Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sinä p**kapää et minua määräile!" – Miehen raivokohtaus itkettää :(

Vierailija
02.08.2018 |

Käskin miehen pestä astiat ja ilmeisesti jokin meni vikaan. Mies lähti ovet paukkuen hakemaan kaljaa ja nyt rassaa autoa pihan perällä :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP siten kuohitsi miehensä. Tai ainakin yritti sitä.

Vierailija
22/26 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten teillä menee töissä? Pitääkö pomon aina anella ja kysellä, josko tänään tekisitte töitä. Jos teitä ei huvita, soitatte liiton lakimiehelle vai?

Rahan eteen tehdään töitä. Kiitos kysymästä, hyvin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi käskit miestä?

Minä tiskaan ihan ilomielin sillä aikaa, kun mies laittaa kuntoon minun autoni. Perinteinen työnjako sopii silloin, kun kummallakin puolisolla on omia hommia. Ei asia, jos toinen vaan tekee ja tekee yksinään yhteisiä kotitöitä ja toinen makoilee tekemättä mitään - ja sitten raivostuu ja lähteen hakemaan kaljaa, kun viimein käsketään.

Kaljanjuomiseen on kyllä paljon huonompiakin syitä kuin tiskaaminen.

Vierailija
24/26 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten teillä menee töissä? Pitääkö pomon aina anella ja kysellä, josko tänään tekisitte töitä. Jos teitä ei huvita, soitatte liiton lakimiehelle vai?

Mulla on liiton numero pikavalinnoissa ja pomo tietää olla ärsyttämättä mua. Koville sillä otti mutta tajusi sentään kun sitä alkoi potkut uhata.

Vierailija
25/26 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka epämiellyttävän tilanteen kohdatessaan, ekajsi hakee kaljaa, lähtisi mun huushollustani. Kertaakaan en katsoisi

Entä ganja? Stressitilanteissa menee vähintään piipullinen. Ja ennemmin vaihtuu nainen kuin piiputtelu.

Vierailija
26/26 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies siveysvyöhön ja anna piiskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi