Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi tehdä valinta kahden miehen väliltä

Vierailija
31.07.2018 |

Mies 1:
+Olemme seurustelleet pian 6 vuotta, avoliitossa vuosi
+Seksi on hyvää
+Tuttu ja turvallinen
-Viime vuosi ollut riitaisa
-Mustasukkainen
-Huono suutelemaan

Mies 2:
+Meillä on aina hauskaa yhdessä
+Ulkonäkö 5/5
+Hyvä suutelija
+Kokkaa
+Ihastui muhun, vaikka 90% kerroista, kun olemme tavanneet, olen ollut töissä hikisenä, rasvaisena ja rumana
-Ei tunneta kovin hyvin
-Uskoo jumalaan
-Tahtoo lapsen

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö tuo kumma, että nykyinen mies on mustasukkainen, jos laukkaat suutelemassa muita miehiä..? En ota nyt sen enempää kantaa kumpi ois sulle sopivampi, mutta itse eroaisin nykyisestä ainakin ihan jo siksi, koska olet jo pettänyt. En pystyisi katsomaan enää toista silmiin tai olemaan luonnollisesti hänen kanssaan. 

Vierailija
2/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kysyä kumpi, niin silloin elmäsi rakkaus ei ole kumpikaan näistä. Dumppaa molemmat ja odota oikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää Demin palsta?

Vierailija
4/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää miettiä että kumpiko, niin silloin ei kumpikaan.

Opetella ensin olemaan yksin.

Ja toisekseen; kuuden vuoden aikana väkisinkin alkuhuumat haihtunee ja ei voi olla "aina kivaa yhdessä". Toisaalta miksi kummassa olet ollut yhdessä kuusi vuotta jos on huono suutelija ollut aina?

Ja itselleni olisi tuo Jumalaan uskominen ja lapsen tahtominen tuon toisen miehen kanssa ihan ehdoton nou nou. Ateisti ja kirkkoon kuulumaton kun olen ja niin on lapsetkin, joita en enää lisää tee (putket on katkottu mulla).

Uskon, että kun se loppuelämän kumppani löytyy, niin tuommoisia vertailulistoja ei tarvitse tehdä. Sitä on luottamus kunnossa ja toki voi tavata uusia kiinnostavia ihmisiä, mutta ei ala edes puolileikillään harkitsemaan vaihtoa.

Vierailija
5/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-geri kirjoitti:

Liekö tuo kumma, että nykyinen mies on mustasukkainen, jos laukkaat suutelemassa muita miehiä..? En ota nyt sen enempää kantaa kumpi ois sulle sopivampi, mutta itse eroaisin nykyisestä ainakin ihan jo siksi, koska olet jo pettänyt. En pystyisi katsomaan enää toista silmiin tai olemaan luonnollisesti hänen kanssaan. 

En ole suudellut ketään muuta kuin avomiestäni tässä kuuden vuoden aikana ennen eilistä. Tuli itselleni täytenä yllätyksenä, kun en osannut odottaa, että tää toinen mies edes näkisi mua minään muuna kuin kaverina ennen kuin suuteli mua.

Ap

Vierailija
6/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toisekseen; kuuden vuoden aikana väkisinkin alkuhuumat haihtunee ja ei voi olla "aina kivaa yhdessä". Toisaalta miksi kummassa olet ollut yhdessä kuusi vuotta jos on huono suutelija ollut aina?

Ja itselleni olisi tuo Jumalaan uskominen ja lapsen tahtominen tuon toisen miehen kanssa ihan ehdoton nou nou. Ateisti ja kirkkoon kuulumaton kun olen ja niin on lapsetkin, joita en enää lisää tee (putket on katkottu mulla).

Uskon, että kun se loppuelämän kumppani löytyy, niin tuommoisia vertailulistoja ei tarvitse tehdä. Sitä on luottamus kunnossa ja toki voi tavata uusia kiinnostavia ihmisiä, mutta ei ala edes puolileikillään harkitsemaan vaihtoa.

Mä olen eilisestä asti ollut aivan sekaisin tunteitteni kanssa. Viimeksi viikko sitten oltiin miehen kanssa jo eroamassa, kun tuntuu, että ollaan kämppiksiä. Hyviä päiviä tuntuu olevan aika vähän tätä nykyä.

Ap

Vierailija
7/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä naisia jotka aina menee läpi miehille. Ne osaa sen, sopivan valheen lässyttää sopivaan kohtaan.

Jos sanotaan, että naiset on sokeita valitessaan miehiä niin on miehetkin.

Vierailija
8/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen eilisestä asti ollut aivan sekaisin tunteitteni kanssa. Viimeksi viikko sitten oltiin miehen kanssa jo eroamassa, kun tuntuu, että ollaan kämppiksiä. Hyviä päiviä tuntuu olevan aika vähän tätä nykyä.

Ap

Ja niin. Mies korvasi huonot suutelutaitonsa sängyssä ja muuten.

Ap

Vierailija
9/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerrot mitä kaikkea niiden miesten väliltä löytyy, niin olisi helpompi auttaa valitsemaan jotain siitä.

Vierailija
10/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kerrot mitä kaikkea niiden miesten väliltä löytyy, niin olisi helpompi auttaa valitsemaan jotain siitä.

No tää jälkimmäinen ainakin vastaa ulkoisilta ominaisuuksiltaan enemmän mun ihannetta ja sen hymy saa mut sulamaan. Jo se, kun näen hänen autonsa kurvaavan työpaikkani pihaan, nostaa mulle hymyn korviin. Samaa fiilistä oma mies ei ole koskaan saanut aikaan.

Ap

Vierailija
11/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaan, ei siinä mitään. Uskoo Jumalaan, hmmm, tahtoo lapsen, hmmm. Jos nuo sopii, anna palaa.

Vierailija
12/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda vaan, ei siinä mitään. Uskoo Jumalaan, hmmm, tahtoo lapsen, hmmm. Jos nuo sopii, anna palaa.

Tää mies tietää, että olen ateisti ja se on ainakin sille fine. Mä taas en ole koskaan ajatellut haluavani lapsia. Ajatus raskaudesta, synnytyksestä ja imetyksestä on kammottava. Toki voisin sellaisen uhrauksen tehdä miehen takia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän