Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka on kokenut orgasmin synnytyksen aikana?

Vierailija
02.08.2018 |

Ei ksi tuo mitenkään harvinaista ole? Orgasmi tuli ja kesti niin pitkään että se vei voimat ja häiritsi synnyttämistä. Sen jälkeen en ole kokenut yhtä voimakasta orgasmia, en edes myöhemmässä synnytyksessäni, joka olikin melko väkivaltainen käynnistyksineen päivineen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuei. Kyllä mulle orkkuun on ennen synnytyksiä ja niiden jälkeenkin riittänyt miehen 18cm pitkä ja mukavan paksu kalu.

Palstalla tosiaan perinteisesti kaikkien miehillä on +5cm keskimääräistä pidempi kalu. Ero normaaliin vaivaiset ~+35%.

Omasta kokemuksesta voin sanoa että kyllä se iso on ollut yleisempi.

Aviomiehelläni on se keskiverto ja kyllä on pienimmästä päästä.

Harrastin aiemmin paljon yhdenillanjuttuja ja heillä kaikilla oli järjestäen iso. Myös exällä oli iso. Olen ollut sängyssä +50 miehen kanssa. Tosin ne jotka noita yhdenillanjuttuja harrastaa niin saattaa olla että he ovat niitä itsevarmoja isovehkeisiä sitten?

No mutta itse aiheeseen. En todellakaan voi kuvitellakaan orgasmia siinä tilanteessa. Alapää repeää niin siinä on orgasmit kaukana.

Oliko ap sinun miehesi mukana synnytyksessä? Huomasiko hän että sait orgasmin?

Uskoisin itse että orgasmi synnytyksessä on aika harvinainen kuitenkin.

Vierailija
22/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole synnyttänyt vaan saanut lapseni sektiolla, mutta sain raskauden loppuvaiheessa yöllä unessa tahattomia orgasmeja. Sillä perusteella uskon tuon orgasmin synnytyksessä.

Huomaa, että synnytit sektiolla =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ihan tavallista on.

Vierailija
24/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä olen puskenut ulos ilman orkkuja.

Vierailija
25/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi on yleinen seuraus genitaalialueen hermoärsytyksestä. Minäkin sain ja jokainen kätilö ja gynekologi asian tietää.

Ja sinä, jonka mielestä seksi, nautinto ja synnytys ovat sairasta eivätkä mitenkään liity toisiinsa, mene äkkiä ottamaan lääkkeesi.

Omasta synnytyksestäni opin, että koolla todella on väliä. Lapsi on halkaisijaltaan kymmensenttinen pötikkä.

Eikös se siis pidäkään paikkaansa, että vain sillä on merkitystä kuinka sitä jormaa, vaikka vähän alimittaistakin, käyttää.

Vierailija
26/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain paksuudella on väliä, kunhan ei ihan tappi ole, niin 10cm riittää hyvin kunhan paksuus on kohdillaan ø. Ohut pitkä muna on surkein.

Vierailija
27/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka joskus ovat oikeasti paksua saaneet, tietävät.

Vierailija
28/28 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kahtakin järkyttävän paksua. Ei ole orkkua näkynyt. Kumma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä