Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoatteko vieraillenne päiväyksen ylimenneet pullat ja keksit?

ihmetellyt tätä usein
31.07.2018 |

Onko teillä ihan oma kaappi näille kyseisille vierasvaratuotteille? Keksit ja pullat pöytään tarjoiluvadille jotta ei näy päiväykset paketeista/pusseista, näinkö?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on, taisi osua arkaan paikkaan.

Vierailija
2/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan. Ei ole omaa kaappia, ihan ovat siellä samassa kuin muutkin tuotteet, parasta ennen -päivänsä ylittäneet kuin tuoreemmatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vieraasta ja onko kuysuttu vai piipahtiko ohimennen. Itse en syö kuivahtanutta pullaa, mutta yks kaveri taas ei tykkää tuoreesta pullasta.

Vierailija
4/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään. Anoppi tekee sitä, eikä koske ainoastaan kuivatarjoiluja, yöks.

Vierailija
5/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan aina kaikki tarjolle pussissa/laatikossa, josta näytän sen parasta ennen -päiväyksen. Vieras tosin ei välttämättä tiedä, että laatikko on tuore, sisältö vanhaa, mutta pääasia, ettei ole tarjoiluastioissa pöydässä.

Vierailija
6/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän huushollissa ei mikään makea herkku kyllä pääse vanhenemaan.

Vierailija
7/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenikään. Anoppi tekee sitä, eikä koske ainoastaan kuivatarjoiluja, yöks.

Mun ex-anoppi pani paremmaksi: tarjosi pilaantunutta ruokaa. Pois ei voinut heittää.

Tai joku matkalta ostettu kakku (2 kpl) olikin tosi pahaa, niin sitä toista kakkua tyrkytettiin ensin oikealle ja vasemmalle, mut kun kukaan ei halunnut, se vei sen jonnekin kylään tuliaisena.

Kun se vei vieraille kukkia, se keräsi pihalta ylikukkineet, jotka olisi muuten menneet roskiin.

Omeniakin anopilta sai, nimittäin ne maahan pudonneet kolhiintuneet puolipilaantuneet, jotka ei akalle itselleen kelvanneet.

Inhosinko eukkoa? - Kyllä!

Vierailija
8/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullia ei, maistuu usein kuivalta jo sinä parastaennen päivänä. Keksit menee ihan hyvin viikonkin päiväyksestä (toki ensin maistan itse).

Vierailija
9/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi myös. "Kyllä sitä voi vielä syödä! Ei se oo mikskään menny!" Ja kaikista viikkoja vanhoista käntyistä voi tehdä aina köyhiä ritareita, jos muuten on niin kovia ettei hampaat pysty. Homeista leipää voi hyvin syödä, ja jääkaapissa lojunutta kermakakkua viikonkin päästä. Pojallaan on traumat äitinsä tekemistä ruuista, kun aina on tähteitä piiloteltu jos minkä joukkoon.

Ymmärrän säästäväisyyden ja jatkokäytön tietyssä määrin, mutta oikeasti pilaantuneet ja huonoksi menneet voisi heittää pois.

Vierailija
10/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullia ei, maistuu usein kuivalta jo sinä parastaennen päivänä. Keksit menee ihan hyvin viikonkin päiväyksestä (toki ensin maistan itse).

No kai nyt keksit menee kuukausia päiväyksen jälkeen, jos ei vuosia.

Vierailija
11/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säily keksit vuosia.

Toki tuollaiset kuivat säilyy tarjoilukunnossa päiviä oston jälkeen, paitsi osa pullista kuivaa, osa ei. Osa vieraista tykkää kuivemmasta ja osa ei.

Vierailija
12/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun ostin ruisleipää (itselleni), olin välillä pois viikon, ylikin, ajattelin että tokihan nyt ruisleipä säilyy. Muutin mieleni, kun olikin homeessa kun meinasin syödä. Jännä kun entisajan leipä säilyi vartaassa katonrajassa kauuuannn...nykyään kaikki säilöntäaineet ja heti pilalla.

Vierailija
13/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan vierailleni viiniä ja esim.oliiveja, pähkinöitä. En harrasta ollenkaan kahvittelua. Olutta sille joka haluaa.

Vierailija
14/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit säilyy hyvinä vielä muutaman viikon päiväyksestä, mies vie ne työpaikan kahvihuoneeseen. Miesvaltainen ala ja kaikki on tullut aina syötyä. Muitakin päiväyksen ylimenneitä syöty esim. Näkkärit, murot, nuudelit. Ei mitään ns. tuoretuotteita.

Vierailija
15/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina niin vähän kerralla, että kaikki keksit ja pullat tulee syötyä ennen kuin ehtivät vanheta. Mutta miksei päiväyksen ylittäneitäkin voi tarjota, jos eivät sentään ihan hometta pukkaa. Pullat ei tietysti niin hyvin säily, mutta keksit kyllä, ainakin avaamattomassa paketissa.

Vierailija
16/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kyläpaikassa, jossa olisi syötetty jotain pilaantunutta. En syötä sellaista joka omillekaan vieraille. Syön nimittäin itse samaa. Ennen tarjoilua arvioin vielä aistinvaraisesti missä kunnossa syötävät ovat ennen kuin laitan ne tarjolle.

Vierailija
17/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-anoppi pani paremmaksi: tarjosi pilaantunutta ruokaa. Pois ei voinut heittää.

Tai joku matkalta ostettu kakku (2 kpl) olikin tosi pahaa, niin sitä toista kakkua tyrkytettiin ensin oikealle ja vasemmalle, mut kun kukaan ei halunnut, se vei sen jonnekin kylään tuliaisena.

Kun se vei vieraille kukkia, se keräsi pihalta ylikukkineet, jotka olisi muuten menneet roskiin.

Omeniakin anopilta sai, nimittäin ne maahan pudonneet kolhiintuneet puolipilaantuneet, jotka ei akalle itselleen kelvanneet.

Inhosinko eukkoa? - Kyllä!

Mun isä tarjosi noin viikon vanhoja leikkeleitä, kiikutin roskiin niin kävi kaivelemassa takaisin tarjolle. Jauhelihat oli ostettu hyvissä ajoin 30 prossan alennuksella ja kun niitä piti ruveta valmistamaan niin hups! harmahtavaa mössöä. Vein ko.lihat roskiin ja kävin pizzeriasta pitsat, mikä oli ennenkuulumatonta röyhkeyttä.

En ikinä tarjoaisi vieraalle alennustuotteita vaikka tietäisin, että ne ovat ok. Periaate.

Vierailija
18/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumoan usein biojäteroskiksen sisällön sellaisenaan ei-toivottujen yllätysvieraiden lautasille. Eivät ole tulleet enää uudestaan kylään!

Vierailija
19/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että niihin kertyy hometta jonka jälkeen ne voi tarjoilla.

Vierailija
20/20 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaapissa ei keksit kauan säily. Ostan vain varta vasten joko vieraille tai itselleni syötettäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi