllä, nykyinen välttelee seksiä menkkojensa aikaan.