Äänestäkää: ostanko tämän käkikellon vai en? :)
Keittiön kello meni vihdoin rikki, nyt olen metsästänyt uutta kuukausikaupalla. Pieni juttu, mutta kuitenkin esine jota katson useamman kerran päivässä joten haluan sen olevan sellainen josta oikeasti tykkään.
Tässä on nyt uusi ihastukseni kohde TADAA: http://www.kookoo.eu/gb/produktuebersicht/4-birdhouse.html#/8-color-whi…
Hihittelen kun katson kuvia, täydellisen hassu ja selkeä näyttö. Mummilla oli upea käkikello jota rakastin lapsena.
Hinta vaan on sen verran suolainen että kyselen tuomioita tutuilta ja tuntemattomilta ennenkuin ostan tai hylkään.
Kiitos!
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hauska, osta pois! Kuvittelin ennen kuin avasin linkin, että kyseessä olisi perinteinen käkikello, mutta tuohan on moderni ja veikeä.
Kiitti, taidan näköjään saada tuon itseltäni aikaiseksi synttärilahjaksi :)
Saiskos vielä tuomioita tänään, tai linkkejä hiukan halvempiin samantyylisiin käkikelloihin?
Kiitos!
ap
Ihana toi vihreä käki! Moderni, ei vanha ja tunkkainen sellainen riemunkirjava. Tuosta tulis hyvälle tuulelle. Onko noita koekuultavissa netin kautta?
Ruma on, en laittaisi tuota mihinkään.
Osta sä poika se kukkuva kello, kukkuva kello, kukkuva kello...
Ai kamala ja kiitos nauruista. Mä yövyin lapsena usein mummoni ystävällä, eikä siellä saanut koskea mihinkään eli ainoa huvi ja jännitys oli odottaa luukusta syöksyvää käkeä. Katseltiin toki lotto ja Lauantai tanssit telkkarista ja sitten hetekalle nukkuun. Kiitos Ap näistä muistoista.
Olis hyvä kyllä saada koekuunnella. Kiva, jos olisi sellainen miellyttävä pehmeänvaimea kukunta. Ettei häiritsisi naapuria tms.
Ooh, siinä onkin aitoa linnunlaulua valittavissa eri lajeissa. Upea! Ostaisin.
Minä olen lapsesta saakka haaveillut vanhanaikaisesta käkikellosta. Tuo moderni versio miellyttää minua myös. Ostaisin, jos olisi varaa.
Onko sulla kännykkä? Hyvästä,kännykästä näkee myös ajan ja se on aina mukana!
Tuohan on hauska, osta pois! Kuvittelin ennen kuin avasin linkin, että kyseessä olisi perinteinen käkikello, mutta tuohan on moderni ja veikeä.