Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin erään puolitutun milffin samassa bailuporukassa erään hyvin paljon julkisuudessa olleen liikemiehen kanssa

Vierailija
30.07.2018 |

Tunnistin milffin heti samaksi naiseksi, joka opiskeli kanssani viime syksyllä samalla kurssilla kanssani. Jostain syystä tämä milf alkoi heti ensimmäisellä tunnilla jostakin syystä tuijottamaan minua ruskeilla silmillään, ja myöhemmillä oppitunneilla hän tuli aina minun viereeni istumaan jostakin syystä. Olin hänen kanssaan myöskin jonkin verran sosiaalisessa kanssakäymisessä, kun jaoimme tunnilla saman tabletin, annoin hänen kopioida muistiinpanoni ja tehdyt kotitehtävät niiltä tunneilta, jolloin hän ei ollut paikalla.

Ei siis mitään kovin intiimiä, vaikka vaikeahan se on näin miehenä sanoa, että oliko naisella siinä jotain syvempiä taka-ajatuksia. Tämä milf oli hieman huithapeli siinä mielessä, että jätti usein tulematta tunneille ja oli usein huomattavasti myöhässä.

Vähän yllättynyt olin, kun sain huomata hänen pyörivän samoissa piireissä kyseisen julkkismiehen kanssa. Ettei vaan olisi peräti tämän kyseisen julkkismiehen naisystävä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on milf?

Vierailija
2/11 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on milf?

No mulla nyt on tapana sanoa vähän jokaista 25-35v naista leikilläni milffiksi. Ei nyt lähdetä saivartelemaan sillä, mitä se ihan eksaktisti ja kirjaimellisesti ottaen tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mom I’d like to fuck

Vierailija
4/11 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten taka-ajatukset on yleensä sitä luokkaa, että käyttävät vain viehätysvoimaansa hyväkseen, kuten sinulta lunttasi muistiinpanot ettei itse tarvitse tehdä. 

Vierailija
5/11 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten taka-ajatukset on yleensä sitä luokkaa, että käyttävät vain viehätysvoimaansa hyväkseen, kuten sinulta lunttasi muistiinpanot ettei itse tarvitse tehdä. 

Niin no ei se nainen kyllä kovin hyödylliseen asiaan silloin sitä viehätysvoimaansa käyttänyt. Nimittäin läksyjen tekeminen tai tekemättä jättäminen  ei vaikuttanut sillä kurssilla mitenkään arvosanaan. 

AP

Vierailija
6/11 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Harkimolla naisia riittää. 

Kateellinen?

Vierailija
7/11 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Harkimolla naisia riittää. 

Kateellinen?

Kyseessä oli kylläkin mies, jolla on käsittääkseni ollut huomattavasti enemmän vientiä naisten keskuudessa kuin Harkimolla.

AP

Vierailija
8/11 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on milf?

No mulla nyt on tapana sanoa vähän jokaista 25-35v naista leikilläni milffiksi. Ei nyt lähdetä saivartelemaan sillä, mitä se ihan eksaktisti ja kirjaimellisesti ottaen tarkoittaa.

Sama kuin sanoisi leikillään kissaa koiraksi, ihan yhtä pätevää. 

Milf on ehdottomasti yli nelikymppinen nainen. Tai ainakin nyt yli tuon 35. 

Vierailija
9/11 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen mahtaa tämä kuuluisa liikemies olla?

Vierailija
10/11 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä niminen mahtaa tämä kuuluisa liikemies olla?

Emmä taida tässä kertoa, ettei kyseisten henkilöiden yksityiselämä kärsi. Mutta ehkä joku arvaa, jos osaa laskea yhteen 1+1.

AP

Vierailija
11/11 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin lukea tästä opiskelijattaresta naistenlehtijutun mökillä.