Mieheni tekemä päivällinen minulle
Lautasella kylmä kuorittu HK:n sininen lenkki ja sinappiviiva päällä. :( Antoi yhden pestyn tomaatin ja sanoi: Tomaatti on terveellistä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies grillasi broilerin ohutleikkeitä ja teki salaattia koko perheelle
Jotain vetisiä rasvattomia broilerinpaloja. Herkullista!
Olet huono kokki jos saat niistä vetisiä. Hyviä ne on, hyvää vaihtelua rasvapommeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies grillasi broilerin ohutleikkeitä ja teki salaattia koko perheelle
Oikein hyvää kuumassa grillissä. Miten ne olisi vetisiä?
Itse en tykkää koipireisistä missään muodossa.
Tuli lapsuus mieleen ja insinööri-isäni kokkaukset -70 luvulla :)
Noin kerran kuussa hoiti ruokapuolen äidin ollessa kokouksessa tms. (ellei äiti siis ollut jättänyt jotain valmiiksi). Vaihtoehdot (4 kpl) olivat:
- pannussa voissapaistetut lauantaimakkarasiivut sinapilla + lasi piimää
- lihalientä, ruisleivän ja voin kanssa + lasi piimää
- kylmiä savusilakoita paketista + lasi piimää
- kylmää lenkkimakkaraa (kuorineen) sinapilla + lasi piimää
Veljen kanssa noin kymmenen vuotiaina sitten opetimme, miten hernepurkki lämmitetään ja perunat keitetään, ja miten esim. höyrymehu laimennetaan juotavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuli lapsuus mieleen ja insinööri-isäni kokkaukset -70 luvulla :)
Noin kerran kuussa hoiti ruokapuolen äidin ollessa kokouksessa tms. (ellei äiti siis ollut jättänyt jotain valmiiksi). Vaihtoehdot (4 kpl) olivat:
- pannussa voissapaistetut lauantaimakkarasiivut sinapilla + lasi piimää
- lihalientä, ruisleivän ja voin kanssa + lasi piimää
- kylmiä savusilakoita paketista + lasi piimää
- kylmää lenkkimakkaraa (kuorineen) sinapilla + lasi piimääVeljen kanssa noin kymmenen vuotiaina sitten opetimme, miten hernepurkki lämmitetään ja perunat keitetään, ja miten esim. höyrymehu laimennetaan juotavaksi.
Ihan hyvät kokkaukset on ollut isälläsi.
Minun mieheni kalasti taimenen ja perkasi sen, teki nahkaan viillot ja laittoi grilliritilän päälle, grillasi molemmat puolet. Sitten coolerissa oli jäähtynyt valkoviini. Hän oli pessyt ja keittänyt muutaman perunan, laittoi tilliä ja voikimpaleen perunoille. Siinä me syötiin hiljaa, vähän vaan kehuttiin kalaa.
Tää oli hyvä :'D Miehelläsi on mahtava huumorintaju! Harmi, ettet osaa arvostaa.