Atkinsin dieetti tehokkain ja turvallisin tapa laihduttaa
Ihanaa, että oikein Helsingin sanomien sivuilla tulee mustaa valkoisella epäilijöille:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus+Atkinsin+dieetti+tehokkain…
Kommentit (31)
mulla tippuu paino 300-800 g päivässä, onko se atkinssi yhtä tehokas?
Miten ihmeessä voitte kuvitella, että teidän mutu-tuntumanne olisi oikeampaa tietoa kuin tieteellinen tutkimus. Tähän asti olette yrittäneet perustella vähärasvaista ruokavaliota virallisterveelliseksi ja sitten kun tutkimustulokset kertovat muuta, ette pysty ymmärtämään tosiasioita. Lukekaa ja sivistykää ihmiset!
Kun on kotoa oppinut terveelliset ruokatavat, niin eipä tuota läskiä ole kertynyt.
t. 170 cm ja aina painanut alle 60 kg, tosin nyt raskausaikana 65 kg ;)
Miten ihmeessä voitte kuvitella, että teidän mutu-tuntumanne olisi oikeampaa tietoa kuin tieteellinen tutkimus. Tähän asti olette yrittäneet perustella vähärasvaista ruokavaliota virallisterveelliseksi ja sitten kun tutkimustulokset kertovat muuta, ette pysty ymmärtämään tosiasioita. Lukekaa ja sivistykää ihmiset!
tutkimuksia on tapana kritisoida? Henk. koht. minua kiinnostaisi tietää koehenkilöiden liikuntatottumuksista ja nähdä ruokapäiväkirjat. Lisäksi pidempiaikainen tutkimustulos kiinnostaisi. Kaikkihan tietävät, että nopealla ja rajulla painonpudotuksella ei juurikaan ole hyötyä.
Kaikkihan tietävät, että nopealla ja rajulla painonpudotuksella ei juurikaan ole hyötyä.
Se on juuri sellainen ruokailutottumusten muutos, jota täällä peräänkuulutettiin.
palaamaan samaa tahtia takaisin ja vielä ekstrojen kera. Etkö ole jo sitä oppinut?
Kun sä tulet kuitenkin kyllästymään, koska tollainen pudotustahti ei montaa PÄIVÄÄKÄÄN kestä.
Se on juuri sellainen ruokailutottumusten muutos, jota täällä peräänkuulutettiin.
Jos uskot tutkimuksen tuloksia, uskonet myös tämän.
Pitää olla salasana hesarin sivuille. Koska en ole tilaaja en voi myöskään lukea hesarin juttuja. Siksi saisiko pasteena?
Lukeminen onnistui kun pysäytin sivun ennen kuin se ehti latautua täysin.. Outoa.. :)
Olen nyt ollut vhh ruokavaliolla 2 kuukautta ja painoa on tippunut miltei 12 kiloa. Mulle tämä ei todellakaan ole dieetti vaan elämäntapamuutos! :D
vaikka perunadieetillä, mutta kesken vaan jätätte.
aina vaan vähähiilihydraattista ruokavaliota mollataan pelkäksi pekonin ja rasvan syönniksi. sitä kun se ei ole.hyvä hyvä.
Tulosta ei näy missään. Kalorinsaantini on siinä 1500 päivässä, syön reippaasti etenkin tuoreita kasviksia ja olen pienentänyt annoskokoja. MIKSI PAINONI EI PUTOA, KUN SITÄ ON KUITENKIN YLI SATA KILOA???
Tulosta ei näy missään. Kalorinsaantini on siinä 1500 päivässä, syön reippaasti etenkin tuoreita kasviksia ja olen pienentänyt annoskokoja. MIKSI PAINONI EI PUTOA, KUN SITÄ ON KUITENKIN YLI SATA KILOA???
Sun laihis on varmaan kestäny kolme päivää :D
Sun laihis on varmaan kestäny kolme päivää :D
itse kuollut ylipainoisena johonkin sydänvikaan? Ei kuulosta kovin lupaavalta...
Jaksaako sellaista yksipuolista ruokavaliota noudattaa pitkäänkin? Mä kyllästyisin siihen lihan puremiseen.
Hän liukastui, löi muistaakseni päänsä ja makasi koomassa niin kauan, että ehti turvota pahasti. Hän kuoli tajuihinsa tulematta.
maksa ja kolesteroliarvonne kun olette aikanne tuota dieettiä noudattaneet. saatatte yllättyä hyvinkin negatiivisesti...
Paras tapa on korjata suoraan elämäntapaansa ja ruokavaliotaan. Vähemmän ja terveellisemmin lautaselle ja liikuntaa reippaasti. Lisäksi molempiin monipuolisuutta.
Diettailu ylipäänsä ei ole järkevää.