Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Makaan sairaalan tarkkailuhuoneessa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
02.08.2018 |

Vastailen minkä akku ja vointi antaa myöden.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko ilmastointi? Ikävä jos pitää leikata eikä toimi.

Toimii ainakin tässä odotustilan vuode osastolla. Ulkona 31 ja täällä ihanan viileetä.Melkeen jopa kylmä.

Vierailija
22/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä AP leikkaukseen. Mulla puhkesi 2007 umpisuoli enkä meinannut millään päästä leikkaukseen kun kukaan ei meinannut uskoa että umpisuoli on puhjennut. Lääkäri t vaan meinasi lähettää takaisin kotiin mutta olin niin kipeä etten onneksi suostunut lähtemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tsemppiä. Kohta se on ohi. Leikkauksen jälkeen olo paranee nopeasti antibiooteilla.

Vierailija
24/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä AP leikkaukseen. Mulla puhkesi 2007 umpisuoli enkä meinannut millään päästä leikkaukseen kun kukaan ei meinannut uskoa että umpisuoli on puhjennut. Lääkäri t vaan meinasi lähettää takaisin kotiin mutta olin niin kipeä etten onneksi suostunut lähtemään.

Kiitti, mulla on kyllä vähän toistepäin. Olisin itse valmis jatkamaan mökkeilyä parin antibiootin voimin mut täällä halutaan nyt tutkia vimpan päälle....eikä pois pääsystä puhettakaan. Menee loma pilalle maatessa.

Vierailija
25/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
26/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tsemppiä. Kohta se on ohi. Leikkauksen jälkeen olo paranee nopeasti antibiooteilla.

Kauankohan kestää että pääsee saunomaan ja uimaan. Pitäis myös vähän raivata metsää, tehdä halkoja ja ampua ens viikolla kyyhkysiä. Pitääkö nää kaikki nyt unohtaa tältä kesältä....harmittaa vietävästi.

Vierailija
27/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kivan näköisiä hoitsuja täällä ja ammattitaitoisia.

Täällähän alkaa jo viihtymään. Lisäks aika tujun pillerin antoivat. Oon ihan leijana......