Kun vanha pettämistapaus tuli julki omalla kohdallani -
Oikeastihan ikivanhoilla asioilla ei ole väliä, mutta kyllä sieppasi kun kuulin vasta nyt, 15 vuoden jälkeen, yksityiskohtia mieheni pettämissekoiluista. Sain kuulla vasta nyt kuka se toinen osapuoli oli ollut ja mikä se hänen "en rakasta sua enää"- vaihe oli. Miksi kukaan ei voinut kertoa jo tuolloin, vaan kaikkien oli suojeltava miehen herkkää egoa?
Periaatteessa tuolla ei ole mitään väliä, mutta kylläpäs pisti veren kiehumaan. Yhden illan sitä kipuilua kesti, sitten alkoi helpottaa.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Itse kun erosin vaimostani 5 vuotta sitten ihan muista syistä, niin juhannuksena kuuulin että oli pettänyt pari kertaa. Kyllä se vtutti silti, vaikka sillä ei ole mitään väliä. Meni se viimeinenki luotto kyseiseen ihmiseen, koska suhteessa kysyin onko pettänyt ja kielsi koko asian. Poistin juhannuksena hänet instasta, facebookista ja estin numeron.
Fiilaan täysin ja todella fiksua laittaa kaikki estoille, koska nokka kohti tulevaisuutta. Itse toimisin samoin jos eksän kanssa yhteyksissä oltaisiin, mutta jotenkin menneisyyden muistot tuntuvat nyt vielä ikävämmiltä kuin mitä ne olivat. Ehkä niitä ei tarvitse muistaa, mutta joka tapauksessa inhottaa todella paljon.
Ärsyttävintä on, että sama jannu kielsi koko asian, vieritti vastuun lopulta tapahtumista minulle ja valehteli lisää. En todellakaan tiennyt mitä oli tapahtunut ja kenen kanssa, tiesin vain pettämisestä, mutta kun kylällä lähti juttuja kiertämään koska luonnollisesti kaikki muut tiesivät paitsi minä, niin exhän keksi että olen jauhanut hänestä paskaa ympäri kyliä. Omalla toiminnallaan ei siis ollut väliä, ainoastaan sillä että sanoin ääneen siitä. Mikä pahinta, niin minut alennettiin samalle viivalle eksän kanssa että kylän wt:t tappelee, mutta kun kyse ei ollut siitä. Olisin antanut olla, mutta toinen vielä pitkään eron jälkeen manipuloi, kontrolloi, tuli pakottamaan autoon pois juhlista yms. ja totta kai se oli minun vikani. Tuo pettämiskuviokin olisi ollut kiva tietää jo tuolloin, eikä vasta nyt.
Ex puhui aina ukkon ämmän kakarasta, eli isänsä uuden vaimon lapsesta joka oli tosin meitä vuoden vanhempi, mutta asui saamattomuuttaan kotona. Jostain syystä minua ei isänsä häihin kutsuttu, ja bestmanina oli eksäni ja kaasona tämä tytär. Kysyin syytä, niin ex ei saanut millään sanottua miksi en ole tervetullut. Mikä pahinta, niin hän seurusteli kanssamme päällekäin, ja kerrankin kauppakeskuksessa se tytär äkkäsi meidät ja kysyi mitä ex hommaa. Olisin jäänyt juttelemaan, mutta ex vain työnsi minut eteen päin todella kiukkuisena. Mahtanut olla lihava riita, kun meidät sai vietyä kotiin ja pääsi takaisin tämän naisen luo. Uskomattominta, että kehtasi isänsä kattojen alla touhuta vaikka isäkin tiesi, että oli varattu toisaalle. ap
Itse kun erosin vaimostani 5 vuotta sitten ihan muista syistä, niin juhannuksena kuuulin että oli pettänyt pari kertaa. Kyllä se vtutti silti, vaikka sillä ei ole mitään väliä. Meni se viimeinenki luotto kyseiseen ihmiseen, koska suhteessa kysyin onko pettänyt ja kielsi koko asian. Poistin juhannuksena hänet instasta, facebookista ja estin numeron.