Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanskalainen JetTime rekryää nuoria tyttöjä työtekijöiden kotona

Vierailija
03.08.2018 |

Tänä kesänä taas uudet innokkaat lentoemännät ovat hakeneet töitä eri yhtiöiltä. Tanskalaisen JetTimen suomalainen JT Finland on panostanut näköjään nuorten tyttöjen saamiseksi.
Ainakin yhtä nuorta naista ei kutsuttu Vantaalle haastatteluun vaan hänet haastateltiin työntekijän kodissa...hmmm. Hän vielä ohitti tämän oikun jälkeen jo lentäneitä hakijoita....

No vanhat koneet ja huono talous varmaan ajavat epätoivoisiin tekoihin, mutta jotenkin pitäisi nyt vetää yhtä köyttä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUST!

Itse otin vapaapäivän kesätyöstäni osallituakseni JT:n haatateluun Vantaalla. Mulle ei aikanaan kukaan ehdottanut että voisi muuallakin haastatella tai toiseen aikaan.

Tietääkö joku kuka on päässyt toistareittiä koulutukseen? Tuon haun voisi nyt riitauttaa, tarvitaan vain faktaa vielä väitteestä!

Vierailija
2/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin tuosta yhden toisen lentoyhtiön haastattelussa eli pitänee varmaan paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa kuulin tuosta toisen firman haastettelupäivänä. Likainen peli on saavuttanut tämänkin alan. Tai kai sitä aina on ollut mut luulin et siitä on jo päästy

Vierailija
4/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ha. Joku katkera taas ulisee.

Vierailija
5/8 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä likaista siinä on? Jos rekrytoisin ihmisiä, niin tekisin sen mielelläni hakijan kotona ja vieläpä yllätyskäynnillä. Silloin todella näkee esim. onko ko henkilöllä organisaatokykyä, jota hakijat usein kehuvat itsellään olevan ja sitten koko huusholli ja omat asiat oat ihan rempallaan.

Vierailija
6/8 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän castingpokee.

Vierailija
7/8 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää muutenkin menevän huonosti. Hyvä jos et päässyt ko firmalle! 

Kovin paljon ei kannata huudella "pahaa" toimijoista, koska lentoalan piirit ovat aika pienet. Itsekin olen kuullut tuosta takaovesta sisään päässeestä tytöstä, mutta siihen varmaan operoijalla perusteet. Kannattaa olla suoraan yhteydessä työnantajaan eikä vatvoa asiaa keskustelupalstoilla!

2014/08 2015/08 2016/08   2017/08

Liikevaihto (tuhatta euroa)                  5921      13192     8239         539

Liikevaihdon muutos                                            67,1%     -37,5%    -93,5%

Vierailija
8/8 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun mielestä on oikein että työnantaja joka on ilmoittanut haastattelupäivän, johon jokaisen kutsutun hakijan pitää saapua, voikin yhtäkkiä ottaa kurssille muualta väkeä. Minusta tuossa on jotain hyvien tapojen / yritystapojen vastaista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan