Kuinka tärkeä "piirre" naisessa on seksikkyys, miesten mielestä?
Niin. Seksikkyys kun ei ole pelkästään ulkonäköön liittyvä asia mielestäni, mutta noin yleisellä tasolla, kuinka tärkeää on että nainen on seksikäs? Eli ei vain kiva, hauska ja nätti yms.
Onko seksikäs vaimo miehelle ylpeyden aihe? Vai onko se niin oleellista, tuleeko naisesta seksikäs miehen silmissä kun naiseen paremmin tutustuu?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tärkeää, jos tarkoitus on paritella naisen kanssa.
Eli parittelua voi tapahtua ainoastaan seksikkään naisen kanssa? Tästä voimme siis päätellä, että jokainen paritellut nainen todella on pohjimmiltaan myös seksikäs. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli parittelua voi tapahtua ainoastaan seksikkään naisen kanssa? Tästä voimme siis päätellä, että jokainen paritellut nainen todella on pohjimmiltaan myös seksikäs. :)
Miehillä nyyt nousee minkänäkösen naisen kanssa vaan... Varsinkin jos on uusi ja erilainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, mutta jos on tarkoitus paritella säännöllisesti, niin silloin pitää olla seksikäs.
Mutta mitä se seksikkyys kenellekin on...
On se iso bonus, vaikka vaikeasti määriteltävissä. Se vain on tai ei ole. Nainen voi mielestäni olla todella seksikäs mitä oudoimmista syistä. Esim. hieman karsastavat silmät voivat toimia kuin luoti. Peruskaunis nainen taas boi olla aivsn jääpala.
Rakastuessa toinen muuttuu seksikkäimmäksi naiseksi, mitä olet nähnyt.
Jokseenkin älytön kysymys. Kai nyt jokainen haluaa parisuhteeseen tai mihin tahansa seksiä sisältävään suhteeseen sellaisen ihmisen, jota pitää haluttavana?
Ällösöpö kirjoitti:
On se iso bonus, vaikka vaikeasti määriteltävissä. Se vain on tai ei ole. Nainen voi mielestäni olla todella seksikäs mitä oudoimmista syistä. Esim. hieman karsastavat silmät voivat toimia kuin luoti. Peruskaunis nainen taas boi olla aivsn jääpala.
Komppaan. Seksikkyys ei ole kauneutta eikä hyvä muotoinenkaan ole välttämättä seksy. Se on niin katsojan silmässä tuokin asia. Monet naiset inhoaa säätypy metteä joka on seksy. Ehkä juuri siksi inhoavat? Mulle sellainen tietyllä tavalla käheä ääni vaikuttaa. Seksikkyys on vaikea lähes mahdoton määriteltävä jos ihan totta puhutaan.
Erittäin tärkeä. Naisellisesti pukeutuva nainen saa intohimon esiin ja hormonit hyrräämään.
Se on tärkein piirre. Se mitä seksikkyys on se voi olla mitä vaan maan ja taivaan välillä. Olen kohdannut aivan helvetin seksikkäitä naisia joilla ei ole mitään yhteistä tekijää toistensa kanssa. Ja olen män.
Jenni-ketjussa joku nainen nyt ainakin päätti miesten puolesta, että naisen kauneus tarkoittaa seksikkyyttä.
Olin eri mieltä, mutta mitäpä minä asiasta miehenä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset inhoaa säätypy metteä joka on seksy. Ehkä juuri siksi inhoavat
Mette, seksikäs? Oikeesti. Mun viisari ei värähdä siitä milliäkään.
Iina Kuustonen, Anne Kukkohovi, Trivagotyttö, Sara LaFountain ja kirsikkana kakun päällä, Ruotsin oma Tina Norström kyllä värisyttää kuin myrskytuuli
Vierailija kirjoitti:
Ällösöpö kirjoitti:
Komppaan. Seksikkyys ei ole kauneutta eikä hyvä muotoinenkaan ole välttämättä seksy. Se on niin katsojan silmässä tuokin asia. Monet naiset inhoaa säätypy metteä joka on seksy. Ehkä juuri siksi inhoavat? Mulle sellainen tietyllä tavalla käheä ääni vaikuttaa. Seksikkyys on vaikea lähes mahdoton määriteltävä jos ihan totta puhutaan.
Mä en ole tiennyt että Metteä pidetään seksikkäänä. :D En inhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset inhoaa säätypy metteä joka on seksy. Ehkä juuri siksi inhoavat
Mette, seksikäs? Oikeesti. Mun viisari ei värähdä siitä milliäkään.
Iina Kuustonen, Anne Kukkohovi, Trivagotyttö, Sara LaFountain ja kirsikkana kakun päällä, Ruotsin oma Tina Norström kyllä värisyttää kuin myrskytuuli
Oletko minä? :O
Tina on hyperseksikäs! Ääni ja puhetapa saa mut tuijottamaan ruutua :D
Vierailija kirjoitti:
Ällösöpö kirjoitti:
Kuka voisi inhota Metteä? Minusta Mette on sellainen ihana, viattoman oloinen, kaunis keijukainen. Mutta ehkä se on sitten sellaista viatonta seksikkyyttä, jota itse en tunnista.
Mulle seksikkyys ei ole mitä tahansa. Useimmiten se on paljon ulkonäköä ja lisäksi miellyttävää ja vähän flirttiä persoonaa. Joskus pelkkää ulkonäköä.