Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tänä kesänä laihtunut vai lihonut ja kuinka paljon?

Vierailija
03.08.2018 |

Syitä saa pistää, miksi näin. Esim. ei pysty liikkumaan helteellä --> paino noussut. Tai ruoka ei maistu helteellä -> paino laskenut.
Tai onko jotain tehnyt toisin, että paino on laskenut tai noussut. Vai turvottaako.

Ja myös kuinka paljon.

Oletko tänä kesänä laihtunut vai lihonut ja kuinka paljon?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan on nälkä vaikka onkin kuuma, en uskolla edes katoa vaaasta paljn olen lihonnut.

Vierailija
2/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kiloa lähtenyt viimeisen viikon aikana kun oon ollu sairaalassa tiputuksessa. Suosittelen niille joilla on paino ongelma. itsellä BMI oli 24 ja nyt alle 23 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 kiloa lähtenyt viimeisen viikon aikana kun oon ollu sairaalassa tiputuksessa. Suosittelen niille joilla on paino ongelma. itsellä BMI oli 24 ja nyt alle 23 😁

Ei sairaala mikään laihdutuspaikka ole, ole onnellinen että et ole vakavammin sairas.

Vierailija
4/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut juotua olutta koko kesän niin se pöhöttää.

Vierailija
5/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pysynyt suht samana (ei ole tällä hetkellä vaakaa) vaikka lopetin jo keväällä sokerin syömisen kokonaan ja kesän alussa jäi myös suolaiset herkut kuten sipsit pois. Nyt helteellä ruokahalu on ollut hukassa oikeastaan kokonaan ja samoin kyllä myös virta eli liikuntaa ei ole tullut harrastettua juuri yhtään. Peilikuvasta ja vaatteista päätellen millään ei ole kuitenkaan ollut mitään vaikutusta vaikka ylipainoa on jonkin verran (+20kg). 

Masentaa.

Vierailija
6/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kg kesällä lähtenyt.

Jätin sokerin syönnin lähes kokonaan pois, jonkun jäätelön olen itselleni suonut.

Vierailija
7/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut, vaikkei ole ollut tarkoitus. Kävin aamulla juuri vaa'alla ja huomasin painon tipahtaneen juuri ja juuri alipainon puolelle. :/ Ruoka ei ole maittanut kunnolla helteellä, nälkä ei oikeastaan tule ollenkaan. Näköjään enemmänkin jäätelöä olisi ollut vara vetää. Noh, tästä säiden viiletessä ruokailutottumukset normalisoituvat ja painokin noussee taas terveempiin lukemiin. :)

Vierailija
8/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sairaala mikään laihdutuspaikka ole, ole onnellinen että et ole vakavammin sairas.

No mä otan tästä nyt kaiken irti...joku 60€ vrk, täyshoidolla ja samalla laihtuu niin mikäs tässä. Tän takiahan veroja maksellaan. Alan ymmärtää miksi tähän maahan on tunkua ihan etelä afrikkaa myöden.

Joten elkää kiukutelko....aion ottaa kaiken ilon irti näistä viikoista.

Vierailija
9/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa mennään, vaikka herkkuja vähentänyt. Turvotusta on.

Vierailija
10/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

About sama mutta jojoilen aina sen 1-2kg välillä, mikä kai on ihan normaalia. Välillä grilliruoka ja muut lomaherkut maistuu eikä jaksanut liikkua, välillä ei pystyny helteiden takia syömään ja välillä menkat turvottaa :D mut keskivertona pysyny about samana. Tavoite ois kyllä laihtua 5-10kg mutta kesällä en vaan kykene, joten pyrin vaan nyt pysyttelemään tässä 1-2kg plus/miinus nykyisestä painosta ja jatka laiharia syksymmällä kun illat viilenee :D 

Vierailija
11/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin alkukesästä. Kiloja on lähtenyt runsaasti.

Vierailija
12/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut juotua olutta koko kesän niin se pöhöttää.

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

Vierailija
13/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihonut n. 2-3 kiloa. Ei kuulosta paljolta mutta hyvänolon mitat mulle on 160/51. Tykkään lenkkeillä ja jumppaan ja liikun paljon kotona omaksi ilokseni normaalisti tunnin päivässä ainakin.

Nyt hikiliikunnasta on ollut melkein kuukauden tauko, olo alkaa olemaan aika tukala :( Multa on hävinnyt lihasta, normaalisti vatsasta pilkistää jonkinlainen 6päkki. Teen päivän töitä ulkona suorassa auringonpaahteessa ja hikoilen kun sika. En jaksa liikkua muutakun pakolliset töihin kulkemiset ja töissä.

Iltasin tulee mätettyä jäätelöä, kun päivällä ei ole ruoka maistunut. Perjantaisin on muka niin kuuma ettei muuta tekemistä keksi, kun ottaa lonkeroa että sais nukutuks edes.

Koitan ottaa levon kannalta, mutta välillä epätoivo iskee. Haluan sateen jälkeiseen raikkaaseen metsään juoksemaan!

Vierailija
14/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Oon lopettanut kuntosalin mutta mul on ollu tekemistä enemmän joten ainaki oon ollu siin luulossa et laihdun. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi