Makaan sairaalan tarkkailuhuoneessa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (27)
Miksi makaat siellä? Mikä sulla on?
En mutta sinun luulisi haluavan.
Jos hyvä tuuri käy, lääkäri käy lähimmän 10 tunnin aikana.
Umpisuoli ilm. tulehtunut, joten siinä syy. Täällä oleskeluun
Lääkäri on jo käynyt ja testit otettu....ainoa mikä tässä kestää on siirto kyydin odottelu. On kuulemma mennyt mahdottomaksi tuon Bernerin taksiuudistuksen vuoksi.
No umpisuolen tulehduksesta ei voi erehtyä
oksettaa, ei pysty käveleen
Mikä ihmeen siirtokyyti? Jos sut viedään toiseen sairaalaan, niin kyyti on lanssilla.
Tuntuuko sinusta, että sinua tarkkaillaan?
Ei ole kuuma, kun oli ilmastointi huoneessa ja nyt myös taksissa.
Eli kyyti tuli ja sairaalan vaihto menossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen siirtokyyti? Jos sut viedään toiseen sairaalaan, niin kyyti on lanssilla.
Tarjottiin lanssia, mut sanoin et pääsen omallakin kyydillä, joten tarjosivat siirto taksia koska eivät oikeen vastuiden vuoksi voi lähettää omalla kyydillä.
Sitä on liilkeellä kirjoitti:
Tuntuuko sinusta, että sinua tarkkaillaan?
Tuntui ja hyvä niin....toivottavasti tarkkaillaan jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Umpisuoli ilm. tulehtunut, joten siinä syy. Täällä oleskeluun
Tarkoitat varmaan umpilisäkettä?
Vierailija kirjoitti:
No umpisuolen tulehduksesta ei voi erehtyä
oksettaa, ei pysty käveleen
Yöllä oksetti, nyt ei, mut ihme juilimista tuntuu ja paras asento on sikiöasento tai polvet koukussa. Joten kuten pystyn kävelemäänkin.
Mitä sä tarkkailet? Tarkkailetko usein? Pidätkö tarkkailusta? Suositteletko tarkkailua muille? Aiotko tarkkailla kauankin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä tarkkailet? Tarkkailetko usein? Pidätkö tarkkailusta? Suositteletko tarkkailua muille? Aiotko tarkkailla kauankin?
En tarkkaile itse muuta kuin nyt tätä palstaa, minusta on hyvä jos tarkkaillaan silloin kun sitä tarvitaan.
Eli tarpeen mukaan hyvä asia ja suosittelen sitä niille jotka sitä tarvitsevat.
Kehotan keskittymään nyt siihen: että sulla on mielessä kaikki, mitä SINÄ kysyt hoitajalta tai lääkäriltä, kun saat tilaisuuden.
Tarkkailussa ei tyhjän päiten makuuteta.
Tutkimuksia joutuu itse vaatimaan.
Toimiiko ilmastointi? Ikävä jos pitää leikata eikä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Kehotan keskittymään nyt siihen: että sulla on mielessä kaikki, mitä SINÄ kysyt hoitajalta tai lääkäriltä, kun saat tilaisuuden.
Tarkkailussa ei tyhjän päiten makuuteta.
Tutkimuksia joutuu itse vaatimaan.
Eipä mulla hirveesti oo kysyttävää enkä ala lääkäreitä ja hoitajia neuvomaan, luotan siihen että ne osaa hommansa. Nyt oon jo siirtynyt leikkaavaan sairaalaan jos leikkausta nyt tarvitaan.
up.