Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tekemä päivällinen minulle

n-28
03.08.2018 |

Lautasella kylmä kuorittu HK:n sininen lenkki ja sinappiviiva päällä. :( Antoi yhden pestyn tomaatin ja sanoi: Tomaatti on terveellistä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mies sulla, ymmärtää hyvän päälle :)

Vierailija
2/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sentään kuorittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni tekemä päivällinen tänään:

pikanuudelia, johon sekoitettu minun eilen tekemäni jauhelihakastike

ei mitään muuta lautasella

ai, ja 1 iso olut.

Vierailija
4/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten sä heräsit lauantai aamuna ja huomasit kirjoittaneesi perjantai iltana humalassa tyhmän provon. Sua hävetti lauantaina todella paljon provosointisi.

Vierailija
5/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinapitkin oli laittanu!

Vierailija
6/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n-28 kirjoitti:

Lautasella kylmä kuorittu HK:n sininen lenkki ja sinappiviiva päällä. :( Antoi yhden pestyn tomaatin ja sanoi: Tomaatti on terveellistä.

Itse asiassa lenkki on terveellisempää kuin tomaatti. Tomaatissa on vaarallista lektiiniä varsinkin kuoressa ja siemenissä. Esim. risiini on lektiini ja 70 mikrogrammaa risiiniä tappaa ihmisen.

Vierailija
7/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minun mieheni tekemä päivällinen tänään:

pikanuudelia, johon sekoitettu minun eilen tekemäni jauhelihakastike

ei mitään muuta lautasella

ai, ja 1 iso olut.

Meinaakko että pitää oikein juhlaruoat tehdä kun vanhat safkat edelleen syömättä?

Vierailija
8/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki kanaa ja curryriisiä. Söin, vaikka oli kana palanut. Mies ei ole oikeasti mikään hyvä kokki, mutta hän yrittää.. Hän tietää sen itsekin ettei kuulu keittiiöön. En ole ikinä asiasta maininnut, koska arvostan sitä että tekee ja yrittää. Tosin on parantunut ja kehitystä on tapahtunut. Jonain päivänä se onnistuu ja sitä päivää odotan.

Vierailija
9/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n-28 kirjoitti:

Itse asiassa lenkki on terveellisempää kuin tomaatti. Tomaatissa on vaarallista lektiiniä varsinkin kuoressa ja siemenissä. Esim. risiini on lektiini ja 70 mikrogrammaa risiiniä tappaa ihmisen.

Tuskin yksi tomaatti sentään tappaa. :)

Vierailija
10/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä frouva teki fiinin päivällisen.

Mikset sinäkin?

Vierailija
11/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki herkullista risottoa itse poimimistaan kantarelleista ja jälkiruoaksi paahtovanukkaan. Onneksi on mies joka osaa tehdä ruokaa ja tykkää hemmotella. En kyllä mitään hk-nuudelimiestä ottaisikaan.

Vierailija
12/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin, kun mies kokkaa, hän laittaa uuniin pakasteranskalaisia, makkaraa ja juustoa sekä kuorruttaa kaiken grillausmausteella. Mies kyllä osaisi laittaa ruokaa, mutta ei viitsi. Itse osaan laittaa hyvää ja monipuolista ruokaa, mutta jos joskus en viitsi, en tunne huonoa omatuntoa, kun tarjoan kaurapuuroa. Miehen naamasta tosin näkee, että on odottanut jotain muuta.

Vierailija
13/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein miehelleni kanttarellirisottoa (itse kerätyistä sienistä) ja naudan pihvejä. Ei edes kiittänyt ruuasta :(

Vierailija
14/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni osaa tehdä vain pastaa. Olen jo niin kyllästynyt että makkara sinapilla kuulostaa hyvältä.

Vierailija
15/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies teki herkullista risottoa itse poimimistaan kantarelleista ja jälkiruoaksi paahtovanukkaan. Onneksi on mies joka osaa tehdä ruokaa ja tykkää hemmotella. En kyllä mitään hk-nuudelimiestä ottaisikaan.

Oho. Mistä löyty kantarelleja? On ollut niin kuivaa

Vierailija
16/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies grillasi broilerin ohutleikkeitä ja teki salaattia koko perheelle

Vierailija
17/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy sua.

Vierailija
18/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä rakastan mun miestä tosi paljon. Osaa hän kaikkea muuta tehdä ja todella ihana huumorintajuinen luonne. Älkää käsittäkö väärin, että olisi joku miesdissaus viesti. Oli vaan niin huvittava tuo hänen päivällisensä minulle.

Vierailija
19/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurmeeta. Minä syön lenkin aina sormin.

Vierailija
20/27 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat maajussin joka tekee hyvää ruokaa, niin ota yhteyttä maajussillemorsian@suomi24.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan