:::::EX-HAAHUT:::TOUKOKUUN 1. VIIKKO:::::
Kommentit (47)
Onnea puolivälin saavuttamisesta ja työpaikasta =)
kun tuo yahoo ei suostu mun tekstejäni millään julkaisemaan. Ei eilen ei tänään.
No, joanna ystäväinen :´) Onnea vielä kerran kauan kaivatusta pienestä prinsessasta! Voimia vauva-arkeen ja toivottavasti nuo repeämätkin paranee pian. Aika hurjalta kuulosti sun ponnistelusi...
Miikukolle lopputsemppaukset!
Peebeelle onnittelut puolivälin etapista!
Jaa-ah, pian alkaa sitten olla jo meikäläisen vuoro lähteä vauvanhakureissuun. Kyllä välillä kinnaa mahaa niin ettei tiedä kuinka päin olis. No eipä täs oo enää kun vajaa kolme viikkoa h-hetkeen, hui! Mä vaan ajattelen, millä saan kaikki hommani tehtyä. Heebolle raukalle ei oo vielä sänkyäkään saatu.
Nytkin on sellanen tunne, että maha repee (vielä lisää) jotenkin niin pinkeänä alkaa olla. Pitääpä oikasta soffalle lepuuttamaan.
Hyvät viikonloput kaikille!
Mauku pt-heeboineen rv 37+0
ja mahtavaa kuulla, että raskaanakin voi saada vakituisen työpaikan! Itse olen laittanut hakemuksen myös vakituiseen työhön. Mutta sen saaminen raskaana onkin juttu sinällään. Mutta tiedänpähän ainakin jatkoa ajatellen, että enpä enää katsele siihen suuntaan. Olen tehnyt niin monta vuotta määräaikaisena töitä ko. työnantajalla, ja hakenut jo aiemmin vakkaripaikkoja, joten jos nyt ei onnista, niin parempi oikeasti alkaa katselemaan laajemmalta alueelta töitä. Vaikka eihän raskaus olekaan este, niin varmaan moni työnantaja miettii kahdesti ottaako töihin. Nimittäin paikka jota haen olisi aukeamassa juuri kun olen äitiyslomalla.. itse voisin suostua vaikka siihen, että työsopimus alkaisi vasta äitiysloman loputtuakin, mutta en tiedä. Toisaalta harmillista edes miettiä tällaisia asioita, mutta taitaa vain olla totuus se, että helppo tie ei ole raskaana saada vakkaripaikkaa. Katsotaan nyt miten käy.. Ja onhan mulla sitten töitä ainakin muutamaksi kuukaudeksi, jos tämä pieni vauveli syliin saadaan. Ja se saa minut onnelliseksi ja hänen miettiminen saa pois työajatukset ainakin hetkeksi.
Mauku, jaksuja sinulle näihin viimeiseen kolmeen viikkoon. Kyllähän se vauva nukkuu vaikka siinä äitiyskopassa ekat viikot, ellei sopivaa sänkyä löydy ennen heebon syntymää. Me ollaan etsitty käytettyä pinnasänkyä, mutta aika vähän sellaisia hyviä on tarjolla. Mutta jatkamme etsintää.. Löysimme kirpparilta todella hyvän kaukalon, sellaisen jossa on se istuin irrotettavissa siitä pohja-osasta, joka on kiinteästi autossa. Todella siisti ja edullinen, maksoi vain 45 e ja sama uutena oli 169 e. Joten kyllä niitä löytöjäkin tekee näköjään, kun jaksaa etsiä. Minunkaan viestejä ei tuo yahoo näköjään halua julkaista : (
Onkohan Petju jo saanut vauvan? Onko kukaan kuullut?
Mutta kirjoittelemisiin ja aurinkoista päivän jatkoa kaikille!!
t. wbm rv 27+3
mutta palkinto on varmasti mitä parhain!! Onnea oikein paljon sinulle ja miehellesi!!
mittaa oli sitten 47 cm ja 2980g.Käynnistyksellä nopsaan ja äidillä ja vauvalla kaikki hyvin.Syntymäpäiväksi voi laittaa ylös 5.5.06.
onnesta sekaisin oleva isi
Taas vauvauutisia :)
Onnea Petjuska ja koko perhe!!
Nyt on niin ajatukset omassa navassa taas vaihteeks kiinni et en meinaa muistaa mitä kaikki oli kirjottanut...
Mutta mulla kun on tänään tasan puoliväli 20+0 ja sitten sain myös tietää tänään että sain uuden viran (ajatella että näin raskaana) jonka siis aloitan puolentoista vuoden päästä :) Ja se on n.30 km suuntaansa lähempänä kuin nykyinen eli 60 km päivässä :)))
Ja masu on täälläkin niiiiiin iso ettei mitään rajaa, kaikki kyselee että onko laskettu aika lähelläkin ja ei oo paino kuitenkaan noussu edes kahta kiloa (olihan tuota lähtöpainoa kyllä tarpeeksi...)
Hyvää viikonloppua kaikille!! Jännäilkää te lätkäpelejä minä menen huomenna katteleen Taidon(kamppailulaji) sm kisoja- jännää js voih kun sais itte olla vielä mukana....
peebee siis rv 20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!