En pysty edes katsomaan nuoria tyttöjä tai naisia silmiin :( t. Mies20
Olen traumatisoitunut. Minua tylytettiin koko yläaste aika. Olin kuulemma outo ja ällöttävä.
Liian lyhyt jne... no en ole pitkä vieläkään n. 170cm.
Mutta nyt olen ilmeisesti komistunut ja alkanut naisilta katseita.
En haluaisi tylyttää ketään tai olla töykeä en pysty edes katsomaan nuorinaisia silmiin :(
Heti tulee hirveä ahdinko ja halu päästä pois.
Jotenkin mulla puskee vanhat ajat mieleen ja en pysty ajattelemaan heistä muuta, kuin ovat ilkeitä ja arvostelevia.
Kommentit (46)
Tiedän tunteen. Mulla tulee joku ihme defenssi olo nuorten naisten lähellä. Vanhempien naisten seurassa ei tule.
Totta tosiaan nuo nuoret osaa olla ilkeitä, mutta älkää antako sen vaikuttaa teidän itsetuntoon
No älä sitten katso heitä silmiin. Problem solved.
Ala etsimään kumppania vanhoista naisista.
Hyvä! Sentäs ymmärrät paikkasi miehenä.
Joo tosi pelottavia on. Luultavimmin nuori nainen tai tyttö joka sua katsoo. Katsoo sinua siksi, että olet hänen mielestään hyvännäköinen..
Ehkä jopa haaveilee miltä, että miltä tuntuisi päästä sinun lähellesi.
Mikä tässä pelottaa?
Olet tosiaan traumatisoitunut, kuten kaikki narsistit.
Jos uskallat katsoa miestä silmiin, ongelmana on vain se, ettet tajua naista ihmiseksi.
Me emme ole petoja. Narsistit ovat.
Sama täällä, katse menee koko ajan suoraan rintoihin.
No ei mitään. Mäkin katon niitä aina tisseihin.
Joskus on törmännyt miehiin joille silmiin katsominen tuntuu olevan vaikeaa. Siinä sitten miettii että onko liian ruma katsottavaksi eikä toista yhtään kiinnosta, vai onko mies vaan kovin ujo.
Vierailija kirjoitti:
Hae apua ! Mitä sä oikeesti luulet, et me sulle tehtäisiin?
:D
T. N22
Ap ei varmaankaan luule teidän tekevän fyysisesti mitään, mutta jännittää yleistä olemostaan teidän arvostelevien silmien edessä
20v "Mies" :D kakara sä olet, kunnon nössö ainakin tekstistä päätellen.