Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekologinen Minttu Räikkönen?!

Hymytyttö
01.08.2018 |

Saan varmaan vihat niskoilleni kertomalla eksyneeni lukemaan Hymyä... Näin kuitenkin kävi! Syynä tähän mielenhäiriöön oli juttu Minttu Räikkösestä. Jutussa kauhisteltiin, kuinka Minttu on kommentoinut käyttävänsä merkkimekkojaan vain yhden kerran. Ja, että hän on nyt antanut pukujaan lainattavaksi Hush Hushille.

Jutussa painotettiin sitä kuinka Minttu olisi ekologisempi käyttämällä itse vaatteitaan uudelleen. Haluaisin vaan tietää, mitä vielä suuremmat maailman tähdet tekevät vaatteilleen... Mageeta jos Minttu kokee, että hänen kauniit mekkonsa voivat ilahduttaa meitä, joilla ei olisi varaa ostaa niitä omikseen! En ole aiemmin ollut oikeen mitään mieltä kyseisestä rouvasta, mutta nyt isot pointsit hänelle maanläheisyydestä.

Perehdyin tuohon vaatteita lainaavaan yritykseen äsken ja voin sanoa, että kunhan saan pari(kymmentä) kiloa tiputettua, niin vuokraan yhden Mintun mekoista asap ;)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että Minttua kehutaankin täällä joskus.

Vierailija
2/39 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Miksköhän ihmiset puhuu enimmäkseen vaan kun on jotain valitettavaa? Kivempi tuoda esille positiivisia juttuja! Hyvä, että Minttukin näkee kierrätyskulttuurin valoisat puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin mielelläni lainata Kimiä pariks päiväks, jos tulee kans HushHush:lle ;)

Vierailija
4/39 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö ole tähän mennessä pystynyt muodostamaan mielikuvaa kyseisestä henkilöstä?

Vierailija
5/39 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän elää siitä tavarasta.

Vierailija
6/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä muodosta tuntemattomista ihmisistä kuvaa lehtijuttujen perusteella! Täällä tuntuu olevan palstat täynnä ihmisiä, jotka mässäilevät tuntemattomien ihmisten kustannuksella.

Vierailija
7/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaallisetkin voi käyttää samaa mekkoa monta kertaa, mutta kotiäiti Räikköskä ei. 😂

Vierailija
8/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että Minttua kehutaankin täällä joskus.

Sano muuta, mä olin niin varma, että taas on keksitty jotain haukuttavaa. Ketju oli niin lyhyt, että tylsistyneenä ajattelin vilkaista ja yllätyin iloisesti, kerrankin näin av:lla.  :)

Vierailija
9/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikein ymmärrä miksi olisi ekologisempaa jos Minttu itse käyttäisi mekkoa uudelleen, vs. se että joku muu käyttää sitä uudelleen? Luultavasti kun se joku muuten ostaisi vaatteensa uutena. Mielestäni hyvä että yrittää edes jollain tavalla hyödyntää niitä.

Vierailija
10/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymytyttö kirjoitti:

Haluaisin vaan tietää, mitä vielä suuremmat maailman tähdet tekevät vaatteilleen...

Maailmantähdet saavat näyttäytymisasut lainaksi suoraan suunnittelijalta/merkiltä. Luulis niillä olevan varaa mekkoon, mutta lainarytkyissä kulkevat ;)

Kellä on, sille annetaan.

Vierailija
11/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden ostamisessa vain yhtä käyttökertaa varten ei ole mitään ekologista. Se on vain järjen köyhyyttä ja totaalista idiotismia. Ympyrää autolla ajavan miehen lentoemäntä vaimokkeella on noussut raha pahasti päähän.

Vierailija
12/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Minttu on jotenki rauhottunut alun innostuksen ja vauhtisokeuden jälkeen. Olemus on jotenkin erilainen varikollakin - ei enää poseeraa täytehuulia mutrustellen logapaita päällä.

Vierailija
13/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Minttu on jotenki rauhottunut alun innostuksen ja vauhtisokeuden jälkeen. Olemus on jotenkin erilainen varikollakin - ei enää poseeraa täytehuulia mutrustellen logapaita päällä.

Ja tästä syystä oli pojalleen pukenut viimeksi päälle Guccin paidan... perus wt-menoa edelleen...

Vierailija
14/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä syystä oli pojalleen pukenut viimeksi päälle Guccin paidan... perus wt-menoa edelleen...

Aa okei en nähnyt sitä eli sama meininki jatkuu :D

Vierailija
15/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pariskunta saastuttaa maapalloa monen normi-ihmisen edestä. Mies kiertää autolla ympyrää ja se on olevinaan hienoa ja nainen ostelee tavaroita paikatakseen olematonta itsetuntoaan, joka osin varmaan johtuu pin up tytön menneisyydestä (seiska) ja olemattomasta ylähuulesta ja siitä johtuvasta tympeästä hymystä.

Vierailija
16/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös Mintun tulis ostettua vähemmän uutta jos ei käyttäisi kertakäyttö vaatteita ja se olisi ekoloogisempaa?!

Vierailija
17/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian Vettelin nätti avovaimo ei ole ikinä Saksan lehdissä asuineen ym. Hän karttaa sellaista julkisuutta. He asuvat Sveitsissä maatilalla, heillä on vuonna 2014 ja 2015 syntyneet tytöt ja Vettelin avovaimo Hanna viettää tyttärineen niin normaalia lapsiperhearkea kuin mahdollista, eikä kierrä kilpailuissa mukana. Kun Vettel on kotona, hän on läsnäoleva isä. Sympaattista!

Vierailija
18/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän elää siitä tavarasta.

Tai lompakosta...

Muistatteko tämän jo kuopatun blogin klassikot kommentit: 

Rxxx sanoo

26.11.2015 at 16:12

Täytyy kyllä todeta, että alkaa tämä blogi pyöriä rahan ja materiaalin ympärillä. Joka ikisessä postauskessa ollaan astettu jotain tai vietytty aikaa miljoonan euron paatissa. Rakastaan voi muistaa muullakin kuin uudella chanelin laukulla tai timantti sormuksella.

Ihanaa joulun odotusta sinne!!

VASTAA

Mxxx sanoo

27.11.2015 at 08:24

Olen kanssasi samaa mieltä. Postauksien aihe on leveillä luxus-tavaroilla. Lopetin blogin seuraamisen juuri tämän takia.

Ja jos joku ”erehtyy” jotenkin kommentoimaan kirjoittajan mielestä negatiiviseen sävyyn, tulee heti kärkästä kuittailua.

Ei, en todellakaan ole kateellinen. Nuoret ovat tuollaisia, materiaa ja elvistelyä.

VASTAA

minttuvirtanen sanoo

27.11.2015 at 09:30

Mulla ei ole mitään tarvetta leveillä millään. Tää on mun elämää ja jos siitä tulee jollekin paha mieli, niin ei kannatakaan seurata.

VASTAA

Rxxx sanoo

21.12.2015 at 09:23

Ei ole tarvetta leveillä varmasti.Mutta ”entisen elämäsi” tuloilla ei näitä tuotteita olisi paljoa osteltu.Suurin osa sun blogin seuraajista on ihan tavallisia töissä käyviä nuoria naisia joilla ei ole varaa tällaiseen niin pistää miettimään tottakai välillä,että kelle näitä postaat?Et ainakaan lukijoillesi.Kaikki ei elä puolison lompakolla,ehkä oot unohtanu sen?

VASTAA

minttuvirtanen sanoo

21.12.2015 at 09:39

Niin tossa on pari juttua, mihin ei ehkä ole ihan jokaisella varaa. Kyllä ainakin mun entise elämän tuloilla olisin saanut suurimman osan hankittua…Kukin elää just sillä lompakolla kun haluaa eikä se asia kuulu kenellekään muulle.

Vierailija
19/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin exä ei kyllä vaikuttanut olevan noin materialistinen......

Vierailija
20/39 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Minttu ostele Hermes-merkkisiä laukkuja? Kyseinen luksusbrändi liitetään nykyään eläinrääkkäykseen.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3137714/Necks-cut-open-spines-s…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan