Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, auttakaa! Miksi salasuhde ei kelpaakaan?

Vierailija
30.07.2018 |

Olen naimisissa oleva nainen. Pitkään minulla on ollut jos jonkinlaista säätöä miehen kanssa, jonka tiedän ainakin olleen kiinnostunut minusta. Tiedän, että hän pitää minua kauniina ja kiihottavana. Seksiä olemme harrastaneet kerran, se oli hyvää. Nyt olen kertonut hänelle, että olisin valmis jonkinlaiseen salasuhteeseen. Mies teki kuitenkin täydellisen katoamistempun, eikä kommentoi mitään mihinkään. Mistä nyt tuulee?? Ja aikuisia olemme, nelikymppisiä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi vain tuupata kerran. On muitakin naisia kierrossa.

Vierailija
2/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut suhteesta kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai saaliin ja siirtyi seuraavaan. Sitä et tollaset hutsut kiinnosta pidempään.

Vierailija
4/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpenit vähän liian herkästä, pelkää joutuvansa parisuhteeseen sinun kanssa

Vierailija
5/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se, kun minä en halua hänen kanssaan parisuhteeseen, vaan nimenomaan toivoisin hänelle muita naisia...

Vierailija
6/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naimisissa ja panet muiden kanssa. Vaikutat siis oikein mukavalta ja hienolta ihmiseltä. Parisuhteesi omaan mieheen näyyttä olevan sinulle täysin yhdentekevä.

Mies katosi, koska olet petollinen ja ripustautuva luonne. Hän halusi kanssasi vain hetken huumaa, sinä selvästi enemmän, vaikka olet varattu. Kerran pettää, aina pettää.

Vierailija
7/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa ei ole ihastunut sinuun. Aika harva muussa tapauksessa ehdoin tahdoin alkaa varatun kanssa suhteeseen.

Vierailija
8/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet naimisissa ja panet muiden kanssa. Vaikutat siis oikein mukavalta ja hienolta ihmiseltä. Parisuhteesi omaan mieheen näyyttä olevan sinulle täysin yhdentekevä.

Mies katosi, koska olet petollinen ja ripustautuva luonne. Hän halusi kanssasi vain hetken huumaa, sinä selvästi enemmän, vaikka olet varattu. Kerran pettää, aina pettää.

Noin mustavalkoisilla mielipiteillä on tapana kostautua, been there, done that. Elämä opettaa. Ja petin muuten ihan elämäni ensimmäistä kertaa, olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa yhteensä yli 20 v ajan.

Vierailija
9/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epäluotettava miehesi häpäisijä. Rakastajallesi riitti , että sai pari kertaa sylkäistä miehesi apajille ja voi nyt kerskua panneesi hänen muijaansa.

Vierailija
10/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto kolkutteli eikä halunnutkaan osallistumaan perheen rikkomiseen.

Vierailija
11/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä siis puhetta mahdollisesta salasuhteesta? Harva kai haaveilee olevansa se kolmas pyörä.

Vierailija
12/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kaikkien kanssa haluta suhteeseen?

Vierailija
13/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se, kun minä en halua hänen kanssaan parisuhteeseen, vaan nimenomaan toivoisin hänelle muita naisia...

Klassinen virhe. Olisi pitänyt olla ehdottamatta yhtään mitään, mikä tapahtuu niin tapahtuu, oli kyse seksisuhteesta tai parisuhteesta. Mutta hän saattaa ottaa yhteyttä sinuun muutaman kk:n kuluttua, kun uskoo sinun unohtaneen salasuhdehöpinät ja on vailla jotakin.

Vierailija
14/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on suunnaton himo salasuhteisiin.

Sitten kun olen kerran pari sutassut, loppuu mielenkiinto ja kippaan muijan.

The chase is better than the catch.

Vierailija
15/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, sitten voit tehdä mitä lystäät.

Vierailija
16/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi kiinnijääminen pelottamaan, vaimo kenties vainusi jotain. Tai sitten iski omatunto. Saattoi myös aatella ettet ole ison riskinottamisen arvoinen, nyt kun seksipuolikin on testattu.

Vierailija
17/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään tunne ei voita sitä että onnistuu jallittamaan hyvännäköisen 4 kymppisen tiukalla kropalla olevan naisen jolla kotona ei seksi toimi..enää aikoihin, tansseissa yms kun sellaisen tapaa ja sitten "syvennnytään" puhumaan asioista käykin ilmi että vaikka on ulkonäköä niin kotona ei ole peitto heilunut pariin kolmeen vuoteen, se on sauma jossa minä toimin suvereenisti, illan puhumisen jälkeen, tanssien ja tarjoille naisell drinkkejä, itse pitäydyn vissyssä tai lonkero silloin tällöin sivistyneesti, illan pimetessä pitää arvioida ja tehdä toimintasuunnitelma, yleensä se pitää ja saa jotenkin aina puhuttua naisen hetkeksi katsomaan kuutamoa, mikä loppupelissä on katsella munankarvoja.

ihastutaan ja tunne on molemminpuoleinen kuten thaimaassa nuoren tytön ja 60 v suomikaljamaha miehen kanssa.

emätin on jo superliukas pelkistä puheista ja odotuksen täyttymisestä, nainen saa melkein jo kaulaan suutelemisestä, rintojen puristelusta, niskan näykkimisestä. se tunne mikä tulee siitä kun työnnän kyntövakoon auraani, se on tiukkaa,kosteaa,täynnä odotusta,koko matkan, tuntuu kuin peitseni kärjen paine ei ikinä helpota, muutaman hitaan työnnön jälkeen emätin alkaa puristella koko varren mitalta lerssiäni, vaikka pysähdyn pohjaan hetkeksi pumppaava like ei lopu, tätät tunnetta ei ole kokenut sitten poikamiesvuosieni, lihakset ovat säilyneet naisella kunnossa, ajon aikana ihmettelen miksei omalle miehelleen kelpaa...no mitä väliä  se fiilis  se tunne  se pitää aina päästä kokemaan uudestaan kuten linnanmäen vuoristoradankin. 

Vierailija
18/18 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa joltain pillua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän