Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä kivaa lainata kämppää sukulaisille/tuttaville?

Vierailija
31.07.2018 |

Yksi perhe tuli Suomeen just ja laittoivat viestiä, että voivatko olla muutaman yön meidän asunnossa kun me itse ollaan poissa lomanvietossa. Mies lupasi minulta kysymättä. Minusta ei ole mukavaa että meillä hyörii ulkopuolisia silloin kun itse ollaan pois.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyhyellä varoitusajalla, jos olemme itse poissa. Mielelläni lainaan, jos ajoissa sovimme. Olen ihmetellyt, kun eivät kutsu meitä vastavuoroisesti kyläilemään, mutta näilläkin voimme mennä. Emme ole saitoja ja meillä on varaa lainata kotiamme.

Vierailija
2/11 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa, aina on kiva auttaa kavereita jos tarve on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lainannut. Mutta en enää. Kiittämätöntä sakkia

Vierailija
4/11 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu kuinka luotettava taho on. Olen lainannut ja ollut itsekin lainaajana, mutta vain hyville kavereille.

Vierailija
5/11 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin lainaan, suurimmalle osalle en. Eli ne joille en muutenkaan asioistani avaudu eivät saa kämppää pengottavakseeen.

Vierailija
6/11 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaa kenellekään. En halua nuuskijoita kotiini.

Vierailija
7/11 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kavereista. Työhuoneen oveen pitäisi sitten laittaa lukko tai hankkia jokin lukollinen kaappi työpapereille. Ja päiväkirjoille. Muuten ok.

Vierailija
8/11 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä  lainaa asuntoani kenellekään eikä  valtaosa tutuista tai suvusta edes tiedä missä asun, koska sovin aina tapaamiset muualle.

Vierailija
9/11 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan mielelläni hyvälle yatävlle/siskolle tms läheiselle ihmiselle. Puolitutuille voisin vuokrata.

Vierailija
10/11 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole "kämppää" vaan koti, eikä koskaan ole tullut tarvetta "lainata" sitä kellekään. En ole itsekään lainannut muiden koteja.

Omituinen kysymys.

Hotelleja on olemassa.

Vierailija
11/11 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi lainata kenellekään. Olen privaatti luonteeltani, vaikkei kaapeissa luurankoja olekaan.