Millainen on miesten mielestä bimbo nainen?
Miksi musta tuntuu että kaikki pitävät kauniita, suosittuja ja hyväkroppaisia naisia bimboina? Miksei kaunis ja itsestään huolta pitävä nainen voi olla fiksu? Olen itse korkeintaan naamaltani ja kropaltani tavis ja silti komeat ja hyväkroppaiset miehet lähestyvät Tinderissä. Kun kysyn heiltä miksi antavat tykkäyksen minulle (tiedämme molemmat että en ole lähelläkään heidän tasoaan), sanovat "en halua bimboa naista" eli suomeksi=olet vaatimattoman näköinen joten et voi olla bimbo. Miksei muka kaunis voi olla myös fiksu ja minä vaatimattomamman näköinen se bimbo?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
- huono yleissivistys
- ei tajua ajankohtaisista asioista mitään
- pistetyt huulet
- epäkohtelias/töykeä asiakaspalvelijoille
- palkkikulmakarvat
- seuraa jokaista typerää muotitrendiä, kuten korkokengät ja verkkarit -komboa
- mauttomat silikoni-implantit
- typeriä tatuointeja "Carpe Diem", voi luoja
- some täynnä herutuskuvia
- luksuselämän eläminen luotolla
- blogin pitäminen, jos ei osaa kirjoittaa sujuvasti
- kaikki "mielipiteet" on alun perin jonkun toisen, yleensä somesta kopioitu mietelause
Tähän ei oo kyllä lisättävää 👍
Vierailija kirjoitti:
Mulla on silikonit ja oon kropaltani ”instafitness-babe” (en kilpaile, en siis oikea fitnessbabe) ja naamaltanikin suht nätti.. oon lääkiksessä 5vuotta opiskelemassa, joten tuskin ihan täysin bimbo ainakaan oon :)
Sullaki elämä pyörii paljon kauneus-ja muotitrendien ympärillä? Voitko käydä kaupassa kevyessä meikissä ja rennoissa arkisissa vaatteissa vai pitääkö laittautua tuntikaupalla ennen kotoa poistumista?
Katsot vaan jotain tosi-tv shittiä niin siellä on niitä bimboja. Temptation island on hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt miehiltä, miksi he antavat tykkäyksen sinulle? No, jotainhan heidän on siihen vastattava, eivätkä voi ulkonäköäkään kehua. You do the math.
Koska ajattelevat että taviksena olen fiksumpi kuin kaunis instaprinsessa?
Ei. Taidat olla sekä tavis että hieman yksinkertainen?
No voitko olla ystävällinen ja kertoa? Kuvittelevat että olen helppo koska en ole kaunis?
Se voi olla osasyy tai sitten luonteesi on miellyttävä tai jotain on mikä vetää puoleensa.
Ei kukaan ole sanomaan mitään toisesta ihmisestä,ainakaan ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt kun jatkuvasti tällä palstalla naisia haukutaan bimboiksi, mikä tekee naisesta bimbon???
No, jotkut varmaankin tarkoittavat kaunista, itsensä seksualisoinutta naista, joka käyttää lähinnä ulkonäköään ja sukupuoltaan/seksuaalisuutta hyväksi edistääkseen uraansa, eikä tule tällöin kaikkien arvostamaksi. Silikonit tyrkylle ja rikasta elättäjää metsästämään.
Monet kauniit ovat tietysti ihan fiksuja, älykkäitä, tavallisia ihmisiä. Kuten tavallisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt kun jatkuvasti tällä palstalla naisia haukutaan bimboiksi, mikä tekee naisesta bimbon???
No, jotkut varmaankin tarkoittavat kaunista, itsensä seksualisoinutta naista, joka käyttää lähinnä ulkonäköään ja sukupuoltaan/seksuaalisuutta hyväksi edistääkseen uraansa, eikä tule tällöin kaikkien arvostamaksi. Silikonit tyrkylle ja rikasta elättäjää metsästämään.
Monet kauniit ovat tietysti ihan fiksuja, älykkäitä, tavallisia ihmisiä. Kuten tavallisetkin.
Kiva nosto 5 vuoden takaiseen aloitukseen.
Kulta-Iida on bimbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva nosto 5 vuoden takaiseen aloitukseen.
Kulta-Iida on bimbo.
Samaa mieltä, hän on juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on silikonit ja oon kropaltani instafitness-babe (en kilpaile, en siis oikea fitnessbabe) ja naamaltanikin suht nätti.. oon lääkiksessä 5vuotta opiskelemassa, joten tuskin ihan täysin bimbo ainakaan oon :)
Toivoisin, että lääkiksessä olisi oikeasti viisaita, älykkäitä ja ihmisläheisiä ihmisiä. Tarvitsemme niitä jos sairastumme.
Ehkä se bimbo tarkottaa oikeasti vaativaa naista tms. :D Että jos on vaatimattomamman näköinen, olisi jotenkin maanläheinen ja vaatimattomampi tms.
Vierailija kirjoitti:
k
Vierailija kirjoitti:
Mulla on silikonit ja oon kropaltani instafitness-babe (en kilpaile, en siis oikea fitnessbabe) ja naamaltanikin suht nätti.. oon lääkiksessä 5vuotta opiskelemassa, joten tuskin ihan täysin bimbo ainakaan oon :)
Toivoisin, että lääkiksessä olisi oikeasti viisaita, älykkäitä ja ihmisläheisiä ihmisiä. Tarvitsemme niitä jos sairastumme.
Jos valitsisin itselle lääkäriä, niin sellainenhan jäisi väliin, joka olisi jatkuvasti instagramissa puolialastonposeerauksissa silikonirintojensa kanssa. Sama pätee aika moneen muuhunkin ammattiin. Jos etsii ammattitaitoa ja osaamista, ei kaipaa oman napansa ja ulkomuotonsa ympärillä pyörivää ihmistä, joka ei välittäisi asiakkaan lopputuloksesta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se bimbo tarkottaa oikeasti vaativaa naista tms. :D Että jos on vaatimattomamman näköinen, olisi jotenkin maanläheinen ja vaatimattomampi tms.
Reittä pitkin ulkonäöllä/seksuaalisuudella elämässä etenevää ei-fiksuna pidettyä merkitsee. Osa voi olla "vaativia" siksi, että itse mieltävät olevansa naisten parhaimmistoa ja ansaitsevansa vain "parasta" (kuten rahamiehen tai työn, mihin heillä ei ole edes pätevyyttä, on vain ulkomuoto ja naissukupuoli ja seksuaalisuus).
Sivusta: eikö siellä tinderissä kerrota koulutusta ja työpaikkaa, kun tuollaista pitää miettiä?
Mulla on silikonit ja oon kropaltani ”instafitness-babe” (en kilpaile, en siis oikea fitnessbabe) ja naamaltanikin suht nätti.. oon lääkiksessä 5vuotta opiskelemassa, joten tuskin ihan täysin bimbo ainakaan oon :)