Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikosilmoitus naapurista vainon ja häiriköinnin takia

Vierailija
02.08.2018 |

Miten toimia? Tarvitsenko todisteita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet, että jaetaanko tuomioita pelkästään yhden henkilön kertomusten perusteella?

Vierailija
2/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poliisi tulee kuulemaan sitä sun naapuriakin ja sen vastinetta. Mun naapuri oli jotenkin sairas ja teki meistä mieheni kanssa rikosilmoituksen. Kävimme sitten kuulusteluissa ja meidät todettiin syyttömiksi. Luulen, että kaiken takana oli kateus ja myöhemmin selvisi naapurin vaikea elämäntilanne, lapset oli huostaanotettu perheen isän alkoholismin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. voit kerätä vihkoon päivämäärillä ja kellonajoilla näitä "sattumuksia". Jos on muita paikalla, nimet alle todistajina.

Vierailija
4/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toimia? Tarvitsenko todisteita?

Ilman todisteita ei ole keissiä. Kaikenlaiset päästään sekaisin olevat tehtailevat naapureistaan ilmoja siihen tahtiin että sut nauretaan pihalle ellei  sulla ole mitään konkreettista juttua minkä perusteella rangaistusta vaadit. Eivät ne ota tuota edes käsittelyyn.

Vierailija
5/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli yks sairas häirikkö naapuri. Parasta on antaa niiden vaan puuhailla omiaan. Miten joku jaksaa, täytyy olla oma elämä todella mitätöntä jos tuollaiseen ryhtyy. Älä lähde idioottikerhoon mukaan. Oikeastaan ainoa mikä häiritsi oli se että kuinka vastenmielistä oli ajatella että oli ollut sairaan ihmisen kanssa naapuri. Onneksi voi valita seuransa ja naapurinsa.

Vierailija
6/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtis mitään rikos tai muita toimenpiteitä miettimään. Siinähän joutuu vaan tekemään itse enemmän töitä asian suhteen ja näkemään hirveästi vaivaa. Yleensä sairaat ja ikävät ihmiset ei ole minkään arvoisia joten kannattaa tehdä itselle palvelus ja korkeintaan hymyillä vaan kuinka typeriä ihmiset voi olla. Voitko ap järjestää asiat niin että et ole kyseisten henkilöiden kanssa tekemisissä ollenkaan. Miten voi vainota tai häiritä jos et välitä? Antaa puuhata keskenään siellä idiotismin ja typeryyden puuhakerhossa. Turha heitä sääliä jos muuta tekemistä ei löydy. Taidat olka jotenkin tärkeä heille kuitenkin jos aikaa ja ajatuksia ovat valmis häiriköintiin tai vainoamisen tuhlata. Ajatella, joku kuluttaa aikaansa stalkkaamaan toista. Tavallaan surullista että joku on niin kieroutunut.