Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atkinsin dieetti tehokkain ja turvallisin tapa laihduttaa

Vierailija
17.07.2008 |

Ihanaa, että oikein Helsingin sanomien sivuilla tulee mustaa valkoisella epäilijöille:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus+Atkinsin+dieetti+tehokkain…

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa on korjata suoraan elämäntapaansa ja ruokavaliotaan. Vähemmän ja terveellisemmin lautaselle ja liikuntaa reippaasti. Lisäksi molempiin monipuolisuutta.

Diettailu ylipäänsä ei ole järkevää.

Vierailija
2/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tippuu paino 300-800 g päivässä, onko se atkinssi yhtä tehokas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voitte kuvitella, että teidän mutu-tuntumanne olisi oikeampaa tietoa kuin tieteellinen tutkimus. Tähän asti olette yrittäneet perustella vähärasvaista ruokavaliota virallisterveelliseksi ja sitten kun tutkimustulokset kertovat muuta, ette pysty ymmärtämään tosiasioita. Lukekaa ja sivistykää ihmiset!

Vierailija
4/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kotoa oppinut terveelliset ruokatavat, niin eipä tuota läskiä ole kertynyt.

t. 170 cm ja aina painanut alle 60 kg, tosin nyt raskausaikana 65 kg ;)

Vierailija
5/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voitte kuvitella, että teidän mutu-tuntumanne olisi oikeampaa tietoa kuin tieteellinen tutkimus. Tähän asti olette yrittäneet perustella vähärasvaista ruokavaliota virallisterveelliseksi ja sitten kun tutkimustulokset kertovat muuta, ette pysty ymmärtämään tosiasioita. Lukekaa ja sivistykää ihmiset!

tutkimuksia on tapana kritisoida? Henk. koht. minua kiinnostaisi tietää koehenkilöiden liikuntatottumuksista ja nähdä ruokapäiväkirjat. Lisäksi pidempiaikainen tutkimustulos kiinnostaisi. Kaikkihan tietävät, että nopealla ja rajulla painonpudotuksella ei juurikaan ole hyötyä.

Vierailija
6/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietävät, että nopealla ja rajulla painonpudotuksella ei juurikaan ole hyötyä.

Se on juuri sellainen ruokailutottumusten muutos, jota täällä peräänkuulutettiin.

Vierailija
7/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaamaan samaa tahtia takaisin ja vielä ekstrojen kera. Etkö ole jo sitä oppinut?

Kun sä tulet kuitenkin kyllästymään, koska tollainen pudotustahti ei montaa PÄIVÄÄKÄÄN kestä.

Vierailija
8/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri sellainen ruokailutottumusten muutos, jota täällä peräänkuulutettiin.

Jos uskot tutkimuksen tuloksia, uskonet myös tämän.

Vierailija
9/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla salasana hesarin sivuille. Koska en ole tilaaja en voi myöskään lukea hesarin juttuja. Siksi saisiko pasteena?

Vierailija
10/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ei-ap

Vierailija
11/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen onnistui kun pysäytin sivun ennen kuin se ehti latautua täysin.. Outoa.. :)

Olen nyt ollut vhh ruokavaliolla 2 kuukautta ja painoa on tippunut miltei 12 kiloa. Mulle tämä ei todellakaan ole dieetti vaan elämäntapamuutos! :D

Vierailija
12/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka perunadieetillä, mutta kesken vaan jätätte.

Vierailija
13/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan vähähiilihydraattista ruokavaliota mollataan pelkäksi pekonin ja rasvan syönniksi. sitä kun se ei ole.hyvä hyvä.

Vierailija
14/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta ei näy missään. Kalorinsaantini on siinä 1500 päivässä, syön reippaasti etenkin tuoreita kasviksia ja olen pienentänyt annoskokoja. MIKSI PAINONI EI PUTOA, KUN SITÄ ON KUITENKIN YLI SATA KILOA???

Vierailija
15/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta ei näy missään. Kalorinsaantini on siinä 1500 päivässä, syön reippaasti etenkin tuoreita kasviksia ja olen pienentänyt annoskokoja. MIKSI PAINONI EI PUTOA, KUN SITÄ ON KUITENKIN YLI SATA KILOA???

Vierailija
16/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun laihis on varmaan kestäny kolme päivää :D

Vierailija
17/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun laihis on varmaan kestäny kolme päivää :D

Vierailija
18/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuollut ylipainoisena johonkin sydänvikaan? Ei kuulosta kovin lupaavalta...

Jaksaako sellaista yksipuolista ruokavaliota noudattaa pitkäänkin? Mä kyllästyisin siihen lihan puremiseen.

Vierailija
19/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän liukastui, löi muistaakseni päänsä ja makasi koomassa niin kauan, että ehti turvota pahasti. Hän kuoli tajuihinsa tulematta.

Vierailija
20/31 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa ja kolesteroliarvonne kun olette aikanne tuota dieettiä noudattaneet. saatatte yllättyä hyvinkin negatiivisesti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän