Ostaisitko raskaus- / imetysvaatetta ennen raskautumista..
jos halvalla saisit? đ€ NehĂ€n voi olla aika hintavia. Tosin tarjonta nĂ€yttÀÀ huomattavasti laajentuneen siitĂ€ kun viimeksi olin raskaana... silloin valikoima oli suppea ja yksi puuvillapaita maksoi helposti 60e, ota tai jĂ€tĂ€ - tyyliin đ
Kommentit (17)
En ostaisi ainakaan ensimmÀistÀ lasta suunnittelevana. SiinÀ saattaa muoti vaihtua moneen kertaan ennen kuin raskaus alkaa.
Voisin ostaa jos suunnitelmissa olisi raskautua. En ymmÀrrÀ numero kakkosen kommenttia. Oikeastiko ihmiset vaihtaa koko vaatekaapin uuteen muodin mukaan? MikÀ jÀrki?
En. En tarvinnut koko raskausaikana Àitiysvaatteita, niin pieni vatsa, hukkaan olis menneet. En myöskÀÀn imetysvaatteita tai -liivejÀ, sain tissin esiin ihan normitopista ja rintsikoista.
Kolmas raskaus itsellÀ olisi kyseessÀ. Minusta nuo Àitiysvaatteet ei kyllÀ juurikaan ole muuttunut mihinkÀÀn, kyse kuitenkin ihan perus farkuista, leggareista ja teeppareista jne.
Mulla ei kyllĂ€ aiemmin ole imetystissit mahtuneet mitenkÀÀnpĂ€in vanhoihin liiveihin đ Normipaidoista jotkut sopii tietty mahan kanssa mutta esim. housut ei todellakaan mahtuisi raskausmahan kanssa...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisin ostaa jos suunnitelmissa olisi raskautua. En ymmÀrrÀ numero kakkosen kommenttia. Oikeastiko ihmiset vaihtaa koko vaatekaapin uuteen muodin mukaan? MikÀ jÀrki?
No voiko olla mahdollista ettÀ aina kaikki suunnitelmat vaan ei toteudu, ehkÀ ikinÀ? T.Nimim. 5v yritystÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voiko olla mahdollista ettÀ aina kaikki suunnitelmat vaan ei toteudu, ehkÀ ikinÀ? T.Nimim. 5v yritystÀ
Tottakai on mahdollista, ettei suunnitelmat toteudu. Miten kommenttisi liittyy kommentiini?
Mulla on lapsia, mutten ole koskaan omistanut imetys- tai raskausvaatteita.
NehÀn on aivan jÀrjettömiÀ ostoksia.
Koitan olla ostamatta vaikka olen raskaana. Turhaa ostaa uusia vaatteita muutaman kuukauden takia. Jossei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on mahdollista, ettei suunnitelmat toteudu. Miten kommenttisi liittyy kommentiini?
Taisit ajatella aika kirjaimellisesti sen âmuoti ehtii muuttuaâ, mielestĂ€ni ajatus siinĂ€ nimenomaan se ettĂ€ aina kaikki ei mene niin kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas raskaus itsellÀ olisi kyseessÀ. Minusta nuo Àitiysvaatteet ei kyllÀ juurikaan ole muuttunut mihinkÀÀn, kyse kuitenkin ihan perus farkuista, leggareista ja teeppareista jne.
Mulla ei kyllĂ€ aiemmin ole imetystissit mahtuneet mitenkÀÀnpĂ€in vanhoihin liiveihin đ Normipaidoista jotkut sopii tietty mahan kanssa mutta esim. housut ei todellakaan mahtuisi raskausmahan kanssa...
Ap
Ei housut ole ongelma. Sidot vaan vyön avulla paikoilleen, jÀtÀt napin/vetoketjun auki ja puet pÀÀlle pitkÀn paidan, joka peittÀÀ kaiken tÀmÀn.
En olisi ostanut. Menikin tosiaan n. 2,5 -vuotta raskautua, niin olisi kyllÀ aika ilkeÀsti kummitelleet vaatekaapissa.
Raskauden alettua ostin viikon 12 jÀlkeen ekat Àitiyshousut, oli edulliset trikoohousut. Paitoina kÀytin löysiÀ ja venyviÀ paitoja. Raskauden edetessÀ hankin vaatteita sitÀ mukaan kun tarvitsi.
Riippuu vaatteesta. Sellasia oikeesti tosi edukkaita löytöjÀ kannattaa tehÀ, varsinkin jos se vaate on sellanen, mitÀ voi kÀyttÀÀ myös normitilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit ajatella aika kirjaimellisesti sen âmuoti ehtii muuttuaâ, mielestĂ€ni ajatus siinĂ€ nimenomaan se ettĂ€ aina kaikki ei mene niin kuin haluaa.
Taisin. En silti ymmÀrrÀ mitÀ haluat sanoa, ehkÀ olen tyhmÀ. Jos tarkoitat muodin muuttumisella, ettÀ mieli vaihtuu, eikÀ enÀÀ haluakaan lasta niin? Sitten ei hankita lasta. Jos on jo vaatteet niin kiertoon vaan. Se on vaan elÀmÀÀ.
Jos tarkoitat muodin muuttumisella, ettÀ lasta ei yrityksistÀ huolimatta kuulu olen vain vielÀ enemmÀn ymmÀllÀni. Miten ymmÀrrÀt "muoti muuttuu" ilmaisun, ettÀ ei saa lasta? :D
MikÀli haluat selittÀÀ miten itse kyseisen kommentin tajusit olen kuulolla. Olen aina ollut ihminen joka ymmÀrtÀÀ asiat niin kuin ne sanotaan. MielestÀni kakkosen kommentissa juuri viitattiin raskausmuotiin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vaatteesta. Sellasia oikeesti tosi edukkaita löytöjÀ kannattaa tehÀ, varsinkin jos se vaate on sellanen, mitÀ voi kÀyttÀÀ myös normitilassa.
Joo no nuo Àitiyslegginsit vois olla ihan mukavat tÀmÀn pienen ruokapömpönkin kanssa...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei housut ole ongelma. Sidot vaan vyön avulla paikoilleen, jÀtÀt napin/vetoketjun auki ja puet pÀÀlle pitkÀn paidan, joka peittÀÀ kaiken tÀmÀn.
Ja minkÀ ihmeen takia tekisin tÀmÀn kaiken kun voin vaan kÀvellÀ kauppaan ja ostaa vaatteita jotka sopii?
En nÀhnyt tarvetta ostaa ainuttakaan raskaus/imetysvaatetta koko raskauden tai imetyksen aikana.Ilmankin pÀrjÀsi loistavasti.
Ostin alkuraskaudessa kun halvalla sain. Raskaus meni sitten kesken ja vaatteet jĂ€ivĂ€t tuonne kaappiin. En enÀÀ tekisi samaa âvirhettĂ€â