Musta tuntuu että toi pellavaa ja pastellia blogi ahdistaa ihmisiä siksi
koska kuka tahansa voi milloin vaan sairastua vakavasti ja lapset voidaan huostaanottaa.
Kommentit (6)
Vilkaisin blogia ja minua ahdistaa se pastellisuus.
Mikäs niitä vanhempia vaivaa jos sairauden takia on lapset otettu huostaan?
Ahdistaahan tuo, kun joku torkkupeiton asettelu kymmeneen asentoon on tärkeämpää kun omat lapset :(
Toipuminen voisi alkaa, kun lopettaisi kaiken some-elämän, voisi säästyneen ajan ja energian käyttää lapsiin.
Mitä hittoa sitä pitää sitten lukea, jos se ahdistaa?
Vttu, että pitää olla idiootteja eläjiä!
Mulle tuntematon tuo blogisti, mutta äsken hieman selattuani sitä en yhtään ihmettele huostaanottoa.. Jotenkin tuo bloggaaminen mennyt yli ja pakonomainen sisustaminen ei ole enää normaalia tuolla tasolla jos perheessä samaan aikaan pikkulapsia.
Onko mies joku tunnevammainen henkilö vai sattuuko vaan samaan aikaan sairastamaan samaa.. hyvin outoa.
Itse en voisi kuvitellakaan yrittäväni ylläpitää tuollaista kermakakkua kahden pienen kanssa, miksi se edes menisi lasten edelle, en ymmärrä.
Saatat olla oikeassa. Monilla ihmisillä tuntuu olevan sellainen ajatus, että koko elämää voi kontrolloida, ja kun vastaan tulee esimerkki siitä, ettei voikaan, ihmiset ahdistuvat. Mä ajattelen, että moni kääntyy hirveästi sisäänpäin puuhastelemaan ruokavalion tai liikunnan parissa siksi, että tuntee pystyvänsä kontrolloimaan tiettyä osaa maailmasta.