Voiko raskaaksi tulla mekaanisesta seksistä??
Eli että en ole kiihottunut, ja mies vaan ruikkaa spermat emättimeet ja sitten teen itse orgasmin?
Oltu jo niin kauan yhdessä että seksi käy aivan työstä ja alkuhuumaa ei vain ole. Lapsen yrittämiseen yhdyntöjä olisi hyvä olla useampi kuussa, meidän normaali tahti on n1-2 X vain kuussa.
Stressiä vaan aiheuttaa kun pitäis olla niin kiihottunut jne. mutta en ole vaan jyystämkseksi menee.
Kommentit (38)
Kaunisnainen-- kirjoitti:
Tietysti
No se on tärkeintä.
Kokeilkaapa hydrauliikkaa tuon mekaniikan tilalla. Vois auttaa
Älä lannistu, olen tullut kaksi kertaa raskaaksi niin, että kierrossa on ollut kaksi oikein ajoitettua seksikertaa. Ekalla kerralla hyödynsimme jopa mukia ja lääkeruiskua, koska olimme molemmat niin kovassa flunssassa, että emme jaksaneet alkaa keskenämme ähräämään. Tulen yleisesti ottaen huonosti raskaaksi, joten joka kierto oli hyödynnettävä. Ei kannata ottaa paineita muiden väittämistä ja ”tuomioista”, te teette teidän omat ratkaisut. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko epävarmaa on raskaaksitulo, jos teillä on seksiä vain kuussa.
Ihan maassa tässä ollaan.
Hyvä, koska kuussa ei ole painovoimaa käsittääkseni...spermat lentäisivät ilmaan...
(tyhmä vitsi mulla)
Vierailija kirjoitti:
Älä lannistu, olen tullut kaksi kertaa raskaaksi niin, että kierrossa on ollut kaksi oikein ajoitettua seksikertaa. Ekalla kerralla hyödynsimme jopa mukia ja lääkeruiskua, koska olimme molemmat niin kovassa flunssassa, että emme jaksaneet alkaa keskenämme ähräämään. Tulen yleisesti ottaen huonosti raskaaksi, joten joka kierto oli hyödynnettävä. Ei kannata ottaa paineita muiden väittämistä ja ”tuomioista”, te teette teidän omat ratkaisut. Onnea matkaan!
💗💗💗
Ei voi. mutta Teknisestä seksistä voi tulla. Myöskin on raportoitu että taloudellisesta seksistä saattaa pamahtaa paksuksi. Teknis - Taloudellis - Poliittis - Etnisvärittyneestä köyrinnästä tulee 100 varmasti mahoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. mutta Teknisestä seksistä voi tulla. Myöskin on raportoitu että taloudellisesta seksistä saattaa pamahtaa paksuksi. Teknis - Taloudellis - Poliittis - Etnisvärittyneestä köyrinnästä tulee 100 varmasti mahoksi.
Häh??????
Otatko uudestaan paljon selvemmin.
Tällä tärppää kirjoitti:
Pelkkä mekaniikka ei riitä, täytyy olla elektroniikkaa kanssa mukana.
Viskositeettia pitää myös olla. Ja sopivasti kitkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko epävarmaa on raskaaksitulo, jos teillä on seksiä vain kuussa.
Ihan maassa tässä ollaan.
Hyvä, koska kuussa ei ole painovoimaa käsittääkseni...spermat lentäisivät ilmaan...
(tyhmä vitsi mulla)
Kuussa on kyllä painovoimaa, mutta ilmaa ei.
Kyllä voi tulla.
Voihan raiskauksestakin tulla 😱🤔
Oma käsi on ainoa, joka ei varmasti voi tulla raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Eli että en ole kiihottunut, ja mies vaan ruikkaa spermat emättimeet ja sitten teen itse orgasmin?
Oltu jo niin kauan yhdessä että seksi käy aivan työstä ja alkuhuumaa ei vain ole. Lapsen yrittämiseen yhdyntöjä olisi hyvä olla useampi kuussa, meidän normaali tahti on n1-2 X vain kuussa.
Stressiä vaan aiheuttaa kun pitäis olla niin kiihottunut jne. mutta en ole vaan jyystämkseksi menee.
Kuinka tyhmä sä olet???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Niin. Että heteroseksissä on käytännössä on usein mahdollisuus tulla raskaaksi. Jos ei halua raskautta, turvaudu omaan käteesi. Sitä kun ei ole kukaan vielä tähänkään päivään mennessä raskaaksi saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä sä olet???
?????
Naisen täytyy ehdottomasti saada joka kerta orgasmi, muuten ei voi tulla raskaaksi.
Tuliko kaunis lapsi?