Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä turvotus pois? Söin eilen kaikenlaista hiilarisontaa

Vierailija
01.08.2018 |

Ja nyt on naama turvoksissa. Mikä auttaa.?vettä olen juonut jo mutta onko muita keinoja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosiaan veden juominen. Liikkuminen auttaa myös. Välttele suolaa.

Vierailija
2/10 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kevyttä, ei hiilarisonta-päivää.

Kyllä se siitä tokenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noroviruksella mulla lähti just koko kesän pöhö.

Vierailija
4/10 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, se on vain virtsaa.

Vierailija
5/10 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suola mikä turvottaa ei hiilarit.

Vierailija
6/10 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tosiaan veden juominen. Liikkuminen auttaa myös. Välttele suolaa.

Eikun nimen omaan lisää suolaa. Ne sokerit eli hiilarit siellä pöhöttää. Helteillä on hyvä saada pikkuisen normaalia enemmän suolaa, no vaikka vaan vissyn (ei kivennäisvesi vaan vichy) muodossa, se riittää, pöhöt lähtee livakammin liikkeelle. Suolattomuus+veden juonti = vedet jää elimistöön normaalia enemmän ja turvotus pahenee.

Aineenvaihduntaa kiihdytttää esim. vihreä tee, ananas, mansikka, kaali, sitruuna. Ananas ja mansikka tosin on makeita -sokeria se on hedelmäsokerikin.

Vierailija
7/10 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua turvottaa myös HIILARIT!

Vierailija
8/10 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos❤. Tosiaan on ihan hiilarista eli sokerista toi turvotus eli suolaa ja vettä lisää.

Ap

Vierailija
9/10 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vetänyt kesällä joka päivä paljon hedelmiä ja marjoja eikä mulla ole ollut turvotuksesta tietoakaan muuten kuin festariroskaruokien jälkeen, että tuskin noi sokerit on ihan sama kuin joku lisätty valkoinen sokeri. Hedelmistä tulee mukana paljon vettä ja kuitua ja muuta hyvää, älkää niitä turhaan pelätkö.

Vierailija
10/10 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vetänyt kesällä joka päivä paljon hedelmiä ja marjoja eikä mulla ole ollut turvotuksesta tietoakaan muuten kuin festariroskaruokien jälkeen, että tuskin noi sokerit on ihan sama kuin joku lisätty valkoinen sokeri. Hedelmistä tulee mukana paljon vettä ja kuitua ja muuta hyvää, älkää niitä turhaan pelätkö.

No syö sinä niitä hedelmiä, mutta älä kehota muita symään. Toisia ne turvottaa.  Eikä hedelmiä kukaan pelkää, ne on vaan niin sokerisia, että ei kaikille sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi