Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko iloinen yllätys vai turnoff jos mies mainetsee hyvän varallisuustasonsa jo heti kättelyssä?

Vierailija
30.07.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelijat.

Vierailija
22/58 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin. Hän kertoi 2. treffeillä että hän on lähes varaton tietyistä syistä. Silti rakastuin. Tämä suhde on todella opettanut että rakkaus ja raha ovat kaksi eri asiaa. Mulla on kultaakin kalliimpaa, oikeaa rakkautta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän miten sen kertoo.. jos siitä huokuu sellanen et yrittää houkutella rahan avulla niin on turn off.

Vierailija
24/58 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, eikö naiset harrasta vähän samanlaista? Eli eivät kehuskele varallisuudellaan mutta voivat vihjailla erityisen halukkuutensa seksiin tai senlainseen.

ap 

'

täh? n52

Siis meinaatko, että kehuskelisin varallisuudellani koska vihjailen halukkuutta seksiin??

Vierailija
25/58 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis tarkoitatko olisiko miehen huono itsetunto minulle turn off? Jaa, no siinä suhteessa ainakin , mikä vaikutus sillä olisi hänen suhtautumiseensa minua kohtaan. Eli olisiko hän esim. siinä kuvitelmassa, että on nyt onnistunut saamaan rahaa ja siksi toinen ihminen olisi jotenkin enemmän hallittavissa. SE jos joku on täysi turn off enemmän kuin mikään yksittäinen asia.

Vierailija
26/58 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off.

Vierailija
27/58 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin niin että miehet haluavat tehdä vaikutuksen yleensä varallisuudellaan ja naiset sitten esimerkiksi tarjoamalla erinlaisia seksipalveluja. Ja näitä sitten mainostetaan tarpeen mukaan.

ap

Vierailija
28/58 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso turn off. Toki jos etsit lompakkoloista joka kauppaa sinut tyhjiin, kannattaa rehvastella rahoilla.

Vierailija
29/58 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin niin että miehet haluavat tehdä vaikutuksen yleensä varallisuudellaan ja naiset sitten esimerkiksi tarjoamalla erinlaisia seksipalveluja. Ja näitä sitten mainostetaan tarpeen mukaan.

ap

Et ole ollut elämässäsi kertaakaan treffeillä eikö niin?

Vierailija
30/58 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No mutta se on sitten jokin muu suhde kuin rakkaussuhde

Vierailija
31/58 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä valehtelee tai on leuhka

Vierailija
32/58 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off, pärjään omilla pikkutuloillani, en ole kenenkään h..ra.

33/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että rahaa pyytävät Auervaarat vetoavat paremmin naisen tunteisiin kuin rikas mies?

Vierailija
34/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sman kirjoitti:

Onko niin, että rahaa pyytävät Auervaarat vetoavat paremmin naisen tunteisiin kuin rikas mies?

Ehkä se laukaisee jollakulla hoivavietin ja tuntee itsensä tarpeelliseksi.

Vierailija
35/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Miesten kannattaisi panostaa niihin seksitaitoihin ennemmin kuin rahan miettimiseen. Ja siis tosiaan taitoihin, ei pelkkään luulosairaaseen lätinään. Esimerkiksi toisen aito kuuntelu on hyvä lähtökohta.

Varakkuudella kehuminen taas on aivan uskomaton turn-off. Olen kerran lakannut tapailemasta miestä, joka leuhki palkallaan, koska koin sen niin vastenmieliseksi.

Vierailija
36/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ostettu rakkaus, kuten Raamatun Laulujen laulu/Korkea veisu sanoo, saa aikaan vain halveksuntaa useimmissa (terveissä) ihmisissä.

Vierailija
37/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kaveriin, joka "osti" minua rikkauksillaan, otin välimatkaa, kun alkoi vaikuttaa että ostettuna hänellä on valta pomputtaa.

Saati parisuhde. Puistattaisi.

Vierailija
38/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisi minulle miehen arvoista ja tyhmyydestä, eli raskaan sarjan turn off.

Vierailija
39/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei ole autismin kirjolla syön hattuni. Joten on ihan sama mitä hänelle vastaa koska hän ei voi aivoperäisesti ymmärtää vastausta. Esim sitä että oikeasti parisuhde perustuu siihen että juttu luistaa ja toisen kanssa on helppo olla ja huumorintaju ja arvot kohtaa, on seksuaalista kemiaa. Moni varmaan allekirjoittaa että erityisesti yhteinen huumori kantaa pitkälle. Nauretaan yhdessä samoille jutuille.

Vierailija
40/58 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvä tuloinen tässä tarkoittaa rikasta niin mua alkaisi hävettämään. Mä en oo ite mikään rikas, niin tulisi sellainen kullankaivaja olo jos tapailisin sitä.

Mutta jo joku 6000€ kk tai alle niin aivan sama, mutta kyllä se rahalla rehvastelu on musta turn off.