Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäistä kertaa elämässäni SEURUSTELEN :)<3

Vierailija
03.08.2018 |

Pakko anonyyminä täällä hehkuttaa, nolottaisi kavereille tällaista teinimeininkiä löpistä :D Olen 25v. nainen. En ole koskaan aiemmin seurustellut, vaikka halunnut olisin jo nuoresta. Halukkaita kumppaniehdokkkaita on ollut useita vuosien varrella, mutta en ole koskaan päässyt omista ahdistuksen ja epävarmuuden tunteistani.

Aloin jo olla tosi epätoivoinen, että mikä minussa on vialla, enkö tosiaan pysty ikinä seurustelusuhteeseen. Asia joka yleensä ihmisille on tavallista, oli minulle ylitsepääsemättömän vaikeaa.

Kunnes nyt. Tapasin eräässä tapahtumassa (selvinpäin) miehen, jonka kanssa heti natsasi ja hän pyysi minua kahville. Tästä on nyt kuukausi ja ollaan nähty sen jälkeen lähes joka päivä. Ihan uskomatonta, en todellakaan nähnyt itseäni tekemässä tällaista. Eikä ahdista, tuntuu vain niiiiin hyvältä olla tuon miehen seurassa ja lähellä. <3

Kaikkien niiden vaikeiden vuosien ja ahdistavien tapailuyritysten jälkeen tuntuu kuin päässäni olisi vain napsahtanut jokin kun tapasin tämän miehen. Yhtäkkiä seurustelu onkin luontevaa ja ihanaa myös minulle. Tätäkö se on, kun tapaa sen oikean ihmisen?

Pari päivää sitten mies esitteli minut ensi kertaa tyttöystävänään tutuille. Hih, ihan tuntuu vatsanpohjassa tuo sana. Ja se, että mulla on poikaystävä. Tuntuu niin kummalliselta sanoa noin. Mun poikaystävä. Ja äsken kun vastasin netissä johonkin kyselyyn, ruksin siitä siviilisäädyksi "parisuhteessa". Ensimmäinen kerta sekin. Niin kummalta tuntuu, ja samalla luontevalta.

Tällainen onnellisuuspäivitys vain! <3 Saa kertoa omiakin kokemuksia, jos olette myös ihastuskuplassa :) <3

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😍😘😗😙😚

Vierailija
2/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon :)

Toivottavasti minäkin löydän vielä ihanan naisen joka lähtee kanssani kahville, kaikki tähänastiset ovat vain sanoneet että ei tai haista p. En ole lannistunut vaikka olen jo 35.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla 😍

Vierailija
4/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetkö mun kanssa kahville? M20

Vierailija
5/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen puolestasi 😍

Vierailija
6/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos susta ollaan kiinnostuttu. Mua ei ole kukaan halunnut koskaan, ikää jo melkein 25v. Onnea sulle suhteesta, sentään jotkut onnistuvat.

Vierailija
7/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Toivottavasti suhteenne kestää ja kukoistaa! 

Vierailija
8/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nuorelle parille. :) <3

Vierailija
9/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä te naiset treffeille pääsette kun ette käyttäydy miehiä kohtaan nokkavasti vaan ystävällisesti ja kunnioituksella

Vierailija
10/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! <3 Ihanaa lukea positiivisia kommenttejanne! Niille jotka eivät vielä ole löytäneet kumppania, toivon sydämestäni että tämä onni kohtaa myös teitä pian :) Ap

Vierailija
11/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista hetkeä odotan itsekin mutta oma miesjuttu vaan pysyy ja pysyy tapailuna... Aina vaan sitä tapailua ja tapailua, ehkä joskus seurustelu, sitten joskus.

Vierailija
12/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ketään :,(

T: Kiltti mies

Vierailija
13/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä te naiset treffeille pääsette kun ette käyttäydy miehiä kohtaan nokkavasti vaan ystävällisesti ja kunnioituksella

Tämä. Miehenä se onkin jo sitten eri juttu. Pitää käyttää hormooneita ja mennä leukaleikkaukseen, että kelpaa naisille.

Vierailija
14/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä aloituksessa ollut kyse siitä, ettei olisi treffeille päässyt vaan siitä, että viimein löytyi mies, jonka kanssa natsasi niin hyvin, että epävarmuus suhteeseen ryhtymisestä hävisi.

Vierailija
15/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko tämä osoitettu minulle (ap) vai jollekin muulle, mutta tosiaan omassa tapauksessani ongelma ei olekaan ollut se, ettenkö olisi päässyt treffeille. Kyllä olen käynyt treffeillä ja toisillakin. Ongelmani on ollut se, etten koskaan ole pystynyt jatkamaan tapailua (vaikka mies olisi halunnut), koska olen ahdistunut siitä niin rajusti. En ole pystynyt luottamaan mieheen eikä esim. läheisyys ole tuntunut hyvältä. Ongelmani on on siis ollut oman mieleni sisällä, ei siinä ettenkö olisi ylipäätään päässyt treffeille.

Tapailu ei ole koskaan tuntunut hyvältä ennnen tätä miestä. Nyt tuntuu

Ap

Vierailija
16/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano tätä millään likaisella tavalla, vaan hyvässä hengessä, että olet ap varmasti myös miehelle jonkinmoinen aarre. Fiksu nainen jota kukaan muu ei ole saanut omakseen mutta minä sain. Se kyllä hivelee miehen itsetuntoa. :-)

Vierailija
17/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja rakkautta teille elämäänne

Vierailija
18/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toivottomassa ihastuskuplassa. Mies muutti kauas, tunteeni eivät muuttaneet hänen mukanaan.

Vierailija
19/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww tältä minustakin tuntui reilu vuosi sitten kun aloin ekaa kertaa seurustella! olen saman ikäinen kuin AP :) nyt saman miehen kanssa oltu se reilu vuosi ja olen tosi onnellinen ^^  ! en uskonut että näin pitkäkin suhde syntyisi ja että se on ollut näin hyvä ja että oikeasti rakastuisin, sillä ihastun todella harvoin kehenkään muutoinkaan + olen introvertti jolla ei ole suurta ystäväpiiriäkään, eli olen usein paljon itsekseni enkä jaksa muitten seuraa pitkään. Nyt kuitenkin tuntuu, että löytyi joku jota jaksan sen 24/7 ja jonka kanssa on ihana olla, vaikka ihan hiljaakin samassa huoneessa. Se kun ollaan satunnaisesti erossa toistamme on jopa välillä kurjaa kun ikävöin toisen seuraa :D toki siis hyväkin olla erossa ja yksin, nollaan siinä aivojani yms. ja sitten kun taas tavataan niin huomaa että oli ikävä ja mukava taas kun toinen on kotona ^^ ! onnea sinulle, toivotan teille kaikkea hyvää ja pitkää yhdessäeloa ^^ <3 

Vierailija
20/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aww tältä minustakin tuntui reilu vuosi sitten kun aloin ekaa kertaa seurustella! olen saman ikäinen kuin AP :) nyt saman miehen kanssa oltu se reilu vuosi ja olen tosi onnellinen ^^  ! en uskonut että näin pitkäkin suhde syntyisi ja että se on ollut näin hyvä ja että oikeasti rakastuisin, sillä ihastun todella harvoin kehenkään muutoinkaan + olen introvertti jolla ei ole suurta ystäväpiiriäkään, eli olen usein paljon itsekseni enkä jaksa muitten seuraa pitkään. Nyt kuitenkin tuntuu, että löytyi joku jota jaksan sen 24/7 ja jonka kanssa on ihana olla, vaikka ihan hiljaakin samassa huoneessa. Se kun ollaan satunnaisesti erossa toistamme on jopa välillä kurjaa kun ikävöin toisen seuraa :D toki siis hyväkin olla erossa ja yksin, nollaan siinä aivojani yms. ja sitten kun taas tavataan niin huomaa että oli ikävä ja mukava taas kun toinen on kotona ^^ ! onnea sinulle, toivotan teille kaikkea hyvää ja pitkää yhdessäeloa ^^ <3 

Ihanaa :) Olen myös introvertti ja voin samaistua kirjoituksiisi. Kiitos ja onnea myös teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi