Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ”ihan eri asia” jos mies käyttää tonnin jätkien lomaan kuin vaimo käyttää saman kampaamoihin ja kosmetiikkaan?

Vierailija
01.08.2018 |

Palstan naisten mukaan ensimmäinen on ehdoton ei ei, mutta jälkimmäinen on naiselle tärkeää joten sallittua. Todellakin naisella on oikeus nättiin tukkaan ja hyvään kosmetiikkaan, miehellä taas ei ole mitään oikeutta käyttää tonnia vuodessa omaan matkaansa!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet käyttää harrastuksiinsa: esim prätkä, kalja, keikat, bändiharrastus ym..

yhtä paljon

Vierailija
2/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee kampaajalle vuodessa satanen, kosmetiikkaan ei euroakaan. En laske peruskäsirasvaa kosmetiikaksi, kun mieskin sitä käyttää.

Meidän perheessä jokainen saa käyttää tonnin mihin haluaa, koska se menee omista rahoista. Minä en maksa miehen humputteluja eikä mies minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nätteys on miehenkin toive...

Vierailija
4/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni viikossa kurkusta alas vai tonni puolessa vuodessa arkielämän parantamiseen?

Vierailija
5/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat rahansa saa kukin käyttää miten haluaa. Mutta lapsiperheen isä ei voi häipyä viikoksi sopimatta lastenhoitoa.

Vierailija
6/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen nätteys on miehenkin toive...

Ja miehen komeus on naisen toive. Eri asia on miten itse kukin tämän rahoittaa, ei se miehen vika ole jos nainen siihen rahaa saa käytettyä.

Vierailija
7/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tai mikä on ”palstan naiset”?

Vierailija
8/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene tonnia kampaamoon ja kosmetiikkaan, ei lähellekkään. Korkeintaan 100-150 € vuodessa käytän näihin asioihin. Jos mies sillä summalla lähtee jätkien "lomalle" niin siitä vaan. Usein hän kyllä käyttää omiin juttuihinsa paljon enemmän rahaa kuin minä mun juttuihin. Ja EI, hän EI tienaa minua paremmin. 

Vierailija
9/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huolisi miestä, jolla olisi "jätkiä", joiden kanssa lähteä, tai jolla olisi haluja lähteä "jätkien" kanssa mihinkään hillumaan. Vielä vähemmän laittaisin tonnia kampaamoon tai kosmetiikkaan. Jos haluaa hyvän liiton, kannattaa kiertää nuo kavereiden kanssa bilettävät ja kaljaa kittaavat puoliapinat kaukaa.

Vierailija
10/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonni viikossa kurkusta alas vai tonni puolessa vuodessa arkielämän parantamiseen?

Eli nainen määrittelee mikä on oikeammin tehty?

Vierailija
11/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on omat rahat niin eihän tuossa mitään vikaa ole.

Vierailija
12/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä sinä olet, jos naisen mielestä tonni naisen viinaksiin on ok, mutta hänen miehensä haluaisi uusia saunan?

Vierailija
13/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat rahansa saa kukin käyttää miten haluaa. Mutta lapsiperheen isä ei voi häipyä viikoksi sopimatta lastenhoitoa.

Voihan sen sopia, että ilmoittaa hoidat lapsia sen viikon kun olen poissa. Aivan samalla tavalla mies hoitaa lapsia kun vaimo on kampaajalla ja shoppailureissuillaan.

Vierailija
14/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen sopia, että ilmoittaa hoidat lapsia sen viikon kun olen poissa. Aivan samalla tavalla mies hoitaa lapsia kun vaimo on kampaajalla ja shoppailureissuillaan.

Et taida ihan tajuta mitä sopiminen tarkoittaa.

Vierailija
15/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole ollenkaan samanarvoinen asia. Paitsi jos naisen shoppailureissu kestää viikon kaukana kotoa.

Vierailija
16/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kaataako kumpikaan perheen talouden? Otetaanko velkaa asioita varten? Jääkö jotain tärkeää hommaamatta?

-Onko arki mahdollisten lasten kansa sovittu sujuvaksi toisen ollessa poissa?

- Onko molemmilla tasapuoliset mahdollisuudet lähteä vastaaville reissuille?

-Lasketaanko teillä joka sentti, mihin kummaltakin rahaa menee? Oletko fyysisesti nasta isompi, syötä enemmän? Kumpi käyttää enemmän sähköä, tuhlaa vettä, bensaa, syö ulkona, käy baareissa? Onko tulot ja menot varmasti tasapainossa ja reilut molempia ajatellen?

Oletteko kasvaneet henkisesti aikuisiksi?

Vierailija
17/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne omat rahat saa käyttää mihin vaan ja se on ok. Mun puoliso osti just tonnilla laskettelukamoja, mä taas samalla rahalla kiipeilykamoja. Jos puoliso nauttii matkustamisesta kavereiden kanssa,on täysin ok laittaa tonni siihen. Samoin kosmetiikkaan tai kampaamoon, tärkeintä kai että itse on tyytyväinen.

Vierailija
18/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä sinä olet, jos naisen mielestä tonni naisen viinaksiin on ok, mutta hänen miehensä haluaisi uusia saunan?

Jos sauna on yksin miehen oma niin laittaa siihen ihan omat rahansa. Jos yhteinen niin nainen maksaa 50%.

Vierailija
19/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chhjh

Vierailija
20/34 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tiedetään, että maailman talous pyörii naisten tuhlaamalla rahalla. Ei sitä rahan käyttöä voi verrata yhtään miesten ja naisten kesken.