Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän erityiskoulu taustaani

Vierailija
02.08.2018 |

Jouduin 2luokalla erityisluokalle pienryhmään opiskelemaan 9luokkaan asti mukauteilla aineilla tästä on jo yli 10vuotta aikaa silti häpeä on kulkenut aina mukana. en ole ikinä uskaltanut kertoa käyneeni erityisluokkaa uusille ihmisille joihin olen tutustunut ja poltin peruskoulun päättötodistuksen tuon häpeän takia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun toki sellaista tarvitse ihmisille kertoa. Itsekin olin erityisluokalla, syynä MDB (Minimal Brain Damage, 1980-luvun ADHD:n vastike) ja joo, en kyllä nyt akateemisesti koulutettuna teknisen alan huippuammattilaisena julista että mut laitettiin erityisluokalle kun on aivovaurio... En minä kyllä tuota koko ikivanhaa kouluaikaa enää edes ajattele missään mielessä aktiivisesti. Se on taakse jäänyttä, ajat sitten.

Vierailija
2/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ollu liian kauan täällä palstalla ja sen takia sua hävettää kaikki. Täälläkin "korkeasti" opiskelleet ovat kuitenkin perus amiksia. Täällä ollaan aina parempia kuin irl ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen elämä sinulla on nyt? Saitko opiskeltua itsellesi ammatin, oletko työelämässä?

Vierailija
4/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä olla erityinen? Sen takiahan erityisluokalla ollaankin.

Vierailija
5/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta häpeät asiaa :)

Vierailija
6/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa hävetä. Itse opiskelin sykin erityiskoulussa ja se oli ihan ok

Vierailija
7/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sun toki sellaista tarvitse ihmisille kertoa. Itsekin olin erityisluokalla, syynä MDB (Minimal Brain Damage, 1980-luvun ADHD:n vastike) ja joo, en kyllä nyt akateemisesti koulutettuna teknisen alan huippuammattilaisena julista että mut laitettiin erityisluokalle kun on aivovaurio... En minä kyllä tuota koko ikivanhaa kouluaikaa enää edes ajattele missään mielessä aktiivisesti. Se on taakse jäänyttä, ajat sitten.

Se on muuten minimal brain dysfunction eli häiriö, ei vaurio.