Mä oon niin rakastunut että.
Tiiätkö sie sen tunteen kun mätsää kaikki ajatukset ja unelmat?
Ihana mies ja mikä sänkiparta. Mie en ole ikinä kokenu tällästä salamointia kenenkään kanssa. Nyt mie oon mennyttä naista. Soittaispa hää jo!
Kommentit (6)
Onnea, onko ensimmäinen rakastuminen?
Ikä?
Voiskohan sitä vielä 5-kymppisenä kokea tuon tunteen? Olen kyllä elämässäni ollut rakastunut hullun lailla jo pari kertaa ja rakkauteni on säilynyt. Miehet eivät vaan ole olleet sitten uskollisia. Toisen kanssa olin yli 25 v. Nyt sinkkuna jo 5v.
Toivottavasti mies on tosissaan eikä vain seksin perässä. Se on itse ihastuneena vaikea nähdä toisen todellisia fiiliksiä, sitä haluaa niin kovasti toivoa että toinen tuntisi yhtä vahvasti.
Kuuleha sie! Miul on akka kannaksel elätettävänä. Mie en joua siun kanssas vehtoomaan!
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan sitä vielä 5-kymppisenä kokea tuon tunteen? Olen kyllä elämässäni ollut rakastunut hullun lailla jo pari kertaa ja rakkauteni on säilynyt. Miehet eivät vaan ole olleet sitten uskollisia. Toisen kanssa olin yli 25 v. Nyt sinkkuna jo 5v.
Keski-iläisenä miehenä vasta erosta selvittyä koin todellisen ensirakkauden. Eli minä ainakin uskon sen olevan vielä mahdollista.
En ole vielä kertaakaan ollut rakastunut joten en tiedä.
m32