Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvalta pääsi puuppali kesken väitöstilaisuuden

Vierailija
31.07.2018 |

Kyllä elämän onnen hetket voivat olla pienestä kiinni. Eli väitöstilaisuudessa olin pahassa paikassa, vastaväittäjä halusi tietää IIR- ja FIR-suodattamien välisen eron. Olin ihan paniikissa. Sitten eturivissä istunut vauvani päästi puuppalin ja koko sali repesi nauruun! Vastaväittäjältä meni pasmat sekaisin ja kustos huusi: täydellisesti hyväksytty!!!

Heheh, ikimuistoinen hetki. Elämä kantaa.

N41

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä huijaat, ei kustos tuollaisia huutele. 

Vierailija
2/23 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu, muistat varmaan väärin. Eihän kustos sitä väitöstä hyväksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/23 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on puuppali??!

Vierailija
5/23 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on puuppali, en ole koskaan kuullut? Oksennus, pieru, kakka?

Vierailija
6/23 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pask aa taas..

Vierailija
7/23 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan väittelijä ota vauvaa väitöstilaisuuteen?

Vierailija
8/23 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko puupali etu- vai takapyllystä?

Vierailija
9/23 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ärsyttävä juttu. Itse en olisi edes nauranut tai hymyillyt.

Vierailija
10/23 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ottaa. Olen ollut ainakin kaksissa v.tilaisuuksissa, joissa on ollut väittelijän vauva mukana. Ne on joidenkin vauvat katsos tosi helppoja. Ne on vaan hiljaa suurimman osan ajasta jossakin omassa kopassaan tutkien omia varpaitaan. Oman lapseni kanssa ei olisi onnistunut ikikuunapäivänä vastaava. Vauvat on niiiiin erilaisia. Toiset on todella vaivattomia.

Vierailija
11/23 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö niitä vauvoja ottaa jokaiseen tilaisuuteen?! 😡

Vierailija
12/23 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ottaa. Olen ollut ainakin kaksissa v.tilaisuuksissa, joissa on ollut väittelijän vauva mukana. Ne on joidenkin vauvat katsos tosi helppoja. Ne on vaan hiljaa suurimman osan ajasta jossakin omassa kopassaan tutkien omia varpaitaan. Oman lapseni kanssa ei olisi onnistunut ikikuunapäivänä vastaava. Vauvat on niiiiin erilaisia. Toiset on todella vaivattomia.

Olkoot kuinka helppo vauva hyvänsä niin muita ihmisiä pitää kunnioittaa edes vähän ja jättää se sinappikone kotiin jonkun hoitoon!

Vierailija
13/23 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haistapaskaväikkäri taas.

Vierailija
14/23 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio! 😂😁😂😁

Vierailija
15/23 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoot kuinka helppo vauva hyvänsä niin muita ihmisiä pitää kunnioittaa edes vähän ja jättää se sinappikone kotiin jonkun hoitoon!

No arvaa olisinko jättänyt, jos olisin voinut. Mies oli työmatkalla, ei yhtään sukulaista tai niin luotettavaa kaveria, joka voisi auttaa ja MLL lastenhoitopalvelu täältä lopetettiin. Yksinkö se 15 viikkoinen olisi pitänyt jättää? Ruokaa jääkaappiin et kokkaa itse. Soitin yliopistolle, että mitä teen niin tää ihana opintosihteeri sanoi, että lapsi mukaan ja hän voi huolehtia tilaisuuden ajan. "Sinappikone" nukahti autossa ja nukkui koko tilaisuuden läpi.

Vierailija
16/23 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No arvaa olisinko jättänyt, jos olisin voinut. Mies oli työmatkalla, ei yhtään sukulaista tai niin luotettavaa kaveria, joka voisi auttaa ja MLL lastenhoitopalvelu täältä lopetettiin. Yksinkö se 15 viikkoinen olisi pitänyt jättää? Ruokaa jääkaappiin et kokkaa itse. Soitin yliopistolle, että mitä teen niin tää ihana opintosihteeri sanoi, että lapsi mukaan ja hän voi huolehtia tilaisuuden ajan. "Sinappikone" nukahti autossa ja nukkui koko tilaisuuden läpi.

Nää luonnon sinappikoneet on ihania, minulla on kaksi omaa, 38-ja 36-vuotiaat, syksyllä alkaa toinen kierros, jos kaikki menee hyvin. ❤️

Vierailija
17/23 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laittanut korkin sen vauvan pyllyyn edes tuoksi ajaksi!

Vierailija
18/23 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ilmaisi mielipiteensä mamman väitöksestä paskomalla äänekkäästi! Väitöskirja jonka me veronmaksajat todennäköisesti vielä kustannetaan valtioverotuksen puitteissa. Ihan oikein!!! :DDD

Vierailija
19/23 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tohtorille, sille originaalille. Sinä olet tietenkin pelkkä plagioija.

Vierailija
20/23 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyypyyn paluu?