Pyllyn nuoleminen ja kieletys.
Pientä kutittelua kielen kärjellä, nuolemista antaumuksella ja kielen työntämistä sisään.
Kommentit (28)
Millä saisi houkuteltuakin miehen suostumaan. Houkuttaisi kevyesti pyllyä ja välilihaa lipoa samalla kun runkkaa häntä. Hänestä muutenkin se ala o ruma koska on karvaa. Minua ne ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Millä saisi houkuteltuakin miehen suostumaan. Houkuttaisi kevyesti pyllyä ja välilihaa lipoa samalla kun runkkaa häntä. Hänestä muutenkin se ala o ruma koska on karvaa. Minua ne ei haittaa.
mistä löytäisi peppureikää nuolevan 18-30v tytön
Naisista tuskin löytyy edes yli 5 prossaa, jotka tuota uskaltaisivat tehdä :D
Minä teen, ja paljon muutakin. Mikä vain rakkaalleni nautintoa tuottaa. N
Vierailija kirjoitti:
millainen tyttö oot? blondi, brune? ikä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sentään niin. :D Itse en pidä yhtään outona tai vastenmielisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko sinkku tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Hyi että kuinka etovaa!
peppureiän voi pestä
Minä haluan tehdä miehelle sitä ja kiihotun itsekin valtavasti siitä..Mutta, ei voisi vähempää kiinnostaa lipoa jonkun randomin pyllyä eli tähän liittyy ainakin itselläni tunteet mukaan ja halu tehdä sille tunteiden kohteelle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan tehdä miehelle sitä ja kiihotun itsekin valtavasti siitä..Mutta, ei voisi vähempää kiinnostaa lipoa jonkun randomin pyllyä eli tähän liittyy ainakin itselläni tunteet mukaan ja halu tehdä sille tunteiden kohteelle hyvää.
voidaanko tutustua nopeasti
nuorimies29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko sinkku tyttö?
Seurustelen. :)
Vierailija kirjoitti:
nuorimies29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko sinkku tyttö?
on kai se vapaa suhde? blondi, brune? mulla ois kiire löytää tänään peppureikää nuoleva tyttö
nuorimies29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuorimies29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko sinkku tyttö?
on kai se vapaa suhde? blondi, brune? mulla ois kiire löytää tänään peppureikää nuoleva tyttö
Ei ole. Enkä muutenkaan noin vaan sopisi pyllynnuolemisdeittejä.
Vierailija kirjoitti:
nuorimies29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuorimies29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko sinkku tyttö?
Ei ole. Enkä muutenkaan noin vaan sopisi pyllynnuolemisdeittejä.
onkohan baareista mahdollista löytää pyllyä nuoleva tyttö? tytöstä ei ulkonäön perusteella tiedä että nuoleeko se vai ei
kerro tyypille vitsi , kun hän nauraa tiedät onko kieli ruskea.....läppä, kuitenkin esim helsingissä lainataan keltaisia polkupyöriä aivan onnessaan joilla on jo sadat anaalireijät käyneet vain aivan ohut kangas välissä , itse en käytä edes alkkareita, mekko vain päällä , siis sama kuin suutelisi anaalia kangaspalan läpi...nam
jopox kirjoitti:
kerro tyypille vitsi , kun hän nauraa tiedät onko kieli ruskea.....läppä, kuitenkin esim helsingissä lainataan keltaisia polkupyöriä aivan onnessaan joilla on jo sadat anaalireijät käyneet vain aivan ohut kangas välissä , itse en käytä edes alkkareita, mekko vain päällä , siis sama kuin suutelisi anaalia kangaspalan läpi...nam
siis etsin vain naista. eihän naisen kieli värjäydy peppureiän nuolemisessa yleensä?
nuorimies29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millainen tyttö oot? blondi, brune? ikä?
Aikuinen ja vaalea. Rakkaussuhteessa, jossa todella paljon hyvää seksiä. Joten ei saumaa muille, sori.
Oon muuten miettinyt, että jotkut asiat mitä teen rakkaalleni ilolla ja nautinnolla on sellaisia, etten vieraalle haluaisi tehdä.
Se on jännä juttu tää molemminpuolinen himo ja rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä minullakin! N
Ennen nuolin ja kieletin rouvan pyllyä mielelläni, mutta nykyään ei enää saa nuolla mistään. Pelkää kai haisevansa tai jotain.. Mun pyllyä ei ole suostunut nuolemaan, vaikka sormettaa ja dildolla penetroikin.