Oma mies ällöttää
Kommentit (15)
Mies on kohdellut sinua väärin? Olet lopettanut e-pillerit ja haistat, että hän ei olekaan biologisesti sopiva sulle? Olet masentunut?
Riippunee mm. siitä että mikä hänessä ällöttää. Käytös, kielenkäyttö, arvot, keho, jokin muu?
blaablaablaa. eikö mies ostanut tällä viikolla uutta nahkasohvaa, maksanut tyttöjenreissuasi vai jouduitko jopa putsaamaan ihan itse lavuaarin valuttamiesi hiusten ja meikkimömmöjen tukokset?
kannattaako hankkia lapsia? meneekö ohi? ollaan lapsettomuushoidoissa. ap
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Olet vain mies purkamassa turhaa elämääsi naisena.
Hullu. Et tietenkään hanki lapsia, jos et rakasta ja halua miestäsi.
te olette todella ilkeitä. kiva palsta. ap
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut et ovat aika rankkoja, eli voi vähän ällöttää. Kai tuollaiset hoidot muutenkin pistää hormonit ja pään sekaisin.
Kai se nyt ällöttää kun on jo viikon maannyt eteisen lattialla keittiöveitsi selässä kahvaa myöten.
Siirrä mies pakastimeen haisemasta tai soita poliisi paikalle.
Vierailija kirjoitti:
blaablaablaa. eikö mies ostanut tällä viikolla uutta nahkasohvaa, maksanut tyttöjenreissuasi vai jouduitko jopa putsaamaan ihan itse lavuaarin valuttamiesi hiusten ja meikkimömmöjen tukokset?
Heikko ymmärrys taitaa olla syy yksinäisyyteesi.
Ällötys on vahva luonnon signaali jota ei voi kiertää eikä selitellä pois. Evoluutio on antanut naiselle vähemmän pelimerkkejä pariutumisessa ja ällötys ajaa naisen eteenpäin aikaa tuhlaamasta.
Sama juttu, mutta mulla se johtuu minipillereistä. Seksi miehen kanssa ei kiinnosta yhtään ja etenkin se jos se yrittää nuolla alapäätä tai mun pitäis ottaa suihin. Hyi. Ei mua ennen pillereitä ällöttäny.