Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko kenestäkään muusta, että nämä helteet ovat pehmittäneet pään jotenkin?

Vierailija
03.08.2018 |

Ei jaksaisi millään perehtyä mihinkään vaativampiin tehtäviin, ei fyysisesti eikä varsinkaan psyykkisesti, kun tuntuu ettei pää vaan pelitä.
Mulla olisi tärkeä finanssiasioiden oiganisointi tässä tehtävänä, mutta tuntuu ettei nyt vaan pysty!
Olenkohan dementoitunut vai onko se tää keli? N49

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Suorastaan pelottaa, kun en pysty töissä tekemään töitäni. Yritän ihan tosissani tarttua toimeen ja tehdä, mutta kun aivot ei toimi eikä mistään tule mitään. Viikon jo yrittänyt hoitaa hommaa joka normaalisti multa hoituisi päivässä.

Vierailija
2/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan hävettää kun tulee tehtyä alkeellisia mokia töissä ihan koko ajan. Tänään viimeksi tein pikkumokan, josta sain heti haukut ja olen nyt soimannut itseäni koko päivän siitä miten tyhmä olin.  Ei ne töissä ymmärrä sellaista, että joku selittää syyksi sen, että kun on niin kuuma, vaikka se juuri on se syy miksi näitä pikkumokia teen. Kun ei vaan järki kulje. Tuntuu että aivot on vaan mössöä ja pää on ihan sumuinen. Mielessä pyörii vaan, että kuuma kuuma kuuma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, eikä ihme, en ole nukkunut kunnolla kuukauteen.

Vierailija
4/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ihan hirveän lamaantunut olo kokoajan. Viikonlopun jälkeen pitäisi helpottaa, toivottavasti asunto viilenee.

Vierailija
5/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu täällä. Jos tää ei ole joku dementiaepidemia, niin syypään täytyy olla tää kuumuus.

Vierailija
6/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että muitakin. No onneksi ensi viikolla viilenee. Jospa sitten saisi jotain aikaiseksi. Tosin kaikki asiat eivät voi odottaa.

Samalla olen huomannut että olen pahalla tuulella koko ajan ja olen kyllä ollut vaistoavinani samaa muissakin kanssaihmisissä. Oletteko huomanneet samaa? ap.

Vierailija
7/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu. Vaativin älyllinen tehtävä, jonka olen tehnyt hellejakson aikana, on kaupassakäynti. Olen sekoillut kassalla jokaisella käynnillä. Unohdin mm. pankkikortin maksupäätteeseen, kortti on tipahtanut maksutilanteessa kädestä lattialle, rahapussista tavarat ovat levinneet pitkin kaupan lattiaa, puolet tavaroista on jäänyt ostamatta kauppalistasta huolimatta jne jne. Autolla olen ajellut 3-vaihteella kilometrikaupalla ja huudattanut moottoria. Ruoka on ollut suunnilleen keitettyjä perunoita ja paistettuja kananmunia....

Sitä se tekee, kun ei pysty nukkumaan kunnolla.

Vierailija
8/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joidenkin Vihreiden päät 😂

Vierailija
9/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu. Vaativin älyllinen tehtävä, jonka olen tehnyt hellejakson aikana, on kaupassakäynti. Olen sekoillut kassalla jokaisella käynnillä. Unohdin mm. pankkikortin maksupäätteeseen, kortti on tipahtanut maksutilanteessa kädestä lattialle, rahapussista tavarat ovat levinneet pitkin kaupan lattiaa, puolet tavaroista on jäänyt ostamatta kauppalistasta huolimatta jne jne. Autolla olen ajellut 3-vaihteella kilometrikaupalla ja huudattanut moottoria. Ruoka on ollut suunnilleen keitettyjä perunoita ja paistettuja kananmunia....

Sitä se tekee, kun ei pysty nukkumaan kunnolla.

Ei oo totta. Mulla kävi ihan sama juttu eli kortti unohtui pankkiautomaattiin ja jäi sinne. Nyt joudun odottelemaan toista viikkoa uutta korttia, koska tulee kuulemma nopeammin kuin talteen otettu kortti! ap.

Vierailija
10/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla olen huomannut että olen pahalla tuulella koko ajan ja olen kyllä ollut vaistoavinani samaa muissakin kanssaihmisissä. Oletteko huomanneet samaa? ap.

Olen huomannut: moni tuntuu olevan juuri tuollaisia lamaantuneita, jotka eivät puhu mitään tai reagoi mihinkään, tai sitten kiukkuisia. Molemmat johtunee juuri siitä väsymyksestä.

Vierailija
11/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruuten alieenit ovat päänne säteilyttäneet. Siinä syy. Talvipipon malliin nelinkertaisesta alumiinifoliosta taiteltu foliopipo ehkäisee lisävammat. Maan puolesta ry.

Vierailija
12/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin säikähdin, kun minulle tuli ihmeellisiä tuntemuksia. Ihan kuin olisin masentunut ja jotenkin tuntuu, että mikään ei tunnu oikein miltään... Hikoilen vaan kotona, toisaalta viimeinen lomaviikko menossa, joten saattaa johtua loman loppumisen masennuksestakin. :D

Vierailija
13/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla tuntuu olevan kaikki hukassa nyt koko ajan. Viimeksi eilen laskin avaimet kädestäni ja ehkä minuutin päästä etsin, että mihin mä ne laitoin.

Vierailija
14/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pehmeä pää, kunnes aloitin suolan syönnin. Syön 75 gr sipsejä päivässä. Olen veripainetautinen, ja seuraan painetta päivittäin. Oikein hyvä on ollut. Lopetan suoladieetin heti, kun lämpö putoaa 20 asteeseen.

Vierailija
15/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin säikähdin, kun minulle tuli ihmeellisiä tuntemuksia. Ihan kuin olisin masentunut ja jotenkin tuntuu, että mikään ei tunnu oikein miltään... Hikoilen vaan kotona, toisaalta viimeinen lomaviikko menossa, joten saattaa johtua loman loppumisen masennuksestakin. :D

Täällä ihan samaa. Tarkoituksena oli tehdä suursiivouskin kaappeihin loman aikana, mutta nyt ei jaksa ja masentaa oma saamattomuus. Hikoulua ja makoilua vaan ja masennusta:(  Et ole siis ainoa.

Vierailija
16/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihan samaa. Tarkoituksena oli tehdä suursiivouskin kaappeihin loman aikana, mutta nyt ei jaksa ja masentaa oma saamattomuus. Hikoulua ja makoilua vaan ja masennusta:(  Et ole siis ainoa.

Meidän piti tapetoida ja maalata olohuoneen katto ja tehdä muualle taloon myös suursiivous. Kaikki jäi tekemättä. Sovittiin miehen kanssa, että ehkä ennen joulua... Ennen seuraavaa kesää meille tulee ilmalämpöpumppu, se on varmaa.

Tämä olo on ollut ihan hirveä..

Vierailija
17/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Mulla on kummallinen humalainen olo jatkuvasti. Mies toi jo eilen mut mökille, että saan nukuttua. Tokkura oli selkeesti yliväsymyksestä johtuvaa. En taida lähtee täältä kotiin, ennen kun helteet loppuu.

Vierailija
18/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän piti tapetoida ja maalata olohuoneen katto ja tehdä muualle taloon myös suursiivous. Kaikki jäi tekemättä. Sovittiin miehen kanssa, että ehkä ennen joulua... Ennen seuraavaa kesää meille tulee ilmalämpöpumppu, se on varmaa.

Tämä olo on ollut ihan hirveä..

Nonnii...eiköhän se tästä ala viiletä. Ihanaa, että mies samaa mieltä sun kanssa ja saatte sen pumpunkin:) Elämä voittaa vielä:) <3 t.sama