Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä osuuspankin asiakas, millaisia rahastoja ostat

Vierailija
31.07.2018 |

paljon vaihtoehtoja op:n verkkopankissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok..kiitos sinulle tuosta linkistä. aikaimoiset erot.

Mihin sitten sijoitat, kysyin vain op koska olen op:n asiakas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sijoitan itse suoraan osakkeisiin. Näin pääsen rakentamaan mieleiseni salkun. Tällä hetkellä on valittujen osakkeiden painojen kasvattaminen. Salkusta on vähennetty telealaa ja nyt on utilities kasvatus menossa. Fortum ja neste on ollut salkussa, mutta kumpaakaan ei enää ole kun alkoi nousut hirvittää. Etsin uusia kohteita noille rahoille, joista saisi paremman tuoton. Salkussani on tällä hetkellä lähinnä tele-, finanssi-, kiinteistö- ja energiayhtiöitä.

Vierailija
4/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sijoitan itse suoraan osakkeisiin. Näin pääsen rakentamaan mieleiseni salkun. Tällä hetkellä on valittujen osakkeiden painojen kasvattaminen. Salkusta on vähennetty telealaa ja nyt on utilities kasvatus menossa. Fortum ja neste on ollut salkussa, mutta kumpaakaan ei enää ole kun alkoi nousut hirvittää. Etsin uusia kohteita noille rahoille, joista saisi paremman tuoton. Salkussani on tällä hetkellä lähinnä tele-, finanssi-, kiinteistö- ja energiayhtiöitä.

ok..pidätkö mahdollisena kun tuttava sanoi sijoittaneensa 200€ ja muutaman vuoden päästä hänellä oli hieman alle 10000€. Kun kyselin mihin sijoitti, ei kertonut. Taisi hieman liioitella.

Tavallinen palkansaaja ihan ihmeissään mihin ne roponsa kannattaisi sijoittaa

Vierailija
5/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut neuvon että aloittelijan kannattaisi sijoittaa indeksirahastoihin, osakkeisiin sijoittaa edistyneemmät sijoittajat ?

Vierailija
6/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ok..kiitos sinulle tuosta linkistä. aikaimoiset erot.

Mihin sitten sijoitat, kysyin vain op koska olen op:n asiakas

Suoraan osakkeisiin.

Vierailija
7/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok..pidätkö mahdollisena kun tuttava sanoi sijoittaneensa 200€ ja muutaman vuoden päästä hänellä oli hieman alle 10000€. Kun kyselin mihin sijoitti, ei kertonut. Taisi hieman liioitella.

Tavallinen palkansaaja ihan ihmeissään mihin ne roponsa kannattaisi sijoittaa

On se tuurilla mahdollista, erittäin epätodennäköstä tosin. Minä olen 8 kertaistanut salkkuni 10 vuoden aikana, mutta siinä on paljon hyvää tuuria ja lisäsijoituksia. 200 euroa kertasijoituksena oletuksena voisi tarkoittaa ehkä 500 euroa 10 vuodessa, jos tuototkin sijoitetaan takaisin. On minullakin ollut useita osakkeita, jotka ovat vuodessa/kahdessa tuplanneet arvonsa, tai jopa moninkertaistaneet. Esimerkiksi outokumpua ostin hiukan päälle 2 euroa kappale, ja myin karvan alle 10 euroa kappale. Eli arvo nousi huomattavasti. Ja se että satuin myymään melkein kympillä oli täysin tuurista kiinni. Nousu alkoi hirvittää ja päätin hypätä junasta pois. Se että kurssi sattuikin kääntymään laskuun juuri sen jälkeen ei ollut minulla tosiaankaan tiedossa. Tiesin että jossain vaiheessa korjaa, mutta missä vaiheessa ei ollut tiedossa.

Vierailija
8/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomioida että kyse on Suomeen sijoitetuissa rahastoissa!! Itse olen opi n asiakas ja sijoitukset hoidetaan private palvelulla. Se maksaa noin tonnin vuoteen, se kuitenkin kuittautuu sijoitusten määrällä josta saan plussaa. Itse olen ollut tyytyväinen, mun on tarvinnut vain päättää millä prossalla menee osakerahastoihin. Keskimäärin korko on ollut vuodesta 8 luokkaa.

Vierailija
9/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomioida että kyse on Suomeen sijoitetuissa rahastoissa!! Itse olen opi n asiakas ja sijoitukset hoidetaan private palvelulla. Se maksaa noin tonnin vuoteen, se kuitenkin kuittautuu sijoitusten määrällä josta saan plussaa. Itse olen ollut tyytyväinen, mun on tarvinnut vain päättää millä prossalla menee osakerahastoihin. Keskimäärin korko on ollut vuodesta 8 luokkaa.

mikä ihmeen korko? Korkoa maksetaan lainoista ja talletuksista. Tarkoittanet tuottoa? Kyllähän tuo laiskalle sopinee, mutta minusta 1000 euroa/vuosi extraa on aika paljon kun sijoitetaan aktiivirahastoihin, kuten tekstistä päättelin.

Vierailija
10/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordnet

Vierailija
11/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä ihmeen korko? Korkoa maksetaan lainoista ja talletuksista. Tarkoittanet tuottoa? Kyllähän tuo laiskalle sopinee, mutta minusta 1000 euroa/vuosi extraa on aika paljon kun sijoitetaan aktiivirahastoihin, kuten tekstistä päättelin.

Sori, tarkoitin arvon nousua. Toki osissa on korkoakin kun on hajautusta. Tyytyväinen olen. Samoilla rahoilla oli keskimäärin nousua Nordean palveluissa vuodessa 2 prossan pintaan ja isona miinuksena he ottivat prossan kun teki muutoksia. Nyt op n asiakkaana se on sen tonnin vuoteen ja muutokset ei maksa mitään. Lisäksi se tonni on kuittautunut jollain ponus/plussa järjestelmänä joka muodostuu sijoitusten määrästä. Nordeassa ei tullut tätä rahaa, ja siellä olis pitäny olla vuosia sijoituksia jotta niiden pois nosto ja muutokset olisi olleet ilmasia.

Vierailija
12/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoita vaikkapa lisäkoulutukseen, poikii varmaan paremmin kuin erinäiset osakkeet.

Tämä ei ole kettuilua; pikkurahoilla ei kovin isoa tuottoa saa, joten sijoittaisin ns aineettomaan omaisuuteen.

Vierailija
13/14 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita op:n sikakalliisiin rahastoihin senttiäkään.

Vierailija
14/14 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoita vaikkapa lisäkoulutukseen, poikii varmaan paremmin kuin erinäiset osakkeet.

Tämä ei ole kettuilua; pikkurahoilla ei kovin isoa tuottoa saa, joten sijoittaisin ns aineettomaan omaisuuteen.

Näin.

Nostan toisen op-ketjun innoittamana... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi