Ihanaa helle ei lopukaan, ensi viikolla taas melkein 30 astetta!
Espoossa alku viikko hellerajoja hipoen ja torstaina pamahtaakin taas 28 astetta lasiin. Ihanaa, kesä jatkuu! :)
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten niin moni vielä ottaa aurinkoa. Itse olen vältellyt vime vuodet ja suojaan ihoni vaatteilla. En halua ihosyöpää ehdoin tahdoin.
Ulkonäkö. Saa seksiä ja muuta kivaa. Kalman kalpeana, juuri haudasta nousseen näköisenä, ei paljoa heru.
Rusketus vanhentaa ihoa. Muutama julkkis surullinen esimerkki tästä, kun alle kolmikymppisenä näytetään n. 40 -vuotiaalta.
Toisaalta joka kesä kalman valkeana olevat näyttävät sairailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuntui tulikuumassa bussissa, että henkiriepu lähtee. Kuski paukutti kattoikkunoita, jotka eivät auenneet ja ihmiset valuivat hikeä. Kuski häippäsi pysäkillä tupakalle, hänellä vesi valui hiuksista.Tämä Vantaalla.
Se on härskiä ihmisten halutaan siirtyvän julkiseen liikenteeseen, suunnitellaan bulevardisointia ym. mutta bussien ilmastointi ei ole koskaan päällä ja kattoikkunat ovat aina kiinni. Junissa puolestaan ovet piipittävät niin että hermot menee.
Osta auto.
Melkein pelästyin koska tuli pieni aurinkoinen sadekuuro päivällä. Siltikin tuli ihan hiton upea rantapäivä. 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten niin moni vielä ottaa aurinkoa. Itse olen vältellyt vime vuodet ja suojaan ihoni vaatteilla. En halua ihosyöpää ehdoin tahdoin.
Ulkonäkö. Saa seksiä ja muuta kivaa. Kalman kalpeana, juuri haudasta nousseen näköisenä, ei paljoa heru.
Rusketus vanhentaa ihoa. Muutama julkkis surullinen esimerkki tästä, kun alle kolmikymppisenä näytetään n. 40 -vuotiaalta.
Höpö höpö. Dont smoke. Yksi pahe poissa.
t, ruskettunut babyface
Huomiselle ja sunnuntaille näyttää enää vain 24. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Huomiselle ja sunnuntaille näyttää enää vain 24. Ihanaa!
Kyllä siinäkin vielä onneks tarkenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ovat silti tiedostavampia ja terveempiä kuin ryppyiseltä anaaliaukolta näyttävät rusinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ovat silti tiedostavampia ja terveempiä kuin ryppyiseltä anaaliaukolta näyttävät rusinat.
Ovat hauraita, nauttimaan kykenemättömiä pelkureita, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Dont smoke. Yksi pahe poissa.
t, ruskettunut babyface
"Pitkään jatkuva ja toistuva altistuminen UV-säteilylle aiheuttaa ihon vanhenemista ja lisää ihosyövän vaaraa. UV-säteily vähentää ihon kimmoisuutta, nopeuttaa ihon vanhenemista ja voi myös johtaa ihosairauksiin."
https://www.terve.fi/artikkelit/aurinko-vanhentaa-ihoa-nain-suojaudut-o…
Moni dorka näyttää tosiaan currymarinoidulta grillatulta paviaanilta lailla Ranskan pressan äidi..n siis vaimon. Rumin akka, jonka maa päällään kantaa. Pappavainaan rullatuolikin oli esteettisesti miellyttävämpi.
Vierailija kirjoitti:
Moni dorka näyttää tosiaan currymarinoidulta grillatulta paviaanilta lailla Ranskan pressan äidi..n siis vaimon. Rumin akka, jonka maa päällään kantaa. Pappavainaan rullatuolikin oli esteettisesti miellyttävämpi.
Trikoo on riskillä ruma.
Vierailija kirjoitti:
Moni dorka näyttää tosiaan currymarinoidulta grillatulta paviaanilta --
Lämmöstä nauttiminen ei tarkoita itsensä auringossa grillaamista. Näillä keleillä lämmintä riittää varjoonkin, mikä on ihaninta ikinä - loikoilla varjossa leppeän tuulen puhallellessa, nauttia vilvoittavaa juomaa ja lukea hömppälehtiä (tai huudattaa av:n hikiliisoja ja -mikkoja) - mikäs sen nautinnollisempaa! :)
Se on härskiä ihmisten halutaan siirtyvän julkiseen liikenteeseen, suunnitellaan bulevardisointia ym. mutta bussien ilmastointi ei ole koskaan päällä ja kattoikkunat ovat aina kiinni. Junissa puolestaan ovet piipittävät niin että hermot menee.