Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuhun runkkaaminen

Vierailija
01.08.2018 |

Harrastaako moni pari sitä että joskus mies runkkaa lastinsa naisen suuhun ilman, että on muuta seksiä? Jos tykkää, niin toimii kiireessä ja on aika kiihottava juttu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein näe pointtia. 

Seksi - myös suuseksi - kaksin on kivaa.

Yhdessä masturboiminen toisen masturbointia katsellen on kiihottavaa. 

Mutta mikä pointti siinä on että se toinen vaan ottaa lastin suuhun tekemättä mitään. Suurin osa sitäpaitsi lentää vaikka minne - esim. silmiin. 

Jos jotkut tykkää niin vapaasti. 

Vierailija
22/25 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeq pitää kokeilla, paitsi kansantanhuja.

Kun harrastaa suhteessa todella paljon seksiä, on "varaa" kokeilla kaikkea uuttakin. Voi olla kiihottava näky molemmista. N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto loppuun asti on yksi parhaimmista nautinnoista mitä miehelle voi tehdä, siitä tulee tosi arvostettu olo että nainen suostuu tai jopa haluaa ottaa ne siemenet suuhun.

Fiilikset lopahtaa siitä jos nainen kieltäytyy koskaan ottamasta spermaa suuhun.

Suihinotto loppuun asti ja suuhun runkkaaminen ovat ainakin mun mielestä eri asia.

M40

No niin on! Porukka nyt pihalla. Sit on tietysti vielä suuhun naiminen.

Juuriki näin!! On vähintään kolme tapaa toimittaa lasti naisen suuhun ja nämä kaikki on ihan erilaisia. Suuhun paneminen ja suuhun runkkaus tapahtuu miehen toimesta ja näissäkin on vissi ero. Suihinoton taas hoitelee nainen. Ilmeisesti läheskään kaikki eivät näitä kaikkia tapoja käytä...

ap

Vierailija
24/25 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miesystäväni ottaa minulta suihin lasken kurkkuun saakka, en suuhun.

ap

Vierailija
25/25 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käyttää tuota alistusleikeissä. Jos olen ollut "tuhma", en saa seksiä, vaan joudun katsomaan kun mies runkkaa ja nielemään hänen spermansa. Itse en saa silloin tyydyttää itseäni. Joskus mies laukeaa suuhuni, joskus taas mukiin, josta minun sitten pitää juoda spermat.

Minusta tuo on tosi kiihottavaa, koska tykkään alistettuna olemisesta. Yleensä tämä johtaakin siihen, että tarpeeksi kerjättyäni mies "heltyy" ja tyydyttää lopulta minutkin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi