Kyllä junamatkailu on perseestä - VR kusee
VR herätti lapset yöjunassa kulutuksilla 21.30 - 22.00. Konduktööri oli vissiin rakastanut ääneensä ja jaaritteli ummet ja lammet kolmella kielellä. Arvaa nukkuuko noi enää ?
Kommentit (6)
Huomattavasti vähemmän perseestä ku linja-automatkailu.
On se vähän vanhanaikainen juttu. Ja mä olen sentään olltu VR:llä töissä niiden operaatiokeskuksessa :D Sen takia tiedänkin ihan tarkkaan kuinka tavattoman yleisiä junaliikenteen häiriöt on. Ja se on väistämätöntä, kun kerran on tilanne jossa kulkuneuvot pystyy liikkumaan vain rajallisia raiteita pitkin. Joku tavarajuna kosahtaa mäkeen tuolla taipaleella, niin samaa rataa käyttävät matkustajajunat ei pääse mihinkään, ja tulee valtavia viivytyksiä kun sitten sumplitaan miten sotku järjestetään niin että matkustajaliikenteelle tulee mahdollisimman vähän häiriötä.
Mutta joo, itse en junia käytä kuin äärimmäisen pakon edessä tai no, lomalla kun ei ole pakko ehtiä tiettyyn aikaan mihinkään voisin riskeerata, mutta esim. työasioissa en. (Helsingin paikallisjunia nyt ehkä)
Mikäs meteli syntyy jos jollakin jää kulutukset kuulematta...
Inhoan sitä liian kovaa, terävää kilahdusta, millä kaikki kuulutukset alkaa. Se sattuu korviin.
VRn kaikissa vessoissa haisee pinttynyt wanha kusi. Ois kloriitilla töitä.
Ja näitä ei saa hiljennettyä tai pienemmälle