Onko iloinen yllätys vai turnoff jos mies mainetsee hyvän varallisuustasonsa jo heti kättelyssä?
Kommentit (58)
Minä ihastuin. Hän kertoi 2. treffeillä että hän on lähes varaton tietyistä syistä. Silti rakastuin. Tämä suhde on todella opettanut että rakkaus ja raha ovat kaksi eri asiaa. Mulla on kultaakin kalliimpaa, oikeaa rakkautta!
Riippuu vähän miten sen kertoo.. jos siitä huokuu sellanen et yrittää houkutella rahan avulla niin on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Mutta, eikö naiset harrasta vähän samanlaista? Eli eivät kehuskele varallisuudellaan mutta voivat vihjailla erityisen halukkuutensa seksiin tai senlainseen.
ap
'
täh? n52
Siis meinaatko, että kehuskelisin varallisuudellani koska vihjailen halukkuutta seksiin??
Eli siis tarkoitatko olisiko miehen huono itsetunto minulle turn off? Jaa, no siinä suhteessa ainakin , mikä vaikutus sillä olisi hänen suhtautumiseensa minua kohtaan. Eli olisiko hän esim. siinä kuvitelmassa, että on nyt onnistunut saamaan rahaa ja siksi toinen ihminen olisi jotenkin enemmän hallittavissa. SE jos joku on täysi turn off enemmän kuin mikään yksittäinen asia.
Tarkoitin niin että miehet haluavat tehdä vaikutuksen yleensä varallisuudellaan ja naiset sitten esimerkiksi tarjoamalla erinlaisia seksipalveluja. Ja näitä sitten mainostetaan tarpeen mukaan.
ap
Iso turn off. Toki jos etsit lompakkoloista joka kauppaa sinut tyhjiin, kannattaa rehvastella rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin niin että miehet haluavat tehdä vaikutuksen yleensä varallisuudellaan ja naiset sitten esimerkiksi tarjoamalla erinlaisia seksipalveluja. Ja näitä sitten mainostetaan tarpeen mukaan.
ap
Et ole ollut elämässäsi kertaakaan treffeillä eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
ap
No mutta se on sitten jokin muu suhde kuin rakkaussuhde
Turn off, pärjään omilla pikkutuloillani, en ole kenenkään h..ra.
Onko niin, että rahaa pyytävät Auervaarat vetoavat paremmin naisen tunteisiin kuin rikas mies?
Sman kirjoitti:
Onko niin, että rahaa pyytävät Auervaarat vetoavat paremmin naisen tunteisiin kuin rikas mies?
Ehkä se laukaisee jollakulla hoivavietin ja tuntee itsensä tarpeelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
ap
Miesten kannattaisi panostaa niihin seksitaitoihin ennemmin kuin rahan miettimiseen. Ja siis tosiaan taitoihin, ei pelkkään luulosairaaseen lätinään. Esimerkiksi toisen aito kuuntelu on hyvä lähtökohta.
Varakkuudella kehuminen taas on aivan uskomaton turn-off. Olen kerran lakannut tapailemasta miestä, joka leuhki palkallaan, koska koin sen niin vastenmieliseksi.
Rahalla ostettu rakkaus, kuten Raamatun Laulujen laulu/Korkea veisu sanoo, saa aikaan vain halveksuntaa useimmissa (terveissä) ihmisissä.
Jopa kaveriin, joka "osti" minua rikkauksillaan, otin välimatkaa, kun alkoi vaikuttaa että ostettuna hänellä on valta pomputtaa.
Saati parisuhde. Puistattaisi.
Kertoisi minulle miehen arvoista ja tyhmyydestä, eli raskaan sarjan turn off.
Jos ap ei ole autismin kirjolla syön hattuni. Joten on ihan sama mitä hänelle vastaa koska hän ei voi aivoperäisesti ymmärtää vastausta. Esim sitä että oikeasti parisuhde perustuu siihen että juttu luistaa ja toisen kanssa on helppo olla ja huumorintaju ja arvot kohtaa, on seksuaalista kemiaa. Moni varmaan allekirjoittaa että erityisesti yhteinen huumori kantaa pitkälle. Nauretaan yhdessä samoille jutuille.
Jos hyvä tuloinen tässä tarkoittaa rikasta niin mua alkaisi hävettämään. Mä en oo ite mikään rikas, niin tulisi sellainen kullankaivaja olo jos tapailisin sitä.
Mutta jo joku 6000€ kk tai alle niin aivan sama, mutta kyllä se rahalla rehvastelu on musta turn off.
Valehtelijat.