Hankaavat reidet, kuinka paljon ylipainoa?
Kuinka ylipainoinen pitää olla, jotta kesällä hametta käytettäessä reidet hankaavat toisiinsa, ja aiheuttavat kipeät hiertymät? Kun nyt joka paikassa näyttää olevan niksejä välttää tämä vaiva. Jos itsellä olisi tällainen ongelma, niin tekisin kyllä painolleni jo jotakin!
Kommentit (53)
Ei se välttämättä riipu painota ollenkaan vaan ruumiinrakenteesta. Ihmisen luusto ei ole jokaisella tismalleen samanlainen.
Ei ole ylipainoa, reiden yläosat hinkkaa silti ärsyttävästi. Sellainen pieni kevyehkö kosketus, hetken päästä tuntuu siltä kun raahaisi niitä reisiä kuumalla asfaltilla. Todella ärsyttävää.
Lievä ylipaino, noin 5 kg. No asia oli sama silloin normaalipainoisenakin. Olen teini-iästä alkaen ollut mallia päärynä, persevä ja reitevä. Normaali laihdutus ei taitaisi auttaa, jos kuihduttais itsensä anorektikoksi niin voisi onnistua...
Olen 170cm pitkä ja painan 58kg ja reidet hankaavat toisiaan. Pakko käyttää hameiden ja mekkojen kanssa jotain alusasuhousuja tmv että on edes vähän lahjetta.
Mulla hankaa, ja oon 159/55. Hankasi myös 70 kg painoisena, kuten myös 47 kg ja kaikilla siltä väliltä 😂
Paksut kun on reidet niin eipä niistä laihduttamalla pääse eroon😂
Oma painoindeksi 23,3 ja sisäreidet hankaavat yhteen. Painoni on aina kertynyt pääosin takapuoleen ja reisiin, ei vyötärölle.
Olen normaalipainon ylärajoilla ja reidet hankaavat yhteen. En voi käyttää mekkoja/hameita sillä reidet hankautuvat vereslihalle. Shortsejakin saa jatkuvasti kiskoa alaspäin kun nousevat pimpsvakoon ja näin ollen reidet hankautuvat yhteen. Vaikka olin alipainoinen, mulla oli tosi paksut reidet jotka melkein osuivat yhteen.
No hei, täällä on sellainen oikein iso ja läski ihminen, jota vissiin aloituksessa hait?
Itse olen 171 cm ja 56 kg (mielestäni olen liian laiha), ja silti reidet hankaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä riipu painota ollenkaan vaan ruumiinrakenteesta. Ihmisen luusto ei ole jokaisella tismalleen samanlainen.
Ei ne luut yhteen hankaakaan, vaan se reisien rasva.
Kyllä se ylipainoa vaatii että reidet saa niin isoiksi että hankaavat. Mullakin on isot reidet, mutta täyttä lihasta. Lihas ei hölly holtittomasti kävellessä, siksi ongelma on kohdallani tuntematon.
160cm/51kg ja päärynä vartalo. Niin kauan kun muistan on reidet ottaneet yhteen.
Monella normaalipainoisella, kuten myös minullakin, reidet hankaavat yhteen. Ei se ole aina painosta kiinni, vaan ruumiinrakenteesta.
Mulla ei oo hinkanneet reidet edes runsaasti ylipainoisena, läski kertyy lähinnä ylävartaloon.
Reidet ovat hanganneet yhteen murrosiästä saakka, kun vartaloon alkoi tulla muotoa. Olen nyt ylipainoinen 170/80 (päärynävartalo), mutta tuolloin murrosiässä olin normaalikokoinen. Jalkani eivät ole oikeastaan muuten hillittömän paksut, mutta ylhäällä sisäreisissä on ikään kuin thigh cap väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ylipainoa vaatii että reidet saa niin isoiksi että hankaavat. Mullakin on isot reidet, mutta täyttä lihasta. Lihas ei hölly holtittomasti kävellessä, siksi ongelma on kohdallani tuntematon.
Jokaisella on lantio erilainen ja reisiluiden väli toiseen on eri. Itse tunnen naisen, joka on hyvin hoikka, mutta silti reidet osuvat yhteen. Tiedän yhden naisen, jonka reisien välistä voi mennä lasten jalkapallo, reidet ovat niin kaukana toisistaan.
Aika monella reidet hankaavat toisiinsa nimenomaan sieltä reiden ihan yläosasta. Ylimmät 3-5cm. Vaikka olisi siis kuinka hoikka tai sporttinen. Ei tuo reisien yhteen hankaaminen aina tarkoita sitä, että reidet koko matkaltaan hinkkaisivat jotenkin voimakkaasti toisiaan. Näinkin toki on joillakin. Riippuu niin paljon ihmisestä ja kehonkoostumuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se luuston muoto vaikuttaa siihen miten lähellä ne reidet ovat toisiaan. Näin kerran sellaisen reitevän tytön, jolla oli ihan selkeä thigh gap, koska hänen lantionsa oli niin leveä ja reisiluiden siten kaukana toisistaan. Itselläni oli varmaan vähän hoikemmat reidet, mutta silti ne hankaavat yhteen. Eivät kivuliaasti, mutta hameessa kävellessäni reiteni koskevat toisiinsa. Ja painoindeksini on 20,7 eli ylipainoinen en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, ei ole sinua älyllä siunattu.
Ei yhtään.