Ensi viikon sääennusteissa lämpötilat sen kun nousee
Ensin näyttivät 20~22, nyt 23-26. Maanantaille 21 astetta. Eikä tämänpäiväistä sadetta ja ukkostakaan ole näkynyt.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
haista v'ittu
.. tää ei oo seksipalsta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haista v'ittu
Jaaha, ammutaan viestintuoja😂 Ap
Ihmettelin myös, että mitä se sulle raivoaa. Huomasin saman, enkä ole nyt ehkä asiasta kovin innoissani.
Meidän päiväkodin piha on kuin kattila, korkeat kiviseinät joka puolella. eikä varjon paikkaa ollenkaan😐yksveet siellä taapertaa.
Lahdessa ja Järvenpäässä on tulvinut, mutta Helsingissä ei vaan sada. Huomenna tulee kaksi viikkoa siitä kun Helsingissä viimeksi satoi ja silloinkin aika vähän aamusta. Nyt Helsinkiinkin sitä sadetta. Monta kertaa on luvattu, mutta ei vaan ole satanut. Yritän lopettaa koko säätiedotusten katsomisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haista v'ittu
Ihmettelin myös, että mitä se sulle raivoaa. Huomasin saman, enkä ole nyt ehkä asiasta kovin innoissani.
Meidän päiväkodin piha on kuin kattila, korkeat kiviseinät joka puolella. eikä varjon paikkaa ollenkaan😐yksveet siellä taapertaa.
Voi harmi. Ehkä teidän kunnan/kaupungin päättäjille voisi laittaa ehdotusta pihan parantamiseksi, että saisi lapset varjoakin? Itseäni ei ole helteet hirveästi häirinneet, mutta sadetta olen kaivannut. Tänään jyrisi, mutta ukkonen purjehti kuitenkin ohitse ja taas paistaa aurinko. Ap
Hienoa että lomahelle jatkuu, lomalomaloma jatkuuuuu ihaaanaaaa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että lomahelle jatkuu, lomalomaloma jatkuuuuu ihaaanaaaa.
Hyvää lomaa🙂 ap
Sääennusteet on mitä ovat. Tänne on ennustettu ukkosia ja sateita mitä kumpaakaan ei ole näkynyt. Ensiviikosta yksi ennuste väittää lämmintä ja toinen viilenevää. Jos vielä muutama eroava lisää niin väkisin joku ennusteista osuu oikeaan.
Viileämpää kuin eilen ja ennuste ei väitä ukkosta vaikka ilma on painostavampi kuin anoppi puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Scorchio!!!
Hah! Bono estente Poula😆
Ap
Olkaa ihmiset rauhassa.
Mieheni tilasi tänne lomasääksi Välimeren alueen säätä. Onneksi sen loma loppuu tulevaan viikonloppuun joten sitten alkaa lämpötilat laskea.
Ihanaa! Toivottavasti pitää paikkansa!
Ihanaa! Mä olen ollut kuin turisti koko kesän. Olen loikoillut Marjiksessa, Hertsikassa, Poutilassa, Rastilassa, Vuosaaressa ja kallioilla.
Saa jatkua lämpö! Meri on lähellä!
Huomasin myös tuon ensi viikon p***an. Eli ei tule viileys. Ei koskaan! Helsingissä on varmaan marraskuussakin vielä 28 astetta. 😥
Aikaisemmissa ennusteissa ei ole huomioitu sitä, että maaperä ja vesistöt ovat poikkeuksellisen lämpimät. Se hidastaa ilman lämpötilan laskemista. Siksi yölämpötilatkin pysyvät vielä jonkin aikaa korkeina.
Mä en enää jaksa tätä kuumuutta! Yöt on pahimpia. Mitään ei jaksa tehdä. Ja ei, en asenna ilmalämpöpumppua kerrostaloasuntoomme.
Jos Suomen kesät muuttuu tällaisiksi, niin ei kivaa :(