Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin 20-25 vuotiaiden naisten elämää

Vierailija
31.07.2018 |

Heidän elämänsä vaikuttaa olevan niin ''täydellistä'', heidän ei tarvitse tehdä fyysistä työtä, he matkustelevat paljon ja esittelevät niin hyvää elämäänsä Instagramissa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.

Vierailija
2/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 22v nainen. Ihan tavallista opiskelijaelämää. Kivaa on, mutta ei tarvi kadehtia. Min mielestä kaikki kadehtiminen on ihan turhaa. Voit sinäkin matkustella ja ottaa kuvia instaan. Itse aloitan matkustelun vasta 25v+, sitten lähden ihan kunnolla mieheni kanssa reissaamaan ympäri maailmaa. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kadehdi, tee omasta elämästäsi täydellistä itsellesi!

N21

Vierailija
4/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on pelkkää skumppaa ja mansikoita infity poolin äärellä jossain Balilla. Välillä vähän shoppailua ja beauty salonia.

Vierailija
5/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun on 37v nainen ja matkustelee ja samalla elää rentoa, oikein mukavaa elämää?

Vierailija
6/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikilla heillä on juuri tuollainen elämä: samppanjaa, timantteja ja järjettömän komeita nuoria miehiä.

Ihan totta.

Vierailija
7/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kadehtiminen on jokseenkin yhtä hyödyllistä kuin itsensä lyöminen kepillä sääreen.

Tulee vaan paha mieli eikä oma tilanne parane siitä mitenkään.

Vierailija
8/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 22v nainen. Ihan tavallista opiskelijaelämää. Kivaa on, mutta ei tarvi kadehtia. Min mielestä kaikki kadehtiminen on ihan turhaa. Voit sinäkin matkustella ja ottaa kuvia instaan. Itse aloitan matkustelun vasta 25v+, sitten lähden ihan kunnolla mieheni kanssa reissaamaan ympäri maailmaa. 😊

Samat suunnitelmat. Olen 23vuotias nainen. Haluan käydä kouluni loppuun kun se on niin hyvällä mallilla, samoin mies. Ja miehellä matkailuala joka mahdollistaa meillekin paljon reissaamista ja mahdollisesti kokonaan muuton ulkomaille pian. Mutta tosiaan matkustelut on meilläkin vasta edessä päin, ei olisi edes varaa matkustella vielä. Säästöjä ensin kerätään :)

Vierailija
9/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Ei tämä niin hohdokasta ole. Töissä olen konttorirottana, vapaa-ajalla olen väsynyt, ahdistunut ja masentunut. Sydämeni särki vanhempi mies josta en ole vielä päässyt yli. Kavereita nään silloin tällöin kun mieleltäni jaksan.

Instagramissa vaan vähän päälle 100 seuraajaa. Ei jaksa edes päivittää kuvia kun olen niin kriittinen itsestäni ja siitä, että feed näyttäisi harmoniselta.

N24

Vierailija
10/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko siihen matkustamiseen olemassa joku yläikäraja? Kerrotko mullekkin? Mä kun olen aiemmin ollut siinä luulossa, ettei ole mitään ikärajoja. Tai no kuolema tietenkin, mutta ei muita.

Vierailija
11/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta 22v nainen kivaa tehdä fyysistä työtä maanantaista perjantaihin kello 7-16 kuten minä tänäänkin tein 30 asteen helteessä? M20

Vierailija
12/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta 22v nainen kivaa tehdä fyysistä työtä maanantaista perjantaihin kello 7-16 kuten minä tänäänkin tein 30 asteen helteessä? M20

Ammatinvalintakysymys. Mitäs oot duunari.

Vierailija
13/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammatinvalintakysymys. Mitäs oot duunari.

Olen duunari koska amiksesta pääsee nopeammin tienaamaan rahaa eikä pääni olisi kestänyt ammattikorkeakoulussa opiskelua. Monen vuoden palkka menisi hukkaan opiskeluiden aikana. M20

Vierailija
14/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista tämä nykyajan matkustusintoilu. Minulle pitäisi maksaa siitä, että lähtisin johonkin lentokentille tai juna-asemille jonottelemaan. Minulle matkustaminen tuo mieleen lähinnä vatsataudin, luteet ja rahanmenon.

Vierailija
15/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä nuori ja kaunis parikymppisenä, mutta henkisesti täysin räkänokka, jolla ei ollut oikeasti kokemusta yhtään mistään ja sanonta "tyhjät tynnyrit kolisevat eniten" sopi minulle, kuin nenä päähän :D Olen huomioinut, että se sopii monille muillekkin  nuorille ihmisille :D

Nyt liki 40v ja nyt olisi syytä jonkun vasta kadehtia, kun elämäni on oikeasti niin ihanaa :)

Ei niitä räkänokkavuosia voi kukaan kaivata.

Vierailija
16/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ns. sellainen instahoro. Postaan vain ja ainoastaan kauniita kuvia itsestäni- ja matkustelen paljon. Rahat on kokoajan loppu, mutta se on sen arvosta. Mulla on jo aika paljon seuraajia. Itse asiassa hyvien instakuvien ottaminen käy työstä. Monesti otan jopa 100 kuvaa samassa poseerauksessa ja niistä valitsen sen edustavimman. 

Life is perfect

Vierailija
17/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ns. sellainen instahoro. Postaan vain ja ainoastaan kauniita kuvia itsestäni- ja matkustelen paljon. Rahat on kokoajan loppu, mutta se on sen arvosta. Mulla on jo aika paljon seuraajia. Itse asiassa hyvien instakuvien ottaminen käy työstä. Monesti otan jopa 100 kuvaa samassa poseerauksessa ja niistä valitsen sen edustavimman. 

Life is perfect

Jos hyvien instakuvien ottaminen käy työstä niin et kestäisi tuntiakaan oikeissa fyysisissä töissä.

Vierailija
18/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Life is perfect

Jos hyvien instakuvien ottaminen käy työstä niin et kestäisi tuntiakaan oikeissa fyysisissä töissä.

Ei se sopisikaan täydelliseen elämääni :)

Vierailija
19/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se instaelämä on käytännössä feikkaamista. Sinne laitetaan huippukohdat tarjousmatkoilta.

Parikymppisen naisen todellinen etu on kauneus, joka mahdollistaa kaiken miehen saamisen helppoudesta suosioon opiskeluelämässä ja työelämässä.

Owen Cook kuvasi nätin nuoren naisen elämää osuvasti termillä "Magic School Bus Ride". Ei tarvitse kuin istua kyydissä niin ihmiset tulevat tarjoamaan kokemuksia ja elämyksiä.

Vierailija
20/26 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen: yäk. En tajua mitä hienoa siinä on. Inhoan väkijoukkoja, vaikka en mikään hirveän introverttikään ole. Inhoan kuumuutta, joten ei kiitos kuumiin maihin. Inhoan ötököitä ja niitähän on jo eteläisemmässä Euroopassa. Inhoan likaa, sitä on melkein missä vaan Pohjoismaiden ja ehkä jonkun Saksan,Belgian, Hollannin, Kanadan, Uuden Seelannin ulkopuolella. Inhoan typeriä ihmisiä, niitä on kaikkialla, no tietyissä osissa maailmaa vielä enemmän kuin muualla. Maailmalla on erilaisia konflikteja ja melkein missä tahansa muualla asiat toimivat huonommin kuin Pohjoismaissa. Edes vettä ei voi juoda kraanasta. Pyh, yliarvostettua touhua. Kun haluan nauttia elämästä, menen mökille järven rantaan, saunon, uin, luen ja köllöttelen. Jos haluan matkustaa, menen Lofooteille tai muualle ihanaan Pohjois-Norjaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi