Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinäkin eritysherkkä?

Vierailija
03.08.2018 |

Miten se ilmenee juuri sinulla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erityisherkkyydestä alkoi tulla juttua, tein jonkin testin ja olin olevinaan vähän erityisherkkä. Myöhemmin olen todennut, etten sittenkään ole, vaan itrovertti, joka ei vaan tykkää kovista äänistä.

Vierailija
2/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen vain ruma ja masentunut ja siksi kärsin elämästä näin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen vain exäni takia traumatisoitunut eli pelkään äkillisiä kovia ääniä tai muuta äkillistä. 

Vierailija
4/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eritän helposti hikeä eli olen

Vierailija
5/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taiipumus aistiaa ihmisten käytöksessä monia monia asiooita ja yksityiskohtaisesti. Ihan oliii puhe ilmaisusta kyse tai kirjallisesta. Tämä "kirjaimellinenkin" - sanantynkä tulisi sijaita jo enneen "kysettä". Minussta on hauskaa olla idiootti.

Vierailija
6/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taiipumus aistiaa ihmisten käytöksessä monia monia asiooita ja yksityiskohtaisesti. Ihan oliii puhe ilmaisusta kyse tai kirjallisesta. Tämä "kirjaimellinenkin" - sanantynkä tulisi sijaita jo enneen "kysettä". Minussta on hauskaa olla idiootti.

Nut kun luonnehdiin itseäni idioootiksi niin ei se toki tarkiita muita kuin minia. Tunnereakti suivaantuneeena tekemäästäni virhrestä tai sitten see oli vaiin esimerkkim

Vierailija
7/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan teitä.

Vierailija
8/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuvittele tuntevasi minua. Et näe ajatuksiini. Muista se.

Vierailija
9/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan nähnyt etkä aina tiedä mitä päässäni liikkuu. Se voi olla mitä vaan. Sanoi olemus mitä tahansa.

Vierailija
10/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule tunne enää yhtään mitään. Koita jo käsittää.

Vierailija
11/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nut kun luonnehdiin itseäni idioootiksi niin ei se toki tarkiita muita kuin minia. Tunnereakti suivaantuneeena tekemäästäni virhrestä tai sitten see oli vaiin esimerkkim

Karrkeastii nyt voisi kuullla: mene nytt vttu hoitoon stana sekopää.

Vierailija
12/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vähintään tuplasti voimakkaammin kuin normaalit. Hirveän rasittavaa. Rakastan toisen kuoliaaksi. Kun minut jätetään, vaivun vuosiksi pohjamutiin. Rakastan vieläkin exää tajuttomasti vaikka hän kohteli minua kurjasti. Vihaan hänen uutta naistaan ja haluaisin tappaa momemmat. Tai tappaa itseni ylidramaattisesti exän silmien edessä.

Koska olen lähes jatkuvasti kummallisessa tilassa, en ole normaalielämää juuri elänyt. Paitsi silloin kun olen eristäytynyt enkä ole ollut rakastunut. Normaalisuhteisiin en ole kyennyt.

Vierailija
13/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karrkeastii nyt voisi kuullla: mene nytt vttu hoitoon stana sekopää.

Joss esimm ehhdottaisin poronkäristystä ja huomaiisin reaktiion. Niiin toista kertaaa enäää en kysyiisi koskaa itsekunnnioitukseni ottaisii valllan siiinä vaiheeessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän