Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset oppi huonoille ruokatavoille mummulassa

Vierailija
03.08.2018 |

Olivat puolitoista viikkoa siellä 4 ja 6 v. Nyt ei esim kelpaa syödä aamupuuroa paljaalteen vaan pitää kinuta voisilmää ja kun kielsin niin isompi silmä välttäissä oli kauhaissut lusikalla molemmille rasvaklöntin siihen puuroon killumaan. Lusikoin sen kyllä siitä pois mutta kauhee vääntö nyt. Menee hermo kun saa taas tapella oman kodin.säännöistä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söisin pelkän sen voisilmän ja jättäisin puuron, jos joku lykkäis mulle puuroa eteen.

Vierailija
2/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Nyt rikosilmoitus tekeille ÄKKIÄ. Voisilmä puurossa, nyt olen kuullut kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset ylipainoisia vai miksi ei saisi olla voisilmää.

Vierailija
4/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itse, niin ei tuu tuommosta ”ongelmaa”

Vierailija
5/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat päiväkodissa niin kai olette muistaneet myös siellä kieltää voisilmän?

Vierailija
6/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jätit lapset noin pitkäksi aikaa mummolaan? Etkö ymmärtänyt, että pilallehan ne siellä menevät. Mummo tarjoilee hyvää ja terveellistä ruokaa ja sun einekset ei enää maistukaan lapsukaisille. Mitä vikaa on puurossa, jossa on voisilmä?

Vierailija
7/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on ruokavalio pilalla jos voisilmän puuroon laittaa. Jos ei ole paino-ongelmaa niin anna laittaa, en ymmärrä miksei voisi. 

Vierailija
8/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin pienet ovat noin pitkään olleet hoidossa?

Vierailija
9/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat, että lapsesi kasvaa pelkillä hiilihydraateilla? Ei ole kovin terveellistä.

Vierailija
10/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siihen voisilmään maailma kaadu. Niin se vaan on, että jos haluaa kasvattaa täysin oman mielensä mukaan, niin sitten ne on yksin hoidettava. Ja jos haluaa muiden auttavan, joutuu hyväksymään että omaksuvat muilta erilaisia tapoja.

Vierailija
11/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvattavasti kyseessä on ap:n anoppi.

Vierailija
12/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset ovat päiväkodissa niin kai olette muistaneet myös siellä kieltää voisilmän?

Päiväkodissa ei kyllä tarjota voisilmää. Sokerihilloa siellä on.

Vierailija
13/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää juttu haiskahtaa aika epäuskottavalta.

Vierailija
14/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kasvattaa lapseni ilman voisilmiä!! Prkl.

Vierailija
15/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on MUMMOLAN syytä, stackars pappa och mamma!

Vierailija
16/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma että juttu jatkuu niin, ettei aamupuuro kelpaa vaan pitäisi saada vain herkkuja, aamiaiseksikin pullaa tms mutta vieteriä kiristikin puuron voisilmä! Voi luoja hanki oikeita ongelmia

Vierailija
17/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jos siellä mummolassa kieltänyt. Vai tosissasiko väität, että lapset oli 1,5 vko mummolassa niin, että omista vanhemmista ei kumpikaan ollut siellä?

Vierailija
18/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on ruokavalio pilalla jos voisilmän puuroon laittaa. Jos ei ole paino-ongelmaa niin anna laittaa, en ymmärrä miksei voisi. 

Jatkan vielä mainitsemalla että en kyllä itsekään söisi puuroa ilman jotain lisuketta. Meillä yleensä marjoja mutta voisilmä on ehdottomasti sallittu myös. Itse saa lapset valita mitä haluaa laittaa.

Vierailija
19/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissa ei kyllä tarjota voisilmää. Sokerihilloa siellä on.

Meidän päiväkodissa saa voisilmän tai hilloa tai jopa molemmat. Pilalle ovat lapset siellä menneet, mutta minkäs teet, kun noin toimivat.

Vierailija
20/40 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapset ylipainoisia vai miksi ei saisi olla voisilmää.

Jos on ylipainoisia lapsia, niin se voisilmä on juurikin tärkeä. Antaa kylläisyyttä ja ruokamäärä pysyy kohtuullisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi