Mieheni tekemä päivällinen minulle
Lautasella kylmä kuorittu HK:n sininen lenkki ja sinappiviiva päällä. :( Antoi yhden pestyn tomaatin ja sanoi: Tomaatti on terveellistä.
Kommentit (27)
minun mieheni tekemä päivällinen tänään:
pikanuudelia, johon sekoitettu minun eilen tekemäni jauhelihakastike
ei mitään muuta lautasella
ai, ja 1 iso olut.
ja sitten sä heräsit lauantai aamuna ja huomasit kirjoittaneesi perjantai iltana humalassa tyhmän provon. Sua hävetti lauantaina todella paljon provosointisi.
n-28 kirjoitti:
Lautasella kylmä kuorittu HK:n sininen lenkki ja sinappiviiva päällä. :( Antoi yhden pestyn tomaatin ja sanoi: Tomaatti on terveellistä.
Itse asiassa lenkki on terveellisempää kuin tomaatti. Tomaatissa on vaarallista lektiiniä varsinkin kuoressa ja siemenissä. Esim. risiini on lektiini ja 70 mikrogrammaa risiiniä tappaa ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
minun mieheni tekemä päivällinen tänään:
pikanuudelia, johon sekoitettu minun eilen tekemäni jauhelihakastike
ei mitään muuta lautasella
ai, ja 1 iso olut.
Meinaakko että pitää oikein juhlaruoat tehdä kun vanhat safkat edelleen syömättä?
Mies teki kanaa ja curryriisiä. Söin, vaikka oli kana palanut. Mies ei ole oikeasti mikään hyvä kokki, mutta hän yrittää.. Hän tietää sen itsekin ettei kuulu keittiiöön. En ole ikinä asiasta maininnut, koska arvostan sitä että tekee ja yrittää. Tosin on parantunut ja kehitystä on tapahtunut. Jonain päivänä se onnistuu ja sitä päivää odotan.
Vierailija kirjoitti:
n-28 kirjoitti:
Itse asiassa lenkki on terveellisempää kuin tomaatti. Tomaatissa on vaarallista lektiiniä varsinkin kuoressa ja siemenissä. Esim. risiini on lektiini ja 70 mikrogrammaa risiiniä tappaa ihmisen.
Tuskin yksi tomaatti sentään tappaa. :)
Meillä frouva teki fiinin päivällisen.
Mikset sinäkin?
Mun mies teki herkullista risottoa itse poimimistaan kantarelleista ja jälkiruoaksi paahtovanukkaan. Onneksi on mies joka osaa tehdä ruokaa ja tykkää hemmotella. En kyllä mitään hk-nuudelimiestä ottaisikaan.
Silloin harvoin, kun mies kokkaa, hän laittaa uuniin pakasteranskalaisia, makkaraa ja juustoa sekä kuorruttaa kaiken grillausmausteella. Mies kyllä osaisi laittaa ruokaa, mutta ei viitsi. Itse osaan laittaa hyvää ja monipuolista ruokaa, mutta jos joskus en viitsi, en tunne huonoa omatuntoa, kun tarjoan kaurapuuroa. Miehen naamasta tosin näkee, että on odottanut jotain muuta.
Tein miehelleni kanttarellirisottoa (itse kerätyistä sienistä) ja naudan pihvejä. Ei edes kiittänyt ruuasta :(
Minun mieheni osaa tehdä vain pastaa. Olen jo niin kyllästynyt että makkara sinapilla kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies teki herkullista risottoa itse poimimistaan kantarelleista ja jälkiruoaksi paahtovanukkaan. Onneksi on mies joka osaa tehdä ruokaa ja tykkää hemmotella. En kyllä mitään hk-nuudelimiestä ottaisikaan.
Oho. Mistä löyty kantarelleja? On ollut niin kuivaa
Mun mies grillasi broilerin ohutleikkeitä ja teki salaattia koko perheelle
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy sua.
No kyllä mä rakastan mun miestä tosi paljon. Osaa hän kaikkea muuta tehdä ja todella ihana huumorintajuinen luonne. Älkää käsittäkö väärin, että olisi joku miesdissaus viesti. Oli vaan niin huvittava tuo hänen päivällisensä minulle.
Kurmeeta. Minä syön lenkin aina sormin.
jos haluat maajussin joka tekee hyvää ruokaa, niin ota yhteyttä maajussillemorsian@suomi24.fi
Kiva mies sulla, ymmärtää hyvän päälle :)