Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua enää seksiä lävistyksen takia

Vierailija
03.08.2018 |

Otin siis vertical clithood-lävistyksen taannoin miehen tietämättä työreissulla isommassa kaupungissa, kuvitellen että siitä saataisiin lisämaustetta lapsiperhearjen näivettämään seksielämään. Mutta miespä pillastui tästä ihan täysin kun eilen hänelle kerroin. Ei kuulemma aio antaa suuseksiä enää eikä pannakaan mitään romurautapillua. Mies on aina suhtautunut aika nihkeästi kaikenlaiseen kehonmuokkaukseen eikä meillä tätä yhtä korua lukuunottamatta olekaan lävistyksiä tai tatuointeja mutta ällistyin silti tällaisesta reaktiosta. Eihän tuo lävistys edes näy kuin seksin aikana, enemmän toiminnallisista kuin esteettisistä syistä sen otinkin.

Nyt en tiedä mitä tekisin asian suhteen. Itse olen tykännyt lävistyksestäni vaikka onkin vielä paranemisvaiheessa, maksoikin aika paljon. Oma on tietenkin kehoni mutta onko lävistys kuitenkaan sen väärti jos suuseksi ei enää tule kyseeseen, seksielämän totaalisesta loppumisesta nyt puhumattakaan...

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa täällä ahdasmielistä porukkaa, ettehän unohda laittaa lakanaa väliin kun nussitte puolisoitanne. Itselläni on ollut kyseinen lävistys jo vuosia vaikka olenkin korkeakoulutettu, vaativaa asiantuntijatyötä tekevä kahden lapsen äiti. Olen ehkä viimeinen ihminen jolta voisi kyseisen lävistyksen kuvitella löytävänsä. Lävistyksestäni on ollut vuosien varrella paljon iloa ja mitä parasta, se on seksilelu joka on aina mukana. Ois ukko vaan tyytyväinen kun vaimoa alkaa sänkyhommat houkutella ihan uudella tavalla ;)

Kummalisen vajavaiseksi on nainen suunniteltu kun tarvitsee rautaa pilperoonsa jotta pystyy nauttimaan...

Ainut mikä tässä on vajavainen on sun korvienväli. Jos sinä tykkäät nussia pimeässä lakanan läpi niin älä hyvä ihminen silti kuvittele että kaikilla muilla on yhtä huono mielikuvitus.

Vierailija
42/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauista ja hajuista en tiedä kun on ollut paikallaan vasta pari viikkoa mutta saahan sen aina otettua pois jos alkaa tulla tällasia haittoja... Joku jolla on ollut tämä lävistys pidempään osaa varmaan kertoa näistä.

-ap

Ei haise eikä maistu millekään. Parani nopeasti ja oma mies tykkää. Tykkään itsekin. Ei vaikuta muutenkaan mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa täällä ahdasmielistä porukkaa, ettehän unohda laittaa lakanaa väliin kun nussitte puolisoitanne. Itselläni on ollut kyseinen lävistys jo vuosia vaikka olenkin korkeakoulutettu, vaativaa asiantuntijatyötä tekevä kahden lapsen äiti. Olen ehkä viimeinen ihminen jolta voisi kyseisen lävistyksen kuvitella löytävänsä. Lävistyksestäni on ollut vuosien varrella paljon iloa ja mitä parasta, se on seksilelu joka on aina mukana. Ois ukko vaan tyytyväinen kun vaimoa alkaa sänkyhommat houkutella ihan uudella tavalla ;)

Kummalisen vajavaiseksi on nainen suunniteltu kun tarvitsee rautaa pilperoonsa jotta pystyy nauttimaan...

Ainut mikä tässä on vajavainen on sun korvienväli. Jos sinä tykkäät nussia pimeässä lakanan läpi niin älä hyvä ihminen silti kuvittele että kaikilla muilla on yhtä huono mielikuvitus.

Kuten sanoin, kummallisen vajaa on ihmisnaaras kun tarvitse rautapanoksia värkkiinsä hyvää seksiä varten.

Vierailija
44/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli töistä kuin myrskynmerkki, ei puhunut minulle mitään ja tiuski lapsille. Sanoin että suostun ottamaan korun pois kun se on hänelle niin vastenmielinen mutta teen sen vain hänen mielikseen. Tuhahti vain takaisin ja hävisi autotalliin. Äsken laittoi viestin että lähtee veljelleen. Että se siitä, eipä paljon seksi mököttäjän kanssa kiinnosta, oli lävistystä tai ei.

-ap

Vierailija
45/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, kummallisen vajaa on ihmisnaaras kun tarvitse rautapanoksia värkkiinsä hyvää seksiä varten.

Makuja on monia, sanoi koira kun pallejaan nuoli.

Vierailija
46/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on tosi kova paikka, että yhdessä on oltu vuosikausia (oletan, että lapset yhteiset) eikä vaimo ole saanut orgasmia. Sitten hankitaan sitä varten lävistys (joka monien mielestä on muutenkin ruma ja epähygieninen ja yököttävä). Ymmärrän, että tuo osui miehellä johonkin alkukantaiseen vaistoon ja kokee itsensä loukatuksi tavalla, jota ei ehkä osaa edes sanoittaa. 

Yrittäkää puhua asiasta rauhallisesti. Kumpikin kertoa omat ajatuksensa avoimesti ja toinen kuuntelee ja pyrkii ymmärtämään.

Vierailija
47/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun setäni suuttui vaimolleen kun tämä oli ajanut kainalokarvansa pois. Meni kuulemma halut. Minä sanon vaan että itselleen porsas kiusaa tekee kun kottinsa kaataa.

Vierailija
48/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tuo ap sulta niin radikaali veto että mies koki olonsa uhatuksi? Oma vaimo on herttainen, tyttömäinen ja herkkä ja jos hän yhtäkkiä ensimmäiseksi lävistyksekseen laitattaisi genitaaleihin korun, voisin kyllä hieman hätkähtää vaikka en lävistyksiä mitenkään inhoakaan. Ja voisin ehkä reagoida vähän arvamattomasti. Ehkä mies ajattelee että nyt häneltäkin odotetaan jotain S&M-karjun otteita vaikka oma vieno tavoitteesi oli löytää uusia tapoja saada orkkuja sängyssä hänen kanssaan.

M31

Vierailija
49/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rajuja reaktioita. Ei ole kokemusta, mutta en nyt usko että kovin haittaisi minua. 

Se tosiaan haittaisi, että vaimo tai pitkäaikaikainen, yksiavioinen kumppani ottaisi semmoisen keskustelematta minun kanssa asiasta. En minäkään vastaavaa ottaisi, keskustelematta kumppanin kanssa ensiksi.

Vierailija
50/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu olit. En minäkään haluaisi enää tuon jälkeen.

Ei ole hullu. Eri maku vain kun sulla. En minäkään tajua miten noin arkaan paikkaan haluaa joku lävistyksen, ihan puistattaa. En silti tuomitse. Mies ylireagoi.

Vierailija
51/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun setäni suuttui vaimolleen kun tämä oli ajanut kainalokarvansa pois. Meni kuulemma halut. Minä sanon vaan että itselleen porsas kiusaa tekee kun kottinsa kaataa.

Niin, että miehen pitäisi haluta naista millaisena tahansa? Karvattomana rautapilluna vaikka tällaista ei todellisuudessa halua eikä siitä kiihotu?

Vierailija
52/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut vajaamieliset haukkuu ap:n ratkaisua mutta kukaan ei huomaa oikeaa ongelmaa. Millainen aikuinen mies alkaa riehumaan puolisolleen siitä mitä hän on tehnyt OMALLE keholleen eikä kykene rakentavaan keskusteluun? Seksillä kiristäminen ja uhkailuhan se on vähintään yhtä typerää touhua kuin puolison yllättäminen genitaalilävistyksellä.

Jos on kristitty ja avioliitossa, miehen ruumis on vaimon, ja vaimon ruumis on miehen. 1. Kor 7:3-5.

Vierailija
53/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoana ongelmana näen tuossa että ette puhuneet asiasta etukäteen.

M30

Vierailija
54/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle on tosi kova paikka, että yhdessä on oltu vuosikausia (oletan, että lapset yhteiset) eikä vaimo ole saanut orgasmia. Sitten hankitaan sitä varten lävistys (joka monien mielestä on muutenkin ruma ja epähygieninen ja yököttävä). Ymmärrän, että tuo osui miehellä johonkin alkukantaiseen vaistoon ja kokee itsensä loukatuksi tavalla, jota ei ehkä osaa edes sanoittaa. 

Yrittäkää puhua asiasta rauhallisesti. Kumpikin kertoa omat ajatuksensa avoimesti ja toinen kuuntelee ja pyrkii ymmärtämään.

Joo, näinhän se voi olla. Kiitos ajatuksistasi. Täytyy ehkä antaa ajan hieman kulua ja yrittää vielä jutella asiasta. Miehen jutut vaan on välillä niin roiseja etten osannut ajatella että juuri tässä meni raja. Tässäpä sain itsekin opetuksen siitä ettei pidä olettaa.

-ap

Vierailija
55/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kyntäisin menemään, mutta pillun nuolenta on naurettavaa hommaa lävistyksillä tai ilman.

Vierailija
56/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että miehen pitäisi haluta naista millaisena tahansa? Karvattomana rautapilluna vaikka tällaista ei todellisuudessa halua eikä siitä kiihotu?

Toinen vaihtoehto on sitten vaihtaa naista jos ei miellytä enää. Ei ketään voi vaatia pysymään muuttumattomana vuosia kestävissä parisuhteissa.

Vierailija
57/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö jo Hepatiitti C testissä? Se on Suomessa kymmeniä kertoja HIV:tä yleisempi tauti ja leviää lävistyspaikoissa.

Onko suomessa ja Helsingissä muka joku hygieeninen paikka ottaa alapään lävistys?

Muut terveysriskit?

Vierailija
58/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepatiitti C:hen ei ole olemassa rokotusta ja se tauti pysyy elimistössä loppuikäsi.

Vain Hepatiitti A ja B rokotteita on ja nekään eivät anna 100% suojaa.

Vierailija
59/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruska myrsky kirjoitti:

Kävitkö jo Hepatiitti C testissä? Se on Suomessa kymmeniä kertoja HIV:tä yleisempi tauti ja leviää lävistyspaikoissa.

Onko suomessa ja Helsingissä muka joku hygieeninen paikka ottaa alapään lävistys?

Muut terveysriskit?

Tasokkaassa ja tunnetussa paikassa kävin. Mutta jos nyt sattui että C-hepatiitin sieltä sain niin sitten sain. Elämä on riski.

-ap

Vierailija
60/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat on kuin kanalauma, kot kot kot sokkona vaan kaikelaisten vouhotusten perään.

Rautaa pimpulaan, jessus mikä kananaivoinen pitää olla.

Kas kun ei peräaukkoakin raudoiteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi