Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko iloinen yllätys vai turnoff jos mies mainetsee hyvän varallisuustasonsa jo heti kättelyssä?

Vierailija
30.07.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen varakkuus on positiivinen seikka. Eipä ainakaan olisi minun rahojeni perässä. Enkä haluaisi olla tili tuli - tili meni -tyyppisen tuhlarin kanssa. Mutta missään tapauksessa en haluaisi kuulla ekoilla treffeillä mitään rahalla kehumista. Ehdottomasti todellakin turn off. Se olisi mielestäni jopa mauttomampaa, kuin kehuskella isolla vehkeellään.

Vierailija
42/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies eteläpohjalainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä sitä, miksi yksikään mies haluaisi iskeä kumppaninsa omaisuudellaan tai rahalla kehuskelemalla. Kyllä sitä todella varakkaana toivoisi kumppanin ihastuvan itseensä eikä rahaan, autoon ja taloon.

Vierailija
44/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä mielenkiinto herää. Mies on saanut jotain aikaiseksikin.

Esim. perinyt vanhempansa.

Vierailija
45/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Suomessahan niitä rikkaita perijöitä just onkin niin paljon...

Vierailija
46/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Suomessahan niitä rikkaita perijöitä just onkin niin paljon...

Riittää, kun omalle kohdalle tulee yksi. Varakkaita sukuja kyllä on Suomessakin, eikä tuollainen reilu perintö vaadi välttämättä edes muuta kuin pihit vanhemmat tai isovanhemmat.

Ja oikeastiko et ole törmännyt koskaan varakkaan perheen lapseen?

Vierailija
47/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelijoita koko ketju. Kun kultainen Amex vilahataa, pikkarit lattialla valahtaa

Vierailija
48/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä sitä, miksi yksikään mies haluaisi iskeä kumppaninsa omaisuudellaan tai rahalla kehuskelemalla. Kyllä sitä todella varakkaana toivoisi kumppanin ihastuvan itseensä eikä rahaan, autoon ja taloon.

Ei silloin kun toinen ihminen on reikä. Silloin riittää että vastapäätä on kuka vaan joka vihjailee tulevista seksipalveluista ja jolle mies voi vastaavasti vihjailla rahoistaan.

Vierailija
49/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelijoita koko ketju. Kun kultainen Amex vilahataa, pikkarit lattialla valahtaa

Kyllä vain. Sinullahan on siitä ihan kokemusta.

Vierailija
50/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella mautonta. Itselläni bruttopalkka karvan alle 12000€ enkä ole koskaan kertonut sitä enkä muuta varallisuuttani naisystävälleni jonka kanssa olen seurustellut 2 vuotta. Onneksi hän on riittävän fiksu ettei kysy jos en itse kerro. Lähinnä mietityttää se, jos suunniteltu yrityskauppa toteutuu ja päädyn iltalehteen, en onneksi lööppeihin mut jos verohakukoneella käy ilmi tuloni, en pitäisi siitä.

Itse asiassa palkkani tietävät vain esimieheni ja pakanlaskija, en ole sitä kenellekään koskaan kertonut.

Paitsi jos bruttopalkkasi olisi oikeasti 12000€ näkyisit jo julkisessa verolistassa..

Vierailija
51/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin niin että miehet haluavat tehdä vaikutuksen yleensä varallisuudellaan ja naiset sitten esimerkiksi tarjoamalla erinlaisia seksipalveluja. Ja näitä sitten mainostetaan tarpeen mukaan.

ap

Erinlaisia? Jauhenliha-kaveri?

Joo, jos haluat maksullisen naisen niin niitä löytyy tietyistä paikoista. Silloin onkin kehuskeltava rahoilla mutta sitä on oltava paljon.

Vierailija
52/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mautonta. Itselläni bruttopalkka karvan alle 12000€ enkä ole koskaan kertonut sitä enkä muuta varallisuuttani naisystävälleni jonka kanssa olen seurustellut 2 vuotta. Onneksi hän on riittävän fiksu ettei kysy jos en itse kerro. Lähinnä mietityttää se, jos suunniteltu yrityskauppa toteutuu ja päädyn iltalehteen, en onneksi lööppeihin mut jos verohakukoneella käy ilmi tuloni, en pitäisi siitä.

Itse asiassa palkkani tietävät vain esimieheni ja pakanlaskija, en ole sitä kenellekään koskaan kertonut.

Paitsi jos bruttopalkkasi olisi oikeasti 12000€ näkyisit jo julkisessa verolistassa..

Ei ne nyt sentään mitään reaaliaikaisia listauksia ole, vaan 2018 saadaan katsella vuoden 2016 verotietoja.

Vierailija
53/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sitä että kun nainen tapaa kiinnostavan miehen niin usein hän välittömästi vihjailee kaikkea seksiin lliittyvää. Eli antaa ymmärtää että on halukas ja suostuvainen seksiin. Naiset pitävät varakkaista miehistä, joten en ymmärrä miksi sen maininta jotenkin jo heti kättelyssä olisi olisi huono asia. Tämä tulisi tehdä jotenkin vihjaamalla tms.

ap 

Vierailija
54/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuus on turn on. Menestynyt mies on 👌 Mutta jos asiasta leveilee tmv. voikin se olla turn off...

Vierailija
55/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin sitä että kun nainen tapaa kiinnostavan miehen niin usein hän välittömästi vihjailee kaikkea seksiin lliittyvää. Eli antaa ymmärtää että on halukas ja suostuvainen seksiin. Naiset pitävät varakkaista miehistä, joten en ymmärrä miksi sen maininta jotenkin jo heti kättelyssä olisi olisi huono asia. Tämä tulisi tehdä jotenkin vihjaamalla tms.

ap 

Mistä oikein revit näitä ihmeellisiä käsityksiä. Välittömästi vihjailee kaikkea seksiin liittyvää 😀😀😀.

Vierailija
56/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne sun tulot näkyy ihan kenelle vain jos käy verottajan toimistossa katsomassa, ihan vaikka senkin, että paljon sen naapurin Pena on raksalla tienannut.

Vierailija
57/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin niin että miehet haluavat tehdä vaikutuksen yleensä varallisuudellaan ja naiset sitten esimerkiksi tarjoamalla erinlaisia seksipalveluja. Ja näitä sitten mainostetaan tarpeen mukaan.

ap

Et ole ollut elämässäsi kertaakaan treffeillä eikö niin?

Se luulee prostituoidun luona käymistä treffeiksi. Mies kertoo, paljonko hänellä on lompakossa rahaa ja nainen kertoo, mitä sillä saa.

Vierailija
58/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrityskaupoissa mainitaan yleensä yritykset, ei yksittäisten työntekijöiden nimiä. Miksi sinua haastateltaisiin? Yrityskaupoissa ei raha edes liiku työntekijöille ja sinä et kuitenaan taida olla yrityksen osakas.