Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki eivät työnnä pierua ulos vaan suhisuttavat sen hiljaa vaikka silloin haju on karmea?

Vierailija
03.08.2018 |

Mitä yritetään salailla? Omaa poliittista väriä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ei ole mitään tieteellistä pohjaa, että pierun ääni/äänettömyys vaikuttaisi hajuun. 

Vierailija
2/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieruhullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieruhullu

Vierailija
4/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei ole mitään tieteellistä pohjaa, että pierun ääni/äänettömyys vaikuttaisi hajuun. 

Olen asiaa tutkinut.

Ap

Vierailija
5/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pieruni ovat kuuroja varten.

Vierailija
6/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä :D Ok hahha

Vierailija
7/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille pitäisi pakottaa wappupilli persereikään jotta äänet kuuluisivat selkeästi.

Vierailija
8/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asiaa tutkinut.

Ap

Et ole. Sillä, miten pierun päästää, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miltä se haisee. Mutta Tiede-lehdessä kerrottiin kerran, mitä eroa eri pieruilla on: pierut, joissa on enemmän volyymia (siis tilavuutta), ovat yleensä suurelta osin ilmaa. Nämä eivät välttämättä haise kovin pahalta. Suuremman kokoluokan pierut tulevat tietysti usein ison äänen kanssa, mutta taitava piereskelijä osaa toki päästää nekin äänettömänä. Volyymiltaan pienemmät pierut taas ovat yleensä pelkkää suolistossa syntynyttä kaasua, joten ne haisevat voimakkaammalta, mutta edelleenkään se pierun ulos päästämisen tapa ei vaikuta asiaan mitenkään.

Vierailija
9/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan pysty päättämään, että millaisena se pieru kulloinkin ulos tulee...:D

Vierailija
10/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en ainakaan pysty päättämään, että millaisena se pieru kulloinkin ulos tulee...:D

Sun sulkijalihakset on löystyneet liiallisen fistaamisen takia?

Vierailija
11/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun sulkijalihakset on löystyneet liiallisen fistaamisen takia?

Mitä on fistaaminen?

Vierailija
12/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asiaa tutkinut.

Ap

Et ole. Sillä, miten pierun päästää, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miltä se haisee. Mutta Tiede-lehdessä kerrottiin kerran, mitä eroa eri pieruilla on: pierut, joissa on enemmän volyymia (siis tilavuutta), ovat yleensä suurelta osin ilmaa. Nämä eivät välttämättä haise kovin pahalta. Suuremman kokoluokan pierut tulevat tietysti usein ison äänen kanssa, mutta taitava piereskelijä osaa toki päästää nekin äänettömänä. Volyymiltaan pienemmät pierut taas ovat yleensä pelkkää suolistossa syntynyttä kaasua, joten ne haisevat voimakkaammalta, mutta edelleenkään se pierun ulos päästämisen tapa ei vaikuta asiaan mitenkään.

TL;DR - silent is violent :'D

Vierailija
13/18 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lääkäri ja _

Vierailija
14/18 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös suolistosairaus.

Vierailija
15/18 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella tasokkaita keskusteluja palstalla , pieru on päivän sana....🤮

Vierailija
16/18 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajun ja äänen määrä on vakio?

Vierailija
17/18 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sellainen tekninen haaste, että jos alkaa kovasti sitä pierua työntämään, se saattaa tulla ulos varren kanssa tai vähintään kikkareina. Tämä ei ikinä jää ympäristöltä huomaamatta. Selitä niinä sitten, että mä vaan pierasin. Mieti nyt vaikka jotain tarjoilijaa.

Vierailija
18/18 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍑💨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi