Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parisuhde

kertokaaa
31.07.2018 |

Olen 18v ja poikaystäväni 20v.'
Olemme seurustelleet hieman reilu puoli vuotta ja minusta tuntuu siltä kuin poikaystävääni ei kiinnostaisi lainkaan oikeastaan mikään. Olemme yhdessä käyneet vain yritykseen liittyvissä reissuissa emmekä oikeastaan muualla.
Asun itse jo omillani ja hän asuu vanhempiensa luona. Hän on töissä vanhemmillaan käytännössä jokapäivä ellei sitten ole jokin yritysreissu, johon minutkin on kutsuttu yleensä mukaan. Hänellä ei ole koskaan aikaa minulle pelkästään paitsi silloin kun haluaa seksiä. Ja minua on alkanut ahdistaa seksin harrastaminen poikaystävän kotona koska siellä on vanhemmatkin ja hänen pikkuveljensä asuu viereisessä huoneessa. Aikaisemmin tämä ei ahdistanut koska kaikki nukkuivat yöllä. mutta kesällä kun on niin valoisaa niin kuulen monesti kun hänen vanhempansa kulkevat. En ole kesällä montaakaan yötä ollut heillä tosin kuumuuden takia. En selviäisi siinä talossa kun se on niin tunkkainen ja kuuma kuin sauna öisin.
Olen kesällä yrittänyt olla mahdollisimman paljon apuna heidän yrityksessään mutta saan aina moitteita poikaystävältäni kaikesta mitä teen. En kuulema ole tarpeeksi tehokas töissä, mutta teen kaiken kunnolla enkä hutaisemalla. Poikaystäväni mielestä harrastuksia ei saisi olla vaan kaikki aika tulisi pyhittää yritykselle, mutta minähän en itseäni sillä tavalla tapata. Olen viim. 3kk aikana miettinyt oikeasti että elämäni olisi kyllä helpompaa sinkkuna, jolloin ei kokoajan tarvitsisi olla kuuntelemassa neuvoja ja moitteita häneltä. Hänen vanhempansa ovat todella mukavia ja myös isovanhemmat ja tykkään käydä heidän luonaan, mutta poikaystävääni ei saa millään muutakuin pakon edessä lähtemään minun kotiini koska se on muka niin kaukana. itse käyn lähes joka viikonloppu joskus jopa viikollakin päiväseltään siellä joten mikä siinä kiikastaa silloin. Hän on yöpynyt luonani vain muutaman kerran koko suhteen aikana ja silloinkin vain ollessaan humalassa. itse olen yöpynyt hänen luonaan lukemattomia kertoja. Pitäisköhän vaan erota ja antaa olla kun miestä ei tunnu kiinnostavan oikein mikää. olen ehdottanut esimerkiksi kulttuurimatkailua yms. vaan en saa häntä kiinnostumaan mihinkään. Tiedän varsin hyvin että parisuhteeseen tarvitaan kummankin osapuolen panostus, muttakun tunnostaa että olen enemmänkin jokin seksiväline enkä mikään kumppani hänelle.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi