Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok, että homoklubi julkaisee kuvia juhlijoistaan?

Vierailija
03.08.2018 |

Koitetaas lähestyä tätä kautta, kuvat on ainakin nyt poistettu.
(Taitaa poistua tääkin aloitus…)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on julkisuudessa, niin häntä kuvataan.

Vierailija
2/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuustemppu ja lankaan menitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni klubi julkaisee kuvia kävijöistään. Miksi homoklubi olisi erilainen? Itse en haluaisi, että mikään paikka julkaisee kuviani ilman lupaa.

Vierailija
4/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuustemppu ja lankaan menitte.

Äänestän vain fiksuja ihmisiä. Vihreät eivät kuulu heihin.

Vierailija
5/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpaas sitä taas niin suvaitsevaisia. Miksi juuri homoklubi? Eikö riittäisi että puhuttaisiin klubeista ylipäänsä? Kait se juhliminen on julkista julkisella paikalla?

Vierailija
6/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni klubi julkaisee kuvia kävijöistään. Miksi homoklubi olisi erilainen? Itse en haluaisi, että mikään paikka julkaisee kuviani ilman lupaa.

Miksi ihmeessä teipata ikkunat sellaisiksi ettei sisään näe, mutta sitten julkistaa kuvia sisältä :)

Vierailija
7/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai homoklubi on erilainen, jokaisella kai oikeus kertoa tai olla kertomatta suuntauksestaan. Ei olis ihan kiva ekaks nähdä lapsensa tuolla hillivan, kuin kuulla se häneltä itseltään?

Vierailija
8/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukosta ei ainakaan ollut ok, koska hänen kuvansa poistettu.

Vierailija
9/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä teipata ikkunat sellaisiksi ettei sisään näe, mutta sitten julkistaa kuvia sisältä :)

Ne kuvat on ilmeisesti mainostusta. Siis, että he näyttävät ihmisille heillä olevan hyvä meno ja ihmisillä hauskaa. En kyllä itse tiedä miten se hauskuus niissä näkyy kun niitä kuvia kattelee. Ihmisillä iho hiestä nihkeä ja silmät seisoo päässä. :D Teippaus kai koska yksityisyys? Itse en klubeilla käy, mutta näin asian näen.

Vierailija
10/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä homoklubi on kyseessä ja missä kuvat?

Vierailija
11/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuvista te puhutte?

Vierailija
12/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisit seiskaa, pysyisit ajan hermolla sinäkin : O

Vierailija
13/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläköhän baarit harrastavat näitä kuvia? Muistan itse täysi-ikäistyttyäni buumin, jossa valokuvaaja kierteli ympäri yökerhoa ottamassa kuvia juhlijoista. Sitten myöhemmin kymmeniä kuvia julkaistiin facebookissa. Ei siinä ollut aikaa kieltäytyä kuvasta, nopeimmillaan tilanteet menivät ohi muutamassa sekunnissa. Mitä nyt satunnaisesti selailin seuraavana aamula yökerhon FB-kuvia, niin en tainnut koskaan päätyä noihin julkaistaviin kuviin. En tiedä olinko minä ja seurueeni niin kamalan näköistä, että olisimme vieneet asiakkaita :D

Vierailija
14/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukon kuvat poistettiin mutta liian myöhään

Vierailija
15/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän gdpr vaikuttaa näihin yöklubikuvauksiin? Vai kuuluvatkohan ne ollenkaan tietosuojalain piiriin?

Vierailija
16/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toukosta ei ainakaan ollut ok, koska hänen kuvansa poistettu.

Grönsaker-puolueella on aika huonosti kasvikset uunissa/itämässä tämän viikon perusteella jo muutenkin lähestyviä vaaleja ajatellen. Touko leikkii maailmanhalaajaa, mutta toisaalta mämmit on jo kalsareissa monella eri tapaa.

Vierailija
17/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläköhän baarit harrastavat näitä kuvia? Muistan itse täysi-ikäistyttyäni buumin, jossa valokuvaaja kierteli ympäri yökerhoa ottamassa kuvia juhlijoista. Sitten myöhemmin kymmeniä kuvia julkaistiin facebookissa. Ei siinä ollut aikaa kieltäytyä kuvasta, nopeimmillaan tilanteet menivät ohi muutamassa sekunnissa. Mitä nyt satunnaisesti selailin seuraavana aamula yökerhon FB-kuvia, niin en tainnut koskaan päätyä noihin julkaistaviin kuviin. En tiedä olinko minä ja seurueeni niin kamalan näköistä, että olisimme vieneet asiakkaita :D

Kyllä ainakin Suomen ulkopuolella. Yökerhoilla on oma kuvaaja, joka sitten napsii niitä juhlijoista. Elä kuule yhtään mieti, että olitte kamalan näköisiä. Kun katsoo esim. Amerikan klubikuvia on aika selvää, että ehkä näytitte liian normaaleilta, että kuvanne olisivat päätyneet nettiin. :D