Makaan sairaalan tarkkailuhuoneessa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (27)
Tsemppiä AP leikkaukseen. Mulla puhkesi 2007 umpisuoli enkä meinannut millään päästä leikkaukseen kun kukaan ei meinannut uskoa että umpisuoli on puhjennut. Lääkäri t vaan meinasi lähettää takaisin kotiin mutta olin niin kipeä etten onneksi suostunut lähtemään.
Joo tsemppiä. Kohta se on ohi. Leikkauksen jälkeen olo paranee nopeasti antibiooteilla.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä AP leikkaukseen. Mulla puhkesi 2007 umpisuoli enkä meinannut millään päästä leikkaukseen kun kukaan ei meinannut uskoa että umpisuoli on puhjennut. Lääkäri t vaan meinasi lähettää takaisin kotiin mutta olin niin kipeä etten onneksi suostunut lähtemään.
Kiitti, mulla on kyllä vähän toistepäin. Olisin itse valmis jatkamaan mökkeilyä parin antibiootin voimin mut täällä halutaan nyt tutkia vimpan päälle....eikä pois pääsystä puhettakaan. Menee loma pilalle maatessa.
Vierailija kirjoitti:
Joo tsemppiä. Kohta se on ohi. Leikkauksen jälkeen olo paranee nopeasti antibiooteilla.
Kauankohan kestää että pääsee saunomaan ja uimaan. Pitäis myös vähän raivata metsää, tehdä halkoja ja ampua ens viikolla kyyhkysiä. Pitääkö nää kaikki nyt unohtaa tältä kesältä....harmittaa vietävästi.
Onpa kivan näköisiä hoitsuja täällä ja ammattitaitoisia.
Täällähän alkaa jo viihtymään. Lisäks aika tujun pillerin antoivat. Oon ihan leijana......
Toimii ainakin tässä odotustilan vuode osastolla. Ulkona 31 ja täällä ihanan viileetä.Melkeen jopa kylmä.